Zwanger van nummer 2 :D

Hahaha emotioneel wrak ben je! Lief toch van je zus. Lekker janken hoor.
Ik kan niet wachten tot dinsdag.... Pfffff zo spannend. En die werkdagen gingen wel snel maar morgen nog 1 werkdag en dan 3 vrij dus maar hoop inplannen andersduurt t zo lang ;-))

Ja ga maar naar de Fysio dan Annemarie ik ben ook al onder behandeling. Eind Aug komt m'n Bekkentherapeut terug van verlof ot die tijd doe jk oefeningen voor m'n rug en stabiliteit. Vervelend he. Je zal wel last krijgen met je werk. Niet te lang mee door lopen hoor. Ik was met 20w al 50% ziek gemeld toen in in de zorg werkte. Hoop dat nu niet natuurlijk! Scheelt dat ik nu m'n eigen werk wat meer kan indelen en vlak bij m'n werk woon.
 
Jaaaa Mism erg hè hahaha
Heb jij dat niet zo dat janken?
Aangezien ik verder geen overduidelijke ik ben zwanger symptomen heb ben ik blij dat dat er dan is Hahahahaha
Man wat een onzekere tijd zeg die eerste 12 weken...
Ik zou zo graag net als bij Jill onbezorgd willen zijn.. Het is gewoon een feit dat als dit mis gaat ik niet weer binnen een vloek en zucht zwanger ben en dat geeft die stress af en toe...

Bij Jill zat ik met 24 weken 100% in de ziektewet dus ik weet er alles van idd!
Nu ben ik 4 kg afgevallen en kom ik aan, ik lees hier op het forum dames die 24 weken zijn en net 1 kg zijn al gekomen mijn God misschien gaat mij dat nu eindelijk lukken hahahah
Bij Jill 40 kg aan gekomen en Heeeel veel was vocht...

We zullen zien ik ga maandag even die bekkenfysiotherapie bellen :)

 
Haha ik kan de tranen nog redelijk weg slikken....

Maar verder alle symptomen dus vind het wel genoeg hahah.
Ik was bijna 20 aangekomen denk ik bij m'n eerste. Vind ik idd altijd zo knap vriendin ook die is al 16w ofzo hardstikke slank en nu pas een iniminie buikje en 1 kilo aangekomen hahaha

Sterkte mop jou frummel zit echt wel goed bij z'n lieve mama... Nog ff geduld dan zie je hem weer!!!! (Of haar ;-))
 
Wat een late reactie sorry!
Bedankt echt een lief bericht :)
Idd frummel zit prima ik heb hem of haar weer mogen bewonderen vandaag...
Extra echo gehad, gek genoeg hoefde ik nu niet te huilen haha
Terwijl ik de kleine goed heb zien bewegen en het hartje gehoord heb dus vond het knap van mezelf :p

Ik lig nu weer voor lello op de bank flinke hoofdpijn heb ik de laatste dagen poe maar ach volgende week nog een keer frummel zien en bij jou was gelukkig ook als goed hè schat!
Super!!

Liefss knuffel
 
Jaaaa zo blij.. En we lopen gelijk ;-) net als nonna zo leuk! Xxx rustig aan mop en anders ff ziek melden he om bij te tanken! Je moet nog zo lang.
 
Ja we lopen zeker gelijk :-D Superleuk! Dat had jij al gedacht toch? Je had al zo'n vermoeden dat je verder was hihi :pMet nonna gaat het gelukkig ook allemaal goed inderdaad en ook daar lopen we gelijk mee ik ben erg benieuwd wat we voor geslacht gaan krijgen hahaha:p
Ik heb al een meid dus een jongen zou wel leuk zijn voor manlief, maar ik hou echt van meisjes en dat getut en gekat hihiAls het maar gezond is ik zit in een stadium nu waarvan ik denk maakt me niks uit zolang het maar gezond is!!
Zeker weten dat ik me eigen gewoon ziek meld als het niet meer gaat, ik moet nog vreselijk lang ja pfff!Komt vast goed :)
Liefsss
 
Terug
Bovenaan