hoi lieve dames,
ik ben moeder van 3 bengels en een engeltje, respectievelijk, 16jr en 11 jr en de jongste een van een tweeling 22maanden, zoals jullie misschien al begrepen is de laatste zwangerschap niet zo goed verlopen en dus is er maar van de tweeling blijven leven, maar goed, het feit dat ik juist er eentje mist zeg maar, maakt dat als ik zo die verhalen van jullie leest het weer ontzettend kriebelt het gevoel van het is niet af krijgt en ik niet de enige ben dus, ik krijg met mn drie kinderen ook weleens van die reakties en ook door mn leeftijd ben nu al 36 jr, dus dat speelt ook wel een rol bij mij om wel of niet voor een kleintje nog te gaan en mijn man is nu 43 ook niet een van de jongste. aan de ene kant denk ik niet te lang wachten meer met knopen doorhakken, hoe langer je wacht des te moeilijkerword het.
verder moeten jullie je niets aan trekken van alle negatieve geluiden, doen wat je hart je ingeeft van een kindje krijg je nooit spijt, maar als je later ooit terugkijkt en denkt had ik maar dan heb je wel spijt, ik wens alle zwangere meiden hier veel sterkte, succes, en geniet van jullie zwangerschappen, of het nu de eerste of vijfde is.
sorry, dat ik even hier ingebroken heb.
gr bianca