ZWANGER VAN NR. 2!!

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWw

onwijs gefeliciteerd

ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie nu ECHT kunnen genieten van een hele mooie zwangerschap
heel veel liefde en geluk toegewenst van moekje en Ryan
echt SUPER gewoon

Haaai,
Wat leuk dat je het ook op het forum hebt gezet!!!! Wij zijn super blij voor jullie, maar dat wisten jullie al!!!
Hopelijk kom ik je snel gezelschap houden, is wel zo leuk voor Mette en Veerle.
XX

Hoi

Ik reageer niet vaak op dit forum maar lees wel vaak mee. Ik wil je van harte feliciteren.Wat een geweldig nieuws zeg. Ik kan maar 1 ding zeggen ga genieten.

groetjes lente

quote: Inge Flausmaus schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2008 17:02:16'));

Had ik net een heeel stuk getypt...krijg ik een error! Maargoed de moraal van het verhaal is dus dat ik zwanger ben van de 2e! We hebben het een beetje stil gehouden dat we ermee bezig waren maar ik heb net een ivf behandeling achter de rug en die was net als bij Mette met een positief resultaat. Het is nog wel heel pril hoor dus het kan nog alle kanten op maar tot het tegendeel is bewezen ben ik zwanger!!

Er spoken (hormonen) wel allerlei praktische zaken door mijn hoofd aangezien Mette pas 1.5 is als dit kindje komt (we kregen indicatie spoedivf omdat ik geen eitjes meer had dus het was nu of nooit). Ik vraag me dus af of er een 2e kinderkamer moet komen omdat een kind van 1.5 niet in een groot bed gaat...wel of niet een duowagen. Allerlei praktische tips zijn dus welkom!

lfs ing

Lieve Ing!!

Wat een wondertje weer!! Echt fantastisch om te horen dat het wederom is gelukt en nu zo snel!!
Hoop dat alles goed blijft gaan meid!

GENIET ERVAN!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07  

hoi inge,
in 1 woord GEWELDIG!!!!!wat fijn voor jullie zeg.ga er lekker van genieten en de praktische zaken komen later wel.
VAN HARTE GEFELICITEERD

gr petra

Hoi Inge,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Onze kinderen schelen bijna 19 mnd. Wij hebben het zo gedaan; Onze oudste is naar een juniorbedje gegaan (tussenmaatje) en daar had ik bedhekjes voor gekocht zodat ie er niet uit kon vallen. Als kinderwagen hadden we van kennissen eentje overgenomen met 2 zitjes achter elkaar. Omdat onze oudste vrij groot/zwaar is voor zijn leeftijd was dit duwen erg zwaar en kreeg ik last van mijn rug. We hebben een nieuwe gekocht met 2 zitjes naast elkaar; helemaal super! Ik zou wel als tip willen geven dat je er dan 1 moet kopen met 2 wielen los van elkaar aan de voorkant, dus niet 2 wielen aan elkaar vast. Ik heb er 1 met 2 wielen vast en die blokkeren regelmatig.

Hopelijk heb je hier wat aan. Geniet ervan!

Liefs Miranda

He inge

Ik had je ook al ergens anders op een tropic gereageerd, maar dan ook nog even hier.
VAN HARTE GEFELICITEERD.
Het is nog pril, maar ga er lekker van genieten. Het is jullie gegund!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan