Hoi meiden,
Wat super he, zo'n klein wondertje in je buik! Ik vind het allemaal echt ZOOO spannend! Afgelopen donderdag heb ik positief getest, zo onwerkelijk, maar ook zo mooi!
We waren pas net begonnen (mirena eind december verwijderd, 1x rare cyclus gehad en daarna 2x normaal. Bij de tweede ronde was het dus raak..), maar ik ben er zo ontzettend blij mee en ik vind het ook zo moeilijk om er mijn mond over te houden. Aan de ene kant denk ik, ik wacht met vertellen tot ik bij de verloskundige ben geweest. Maar aan de andere kant ben ik er van overtuigd dat er nu toch al mensen zijn die het doorhebben. Volgens mijn vriend is dat niet zo, maar misschien komt dat omdat ik er zo mee bezig ben.
Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Ik voel mijn buik wel de hele dag door, maar ik vind dat eigenlijk wel prettig. Verder heb ik echt al grotere borsten, haha, vriend blij! Maar ik voel me eigenlijk heel goed. NIet misselijk, geen pijnlijke borsten, niet overdreven moe. (Slaap wel heerlijk, haha!)
Heb weleens gehoord dat die kwaaltjes ook pas na een paar weken komen, ben nu net 4 weken en 5 dagen zwanger, dus misschien komt dat ook nog wel. (vind het trouwens prima zo hoor!)
Sorry voor mijn lange kletsverhaal, maar moest het allemaal even kwijt. Ik hoop dat we in november allemaal een prachtig kindje in onze armen hebben!
Liefs, Fee