ZWANGER VAN NR. 2!!

Wauw, wat fijn dat het gelukt is! Gefeliciteerd!
Geniet van je zwangerschap!!

Liefs,
Laura

Eerst genieten de rest komt wel!! Gefeliciteerd! Heerlijk weer zo'n wondertje in je buik!!

Hoi Ing,

gefeliciteerd!!!

Geniet maar lekker en voor de practische zaken komt vanzelf een oplossing.

Groetjes van marloes

Wat ontzettend leuk voor jullie! Ik zal voor je duimen en hoop dat alles goed gaat en jullie een lief en gezond kindje op de wereld gaan zetten!

Ik heb er zelf nog maar eentje, dus tips voor twee kleintjes heb ik helaas niet voor je.

Groetjes, Marisa

Wauw gefeliciteerd! Echt heel leuk voor je... Ik ken je verhaal nog van het juli forum maar ook toen reageerde ik niet zo vaak.
Ik denk dat ik voor de nieuwe kleine een wiegje zou gebruiken en als hij/zij daar dan uit is een tussenbedje nemen. Dan is Mette ook alweer zo'n 2 jaar dus dat kan dan goed.
voor het vervoer probleem: Ik draag mijn zoon (bijna 10 maanden) nog steeds heel vaak in de draagdoek. Ik vind dit heerlijk en hij ook. Misschien handig voor jou? de kleine in de draagdoek en mette in de wandelwagen... Een draagdoek kun je trouwens ook als een rugzak dragen en dan kan Mette daar nog in...
Geniet van je zwangerschap want je weet: het is zo weer voorbij;)
groetjes Marlinda

Hoi Ing,

Zo als vele denk ik heb ik je verhaal gevolgt van Mette hier op het forum. En nu ben je weer zwanger ik vind dit zo gaaf voor jullie. Ik hoop dat je van je zwangerschap kunt genieten en dat je straks een gezond kindje in je handen mag houden. Voor Mette is het ook geweldig een broertje of zusje echt heerlijk voor jullie.

Liefs Linda,

hi inge

wat fanatastisch nieuws. van harte gefeliciteerd!! hoop dat je niet teveel last gaat krijgen van kwaaltjes. geniet ervan en voor alles is een oplossing!

groetjes angela

Terug
Bovenaan