ZWANGER VAN NR. 2!!

A

Anoniem

Guest
Had ik net een heeel stuk getypt...krijg ik een error! Maargoed de moraal van het verhaal is dus dat ik zwanger ben van de 2e! We hebben het een beetje stil gehouden dat we ermee bezig waren maar ik heb net een ivf behandeling achter de rug en die was net als bij Mette met een positief resultaat. Het is nog wel heel pril hoor dus het kan nog alle kanten op maar tot het tegendeel is bewezen ben ik zwanger!!

Er spoken (hormonen) wel allerlei praktische zaken door mijn hoofd aangezien Mette pas 1.5 is als dit kindje komt (we kregen indicatie spoedivf omdat ik geen eitjes meer had dus het was nu of nooit). Ik vraag me dus af of er een 2e kinderkamer moet komen omdat een kind van 1.5 niet in een groot bed gaat...wel of niet een duowagen. Allerlei praktische tips zijn dus welkom!

lfs ing

Ik heb geen tips (Tara is pas 1 en ik ben nog niet in verwachting van mn tweede), maar ik wil jullie van harte feliciteren dat het gelukt is!!!!  

Jeetje Inge, wat ONTZETTEND LEUK voor jullie!!!!
Ik weet dat Mette al niet zo makkelijk 'tot stand is gekomen', maar wat heerlijk voor jullie dat het een tweede keer gelukt is.
Weet je, tips heb ik niet echt voor je (mijn kindjes schelen bijna drie jaar), maar er zijn vast wel mensen die je daarmee kunnen helpen.

Ik ga vreselijk voor jullie duimen!

Groetjes, Karin

ING!!!!!!!!!!! Wat een super nieuws zeg! Kan inderdaad natuurlijk nog alle kanten op, maar even niet aan denken nog. Geweldig dat je zwanger bent!
Heb je hele weblog gevolgd sinds je zwanger was van Mette en we hebben elkaar ook op Hyves.. allemaal heel erg heftig, dusja ik snap wel een beetje wat er nu allemaal in je hoofd rond spookt..
Wanneer, als alles goed mag blijven gaan, ben je uitgerekend ongeveer?
Mette en Jurian (mijn zoontje) schelen elkaar niet zoveel, Jurian word 6 juli 1 jaar.
En, ook ik ben zwanger van de tweede, nu ongeveer 11 weken.
Bij mij spoken ook veel dingen door het hoofd, oa ook duowagen etc.
Maar nog even niet aan denken meis, geniet eerst volop van het feit dat je nu zwanger bent!!!!
Jeetje, dit is echt te leuk om te horen gewoon! Ben super blij voor jullie!
GEFELICITEERD!
Ben benieuwd hoever je nu dan ongeveer zult zijn.
Ben je van de eerste IVF behandeling zwanger geraakt?

Lfs,
Janet

Lieve Inge,

Kei gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!! En wat ontzettend speciaal omdat het bij jullie niet zomaar gaat. Er zit straks inderdaad maar weinig verschil tussen de kleintjes. ik heb zelf natuurlijk maar 1 kindje maar weet van mijn zus en van een oppasgezin van me wel wat dingen. Mijn zus heeft voor de nieuwe baby een wieg gekocht waar de kleine wat langer in kan. Zo kun je de tijd naar het ledikant wat langer rekken. Een duowagen vind ik in de praktijk echt   verschrikkelijk lopen. Ze zijn ontzettend zwaar en helemaal niet praktisch. Voor mijn neefje heeft mijn zus een plankje gekocht voor aan de Bugaboo. Als ze voor nood weg moeten kan hij hier op staan, maar hij was eigenlijk nog te jong om het te snappen. Ze heeft dus een MacLaren buggy gekocht omdat die ook echt goed zijn. Nu gaat ze als mijn zwager thuis is altjd weg met de baby in de Bugaboo en mijn neefje in de MacLaren. Geniet lekker van je zwangerschap!!

Linda en een kusje van Marissa

Gefeliciteerd, ook al is het nog maar heel pril.
Wat een super nieuws, vooral omdat het niet vanzelf gaat.

Mijn zus heeft 18 maanden tussen de 2 kinderen zitten en zij heeft een duo-wagen gekocht (2 kindjes langs elkaar). Hij duwt wel iets zwaarder de wagen, maar de oudste van haar wilde nog wel eens in slaap vallen en dat kan op een plankje niet.
Ook heeft zij een extra ledikantje gekocht via marktplaats, uiteindelijk nog geen jaar gebruikt omdat de oudste toen in een groot bed kon.

Je hebt tegenwoordig ook zitjes voor aan de wandelwagen, een fietszadeltje op een onderstelletje, hoeft je kindje niet zelf te staan, maar kan lekker gaan zitten.

Maar ga eerste een lekker genieten van je zwangerschap en die beren op je pad die worden ook wel weer opgelost.

Liefs Saskia

Hoi Inge,

ontzettend gefeliciteerd, wat super voor jullie. Ik ga duimen voor je dat het een supergoede relaxte zwangerschap gaat worden want dat hebben jullie wel verdiend.

Bij mijn buren is 2 maanden geleden een jongetje geboren die ook maar 18 maanden met zijn zusje scheelt. Zij hebben via marktplaats een urban jungle 2 ling wagen gekocht en dat is wel zo praktisch hoor. Die rijden echt heel super en zo kan de oudste ook lekker zitten want 18 maanden is nog wel heel klien om altijd op een plankje te staan.

Maar zoals iemand voor me al schreef ga eerst maar genoeten van je zwangerschap.

groeten chimene

Hoi Inge,

ik had je op het andere topic ookal gefeliciteerd, maar hier doe ik het nog een xtje... GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!
Echt super dat het nu vrij snel gelukt is via IVF
Ik weet niet of je lang bezig geweest bent met deze zwangerschap? Wat ik wel begrijp is dat jullie van Mette  niet 1 2 3 zwanger waren?? Dan is dit echt GEWELDIG voor jullie!

Ik snap dat er nu vanalles door je hoofd gaat spoken, dat heb ik ook hoor.
Dylano is ook ongeveer 1,5 als onze 2e spruit komt. En dan kan hij dus ook nog niet in een normaal bed, dus moeten we waarschijnlijk een babykamer kopen voor de volgende.
Wat betreft een duowagen... Ik denk niet dat wij die gaan halen. Ik hoop dat Dylano dan al kan staan, dan kopen we zo'n meerijdplankje.
En anders zien we dat tegen die tijd gauw genoeg toch??

Meid... Probeer jezelf niet te druk maken over vanalles... Daar heb je strax nog alle tijd voor. Probeer lekker te gaan genieten van deze zwangerschap!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan