ZWANGER VAN NR. 2!!

Hoi Inge!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan je ook geen tips geven...

Maar ik zou zeggen...geniet ze!!
En de rest loopt ook wel los!

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr...voor jullie!!

Liefs,Swinnie

Lieve Inge,

Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap ook al is het nog pril,
ik hoop dat je er ontzettend van geniet....

Groetjes Mascha

Hoi Inge,

Gefeliciteerd! Op het juliforum heb ik steeds meegelezen en geleefd  met het wel en wee van je vorige zwangerschap. Ik wens je veel geluk en hoop dat deze zwangerschap je makkelijker af zal gaan. Je hebt het verdiend!

Liefs Judith

Hoi Inge,

Gefeliciteerd! Op het juliforum heb ik steeds meegelezen en geleefd  met het wel en wee van je vorige zwangerschap. Ik wens je veel geluk en hoop dat deze zwangerschap je makkelijker af zal gaan. Je hebt het verdiend!

Liefs Judith

Hoi Ing, partner en Mette,

Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie zoon/dochter/broer/zus!!! Geweldig nieuws voor jullie!!!
Ik ben 1 van de velen die je vorige zwangerschap digitaal heeft gevolgd en nog steeds lees ik je weblog wel eens!! Mette en mijn dochter schelen 1 of 2 dagen!
Wordt wel pittig denk ik in het begin hoor, een duowagen zou ik als ik jou was ZEKER aanschaffen!! Ik heb er 1 gekocht toen was mijn oudste dochter 2 jaar en 5 maanden, nou ik heb er echt superveel plezier van gehad! Nu gebruik ik m eigenlijk alleen voor de grote boodschappen of voor een ver stuk wandelen.

Meer tips eb ik niet voor je, scheelt toch een jaar! Ik wens jullie alle geluk!!!

Dominique

Hoi Inge,
van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws! Ik heb geen tips voor je maar wilde je langs deze weg toch feliciteren.
Geniet van je zwangerschap en met de praktische zaken komt het ook wel goed,
groetjes van Sonja.

Inge,

Wat GOED nieuws zeg!! Helemaal top dus hierbij gefeliciteerd!!!!!!!!!
Geniet er nu nog ff van, de andere zaken komen straks wel en de tips vast ook wel!

gr. Ilone

Hoi Ing.

Allereerst gefeliciteerd met je tweede zwangerschap.
Ik lees nu dat jij ook via IVF zwanger bent geworden was dat bij Mette ook zo. Hoe ging dat bij jullie. Ik zit nu een beetje in dubio of we voor een tweede zullen gaan maar zie een beetje op tegen nog een onzeker IVF traject en helemaal nu ik Maaike al heb. Ben erg bang dat ik dan het IVF traject niet vol kan houden. Ook gezien mijn PND na haar geboorte. Wil wel graag twee kinderen.

Groetjes en geniet van je zwangerschap
Inge

Terug
Bovenaan