ZWANGER VAN NR. 2!!

Gefeliciteerd!

Ik zit met het zelfde "luxe"probleem. 2 kindjes snel achter elkaar mogen krijgen...daar mag je je handen voor dicht knijpen. Aangezien je zoveel andere verhalen hoort. Maar daar weet jij alles van. Ik verhuisde mijn oudste naar een nieuwe kamer. Alleen zijn bedje verhuist mee. Ik koop een nieuwe kast voor hem en verder krijgt hij nu een stoere jongens kamer. (bij hem wisten we het geslacht niet). De bvaby komt  dus in zijn oude kamertje. Vernader is verder weinig aan. Als ik mijn  oudste moet verschonen of aankleden doe ik dat gewoon op de babykamer. Ik leg onder in de commode wat rompers en luiers voor hem. Verder heb ik een extra aankleed kussen gekocht. Als de baby slaapt,  verschoon ik de oudste op  het kussen op de tafel of op ons bed.  eenb duo wagen is erg handig. Ik ga voor een naast elkaar. Ik vind die van achterelkaar een beetje "goedkoop" en waggel aan  doen. Ik hoor ook van alle kanten, dat een duowagen naast elkaar met luchtbanden veel beter loopt. En aangezien je nog wat gewicht mee rijd is dat wel zo handig.   Geniet van je zwangerschap!

Groetjes!  

Hoera! Van harte gefeliciteerd en ik hoop voor je dat deze zwangerschap heel goed mag gaan!

Sannemams

Gefeliciteerd!

Ik zit met het zelfde "luxe"probleem. 2 kindjes snel achter elkaar mogen krijgen...daar mag je je handen voor dicht knijpen. Aangezien je zoveel andere verhalen hoort. Maar daar weet jij alles van. Ik verhuisde mijn oudste naar een nieuwe kamer. Alleen zijn bedje verhuist mee. Ik koop een nieuwe kast voor hem en verder krijgt hij nu een stoere jongens kamer. (bij hem wisten we het geslacht niet). De bvaby komt  dus in zijn oude kamertje. Vernader is verder weinig aan. Als ik mijn  oudste moet verschonen of aankleden doe ik dat gewoon op de babykamer. Ik leg onder in de commode wat rompers en luiers voor hem. Verder heb ik een extra aankleed kussen gekocht. Als de baby slaapt,  verschoon ik de oudste op  het kussen op de tafel of op ons bed.  eenb duo wagen is erg handig. Ik ga voor een naast elkaar. Ik vind die van achterelkaar een beetje "goedkoop" en waggel aan  doen. Ik hoor ook van alle kanten, dat een duowagen naast elkaar met luchtbanden veel beter loopt. En aangezien je nog wat gewicht mee rijd is dat wel zo handig.   Geniet van je zwangerschap!

Groetjes!  

super echt leuk joh!!!
lekker genieten. en zoals al heel veel zeggen voor alles is wel een oplossing en gelukkig heb je een aantal maanden ervoor.
vrienden van mij hebben ook 2 kids vlak achterelkaar en die hebben via marktplaats een tweede babykamer gekocht.best handig. en een duo wagen lijkt mij niet verkeert. maar ik heb er geen ervaring mee.

groetjes sibje

Hoi Inge,

ontzettend gefeliciteerd!!!!!!!!! Lees al heel lang trouw je weblog, maar laat eigenlijk nooit een reactie achter. maar deze keer wil ik je toch laten weten dat ik heel blij voor jullie ben! Wat een wondertje weer! Hoop dat alles goed gaat en je een fijne zwangerschap krijgt!

Lieve Inge,

Ik vind het echt geweldig dat jullie zwanger zijn van jullie 2e kindje!
Super dat IVF bestaat en het oa voor jullie mogelijk maakt om zwanger te raken.
En al de praktische problemen waar je tegen aanloopt ach meid daar komen jullie echt wel uit. Mike was 1 jaar en 8 maanden toen hij op een groot bed ging (de 2e was toen geen eens op komst) maar het ledikantje ging gewoon niet meer. Is misschien een peuterbedje een idee?

Geniet van de zwangerschap!

liefs,
Achnita

Wat een super leuk nieuws. Echt heel gaaf, gefeliciteerd.....

Heb helaas geen tips maar weet zeker dat het goed gaat komen.
Hoop dat je een hele goeie en mooie zwangerschap mag hebben.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan