Zwanger van nummer 2 :D

Hoi,
Volgens mij ben ik de eerste die zich hier meld!
Ik verwacht als alles goed mag blijven gaan in maart ons tweede kindje.
Ben 25 jaar en heb al een zoontje van bijna 2 jaar. Wij wonen in vlissingen!
Groetjes Yessica
 
Hoi Yessica, gefeliciteerd!! Er zijn al wat meer meiden die net hebben ontdekt dat ze zwanger zijn (waaronder ikzelf, haha) maar we zitten vooralsnog alleen nog te kletsen op het 'zwanger worden' gedeelte.
Ben benieuwd of er nog meer aansluiten.

Ik ben zelf 26 jaar en nu als het goed is, 4 weken en 6 dagen zwanger! Het is mijn eerste kindje en tweede zwangerschap. In maart helaas een miskraam gehad.
Hoe voel jij je?
 
Hoi,

Er komen er vast nog wel meer bij!

Hoop dat het goed mag gaan bij jou! Bij mij natuurlijk ook haha...

Verder voel ik me best goed, af en toe moe maar dat had ik bij mn zoontje ook. Ben alleen van de week door mn rug gegaan en dat was niet zo lekker.

Jij al bij de verloskundige geweest? Ik was met mijn zoontje pas met 7 weken langs geweest dus denk dat ik nog even wacht..
 
Hallo dames. Ik mag me ook melden. Ik heb geen idee wanneer precies uit geteld zou moeten zijn. Was nog maar 1 X ongesteld geweest na het stoppen met de pil en kan echt nog niet beseffen dat ik zwanger ben. Volgens de digital test Ben ik nu 5-6 weken.
Dit zou ons 3 e kindje worden. Ik heb 2 zoons. 1 van 3 en 1 van 17 maand.
 
Welkom Brandje ;)
Ik weet het ook nog niet wanneer ik ben uitgerekend. Mijn cyclus was erg onregelmatig. Dus we zullen zien. Waarschijnlijk rond 16 maart.
 
Hallo dames,

Ik meld me ook!
Volgens de digital test ben ik aanstaande donderdag precies 5 weken...
En dat klopt toen heb ik de inseminatie gehad..
Ik ben nu voor de derde keer zwanger, afgelopen december heb ik een miskraam gehad met 6.5 week en in februari 2007 ben ik bevallen van een dochter Jill Sofie... Die is nu 7 en maakt deze zwangerschap helemaal mee vol begrip :-D

Vandaag is moeders voor moeders langs geweest en weer de bevestiging dat er genoeg hcg aanwezig is gelukkig!

Als alles goed mag blijven gaan ben ik begin maart uitgerekend... 29 juli heb ik de eerste echo :)

Groetjes

Annemarie
 
Proficiat allemaal! Gezellig met de nieuwe mama's.
Ik ben rond 13 maart 2015 uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Volgende week de eerste afspraak voor een vroege echo bij de gynaecoloog.
Yessica, ik heb de vk nog niet gebeld omdat ik nog onder controle ben bij de gyn. Ik verwacht, dat als de echo gewoon goed is, dat ik dan ook door ga naar de vk.
Verder ben ik druk aan het googlen want alles is voor mij nieuw. Geen idee wat er allemaal bij komt kijken. Dat ik de gynaecoloog moest bellen wist ik nog net, haha. Heb af en toe wel wat lichte klachtjes, maar ik mag niet klagen, het komt en het gaat en het valt allemaal nog reuze mee.
Yessica en Brandje, gaan jullie mee doen aan moeders voor moeders?
 
Terug
Bovenaan