A
Anoniem
Guest
Had ik net een heeel stuk getypt...krijg ik een error! Maargoed de moraal van het verhaal is dus dat ik zwanger ben van de 2e! We hebben het een beetje stil gehouden dat we ermee bezig waren maar ik heb net een ivf behandeling achter de rug en die was net als bij Mette met een positief resultaat. Het is nog wel heel pril hoor dus het kan nog alle kanten op maar tot het tegendeel is bewezen ben ik zwanger!!
Er spoken (hormonen) wel allerlei praktische zaken door mijn hoofd aangezien Mette pas 1.5 is als dit kindje komt (we kregen indicatie spoedivf omdat ik geen eitjes meer had dus het was nu of nooit). Ik vraag me dus af of er een 2e kinderkamer moet komen omdat een kind van 1.5 niet in een groot bed gaat...wel of niet een duowagen. Allerlei praktische tips zijn dus welkom!
lfs ing
Er spoken (hormonen) wel allerlei praktische zaken door mijn hoofd aangezien Mette pas 1.5 is als dit kindje komt (we kregen indicatie spoedivf omdat ik geen eitjes meer had dus het was nu of nooit). Ik vraag me dus af of er een 2e kinderkamer moet komen omdat een kind van 1.5 niet in een groot bed gaat...wel of niet een duowagen. Allerlei praktische tips zijn dus welkom!
lfs ing