Zwanger van de 4e, wie ook

Hoi hoi,

De reacties van "oudere"mensen zijn wel vaak positief,ze vinden het leuk omdat het vroeger heel gewoon was als je een groot gezin had.Ik heb gewerkt bij de thuiszorg en had daarom wel vaak gespreksstof hahaha
Mijn man maakt wel eens een grapje en verteld dan dat we voor 9 kinderen hebben'"gekozen"als latere voorziening voor ons zelf.Dan hoeven de kinderen "maar"1 keer per week te komen.Het is een geintje en we hopen zeker dat ze natuurlijk de deur plat lopen,maar toch heeft hij ergens wel gelijk.
De mensen waar ik gewerkt heb waren vaak hun partner verloren en hadden echt veel aan hun kinderen,iedere dag kwam er wel iemand,ze voelden zich absoluut niet eenzaam en dat kon je ook wel merken en dat heeft me zeker goed gedaan,hoop dat dat bij ons ook zo zal zijn!

gr Caro

hoi allemaal,

wat leuk allemaal 4 kinderen en zo jong nog, nou ik ben 31 en ben zwanger van mijn eerste maar ik kon niet zwanger worden moest veel naar ziekenhuis 3 jaar bezig geweest m zwanger te worde,eerste zwangerschap met 7 weken een miskraam nu ben ik 14 wk zwanger eerste 3 maanden veeel last van misselijkheid,brandendmaagzuur niks kunnen eten goh.
Gelukkig nu gaat het goed geen kwaaltjes meer, maar echt petje af voor jullie 4de kind ik zou dat niet durfen ook al zou ik heel graag 3 kinderen willen maar wie weet als alles maar goed eindigt ik ben heel nieuwsgierig wil graag mijn baby in me armen hebben ben wel soms ongeduldig en vind dat het langzaam gaat maar ja het is mijn eerste dus vandaar geloof ik veel succes dames.

Nou het heeft even geduurd maar ik had beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden dus bij deze: 12 maart om 10.07 ben ik bevallen van een prachtige knul, Nathan.
De bevalling is snel en goed verlopen, Nathan woog 4625 gram en was 55 cm. Hij is nu 2 weken oud en doet het prima!
De andere kinderen vinden het ontzettend leuk, geven de hele dag kusjes en knuffels aan hun grote broer en zijn helemaal niet jaloers.

Op het schoolplein zijn de eerste vragen alweer geweest: "nu ben je wel klaar zeker?"   Nee hoor, we gaan voor een elftal  (niet dus) of "had je niet liever nog een meisje gewild?". Ik trek het me maar niet aan en geniet volop van mijn prachtige gezin!

Groetjes, Esmeralda mv Quinten, Kayleigh, Roàn en Nathan!

quote: Esme81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2009 22:11:38'));

Nou het heeft even geduurd maar ik had beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden dus bij deze: 12 maart om 10.07 ben ik bevallen van een prachtige knul, Nathan.
De bevalling is snel en goed verlopen, Nathan woog 4625 gram en was 55 cm. Hij is nu 2 weken oud en doet het prima!
De andere kinderen vinden het ontzettend leuk, geven de hele dag kusjes en knuffels aan hun grote broer en zijn helemaal niet jaloers.

Op het schoolplein zijn de eerste vragen alweer geweest: "nu ben je wel klaar zeker?"   Nee hoor, we gaan voor een elftal  (niet dus) of "had je niet liever nog een meisje gewild?". Ik trek het me maar niet aan en geniet volop van mijn prachtige gezin!

Groetjes, Esmeralda mv Quinten, Kayleigh, Roàn en Nathan!

He Esme

Gefeliciteerd met je knulletje.
was al erg benieuwd.

Oh ja daar had ik niet een s op gerekend na de geboorte krijg je het natuurlijk weer, hahhaahh.
Esme nog 1x hierna?de laatste keer!

Nog fijne kraamtijd toegewenst.

liefs   4kidz

Hai Nezz

Nog gefeliciteerd met je zangerschap!
Jammer genoeg gaat het niet bij iedereen zo makkelijk.

Hoop dat je zwangerschapstijd er snel op zit en dat je het maar snel mag gaan vasthouden.

Elk kind is bijzonder ook al is het de 4e.

Liefs 4 kidz

@ nezz

Jammer genoeg hebben we niet allemaal het geluk om snel zwanger worden daarom ben ik er ook extra blij mee dat het mij wel is gegeven, ook al is   het de 4e het blijft bijzonder.

Wens je een hele fijne zwangerschap en dat je je kindje mar snel mag vasthouden.

Liefs 4 kidz

Hoi Allemaal

Hoe is het nu met iedereen, ben erg benieuwd?

Hoever zijn jullie nu en wanneer ben je uitgerekend?

Begint het zwaar te worden?
waar loop je tegen aan?

Ik zal beginnen hahah, met mij gaat het goed

Ben nu 18 weken 2 dgn en 28 augustus uitgerekend.

Voel me snel moe maar voor de rest niet slecht!

Me zoontje wil graag opgetild worden is nu 3 en half en heb nog een dochtertje van net 2 en wil ook opgetild worden, ik doe dit wel maar voel wel dat ik banden pijn heb.

ook de buggy duwen ben ik snel moe van maar ja me moeder zegt altijd
niet klagen maar dragen, dus dat doe ik ook haha

Groetjes   4 kidz

hoi dames,

hier ook een die de 4de verwacht.
ben nu 28 weken zwanger.
wij hebben een zoon van 6 en twee dochters 3 en 1 jaar.

ook wij hebben veel negatieve reacties gehad, vreselijk hoe andere mensen dan over
je kunnen oordelen.

wij krijgen te horen oa:

waar beginnen jullie aan? hebben jullie niet genoeg werk te doen?
(wij hebben nl. een eigen bedrijf)

Zo kan hij( mijn man) toch nog wel wat werk verrichten? of is het van een ander?
( mijn man heeft vorig jaar een ernstig ongeluk had en is nog steeds herstellende)

ik vind het echt erg hoe onbeschoft mensen dan kunnen zijn, vooral mensen die verder van je afstaan.
dit kindje hadden wij nu niet verwacht, maar is dubbel zo welkom.

groetjes sajo

Terug
Bovenaan