Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat goed van je Yessica! Ik ga me binnenkort ook opgeven. Een enorme drempel merk ik. Heb al een paar keer op de site van mvm gezeten om mijn gegevens achter te laten, maar tot nu toe weerhield iets me er van.
Ik heb toen ik het wist me gelijk aangemeld zonder twijfelen. Wil het graag een keer ervaren dus we zullen zien.
Misschien dan toch maar eens de vk gaan bellen voor een afspraak. Dan mag ik misschien ook wel snel voor een echo
zo mij afspraak staat ook bij de verloskundige 28 juli. Ik kon ook gelijk een echo laten maken daar maar dan kan m'n man er niet bij zijn. Dus er voor gekozen om de echo's in het ziekenhuis te laten maken in de avond. Hoop dat dat die week ook nog lukt. Spannend!!!!
Ik ben nog maar net 5 weekjes waarschijnlijk de vorige keer kwam ik er pas achter met 7 weken en toen heb ik wel gebeld. Dus had zoiets misschien nog maar even wachten. Maar net toch maar gebeld.
Ik heb je toegevoegd!
Ik heb meteen op mijn nod getest. Ik voelde me al de hele week anders en wist diep van binnen dat het raak was, maar ik durfde er niet van uit te gaan. Vandaar dat ik zo vroeg ben denk ik. 6-6 was mijn laatste menstruatie.