Zwanger van nummer 2 :D

Ook ik wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschappen :-DLekker genieten allemaal zover het kan!
Wat betreft verloskundige, ik loop in het ziekenhuis en vind het niet zo erg als ik daar mag blijven...Mijn oom is verloskundige maar die woont te ver weg anders ging ik lekker daarheen...Op 29 juli zal ik mijn vragen meteen op een papiertje schrijven zodat ik alles goed vraag (dementie is al volop bezig hier hoor pfff)
Ook al is het voor mij mijn tweede kindje het is ook voor mij weer enorm wennen! Erg leuk :-D Vandaag via moeder voor moeders kreeg ik 2 magazines om lekker in te lezen en dat ga ik zo heerlijk doen...Dat zijn dingen waar ik heerlijk van kan genieten nu...Ik herinner me dat ik bij Jill ook veel heb gelezen enzo..Mijn moeder heeft me een leuk boek gegeven van Tanja Jess die ga ik in de vakantie lekker lezen...
Google en zwanger apps zijn mijn beste vrienden hahahaha dus ik herken het lieve nonna!
Liefs Annemarie

Hier dit keer geen moeders voor moeders. De vorige 2x wel gedaan en heel wat van die bussen vol geplast. Maar dit keer tochvoor gekozen om het niet te doen .

En wat betreft de vk, heb ik nog geen afspraak gemaakt. Ik heb tijdens de eerste zwangerschap niet zo een hele goede ervaring gehad met de vk. En tijdens 2e onder controle bij gyn gestaan. En dit keer mag ik weer terug naar de vk. Ben nog aan het twijfelen of ik wel terug ga naar dezelfde of toch een andere zoek

Ik had n nieuwe discussie gestart.
Dus mijn verhaaltje staat apart.
Iedereen hier gefeliciteerd met de zwangerschappen dat het allemaal maar goed mag gaan :)

Ik ben 2 maart uitgerekend en nu 7 weekjes zwanger.

Leuk gezellig hier :)

Brandje, ik weet niet wat voor vervelende ervaring je hebt gehad met de vk, maar je kunt natuurlijk altijd een beetje rondkijken, er zijn vast nog andere praktijken een beetje in de buurt. Ik weet er natuurlijk nog niet zoveel van, maar het lijkt me belangrijk dat je vertrouwen hebt in de vk en dat je je op je gemak voelt. Ik ben me ook een beetje aan het orienteren er zitten er een paar hier in de buurt, maar ik weet nog niet welke ik ga kiezen. Ik hoop wel dat ik snel over mag, omdat ik het bij het zkh een nadeel vind dat ik me altijd naar hun agenda moet schikken. Weet trouwens niet hoe dat bij de vk is hoor, maar ik kan gewoon niet iedere keer vrij nemen voor een afspraak. Het zkh verwacht dat wel van je. Heb ik een afspraak laat in de middag, waar ik vrij voor heb moeten vragen, krijg ik doodleuk een telefoontje de dag van tevoren, dat ze het hebben verplaatst naar de ochtend! Bij mijn werk is dat gewoon heel lastig te regelen steeds en daar baal ik dan van.

Ik heb zo een afspraak met moeders voor moeders het is voor mij de eerste keer dat ik er aan mee doe.
Een afspraak voor een echo heb ik nog niet want heb me ook nog niet gemeld bij de vk.
Voor mij ook de tweede keer hier op het forum. En hoop weer op gezellige praatjes!

Ik heb op Facebook ook een pagina aangemaakt met moeder die uitgerekend zijn in maart 2015. Als je er bij wilt kan je op de volgende link klikken dan accepteer ik je verzoek!
https://www.facebook.com/groups/265162580356873/

Ik heb volgende week vrijdag de 18e mijn eerste echo. Ik zou dan 6 weken en 2 dagen zijn volgens mijn berekening. Beetje vroeg, maar bij de 7 weken kon de gynaecoloog niet. Ik hoop dat ik al wat kan zien en een hartje mag horen.
En jij?

Terug
Bovenaan