zwanger van een eerste kindje

halllo mama's!!
Ik mag me ook nu ook hierbij voegen!! Na 10 rondes  ben ik zwanger van ons eerste kindje!! Eindelijk. Gister test gedaan en die was positief.. voel me echt super!! wel erg pijnlijke borsten en  emotioneel bij gewoone dingen en soms erg koud en dan weer warm. maar als dat het enige is..
 Zat eerst op een ander forum. maar nu hier bij de mamaclub, zo gek kan het nog steeds niet geloven. Omdat we  een paar keer bij de gyna. zijn geweest in t zh. hebben we 1 april een echo ben zo benieuwd.. hoop dat alles goed is!!  \
Ik ben 28,  en werk  ook in de kinderopvang. Kan niet wachten om het tegen iedereen te vertellen.. vooral omdat iedereen het bij ons verwacht!! Mag ik ook een keer  het goede nieuws vertellen, na 7 zwangere collega's en een vriendengroep waar iedereen al kinderen heeft.

Zo, ga nu even  hardlopen met een vriendin (die het al wel weet) moet wel iets rustiger aan doen, heb ik gelezen.  Lekker het zonnetje gaat schijnen   gr bonbon

Hoi meiden,

Wat super he, zo'n klein wondertje in je buik! Ik vind het allemaal echt ZOOO spannend! Afgelopen donderdag heb ik positief getest, zo onwerkelijk, maar ook zo mooi!
We waren pas net begonnen (mirena eind december verwijderd, 1x rare cyclus gehad en daarna 2x normaal. Bij de tweede ronde was het dus raak..), maar ik ben er zo ontzettend blij mee en ik vind het ook zo moeilijk om er mijn mond over te houden. Aan de ene kant denk ik, ik wacht met vertellen tot ik bij de verloskundige ben geweest. Maar aan de andere kant ben ik er van overtuigd dat er nu toch al mensen zijn die het doorhebben. Volgens mijn vriend is dat niet zo, maar misschien komt dat omdat ik er zo mee bezig ben.
Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Ik voel mijn buik wel de hele dag door, maar ik vind dat eigenlijk wel prettig. Verder heb ik echt al grotere borsten, haha, vriend blij! Maar ik voel me eigenlijk heel goed. NIet misselijk, geen pijnlijke borsten, niet overdreven moe. (Slaap wel heerlijk, haha!)
Heb weleens gehoord dat die kwaaltjes ook pas na een paar weken komen, ben nu net  4 weken en 5 dagen zwanger, dus misschien komt dat ook nog wel. (vind het trouwens prima zo hoor!)
Sorry voor mijn lange kletsverhaal, maar moest het allemaal even kwijt. Ik hoop dat we in november allemaal een prachtig kindje in onze armen hebben!
Liefs, Fee

Ha Fee, gefeliciteerd!!!!!! en welkom op dit forum!!!
Nou tot afgelopen vrijdag riep ik nog dat ik wel eens boven de wc-pot zou willen hangen, omdat ik nog nergens last van had, ja sneller moe, maar dat was het.....
nou...nu het hele weekend misselijk geweest, en net dus inderdaad boven de pot gehangen!!! Dus geniet er nog even van, hihi...!!

Marieke
6.4 weken zwanger

Nou Marieke, zo zie je maar weer... het kan van het ene op het andere moment weer anders zijn.
Ik heb het gelukkig nog niet gehad, wel een beetje misselijk, maar niet boven de wc hoeven hangen. (en ik ga ook maar niet zeggen dat ik dat zou willen )

Wat leuk om alle nieuwe moeders hier te zien. Welkom allemaal en we zullen nog veel met elkaar delen!!

Veel liefs Ladygaga
(7 wkn)

Hallo dames,

Als alles goed gaat krijgen wij op 11 november ons eerste kindje!

Zijn echt ontzettend blij. Het is allemaal super snel gegaan.  Ik voel me wel redelijk goed, alleen erg misselijk. Vorige week heb ik  bijna iedere dag wel overgegeven. Hebben jullie dat ook?

Afgelopen vrijdag is moeder voor moeders geweest en 30 maart hebben we afspraak bij de verloskundige. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Wat ik wel lastig vind is om het geheim te houden. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we wachten met het vertellen tot na de eerste echo. Nu heb ik komende zaterdag een etentje en daarna een feestje en normaal zou ik dan wel een paar wijntjes drinken. Ik ben erg bang dat het enorm op zal vallen als ik niets drink....

Een heel lang verhaal van mij (ben er ook zo vol van..) Ben heel benieuwd naar al jullie verhalen!

Groetjes Dot.

Ha Dot,

GEFELICITEERD en welkom!!!!

Ik ben ook zwanger van ons 1e kindje, ben rond 4 november uitgerekend, denk ik....
26 maart 1e afspraak bij de VK.

Wij willen ook wachten tot de 1e echo met vertellen, maar we zijn er zo vol van....dat ik het soms wel wil uitschreeuwen!!!!

Ik heb afgelopen vrijdag ook Moeders voor Moeders thuis gehad, en ben er vandaag mee begonnen... haha zag er wel gek uit toen ik uit mijn werk kwam, al die blauwe flessen voor de deur haha!

Bij welke ronde was het bij jullie ''raak''? Bij ons de 3e, had absoluut niet verwacht dat het zo snel zou gaan!!

Oh spannend allemaal he?!!!!

Haha, roep ik gisteren vrolijk dat ik eigenlijk nog nergens last van heb, word ik me vanmorgen toch misselijk wakker! Bah, hoop niet dat dit voorlopig dagelijks op het programma staat! Voelde me pas tegen twee uur weer wat beter.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de verloskundige, 14 april mag ik komen. Ben dan 9 weken, nog even geduld hebben dus....
Liefs, Fee

Terug
Bovenaan