Zwanger van nummer 2 :D

Welkom Nicole! Gefeliciteerd.
We lopen gelijk bijna. Ik ben nu 5w5d denk ik. Leuk!
4 de kindje zo! Maar van je 2de man dan. Leuk hoor heeft hij ook kids? Heftig dat je zoon bij je ex-man gaat wonen!!!
Snel al een echo das fijn.
Ik 12 aug naar vk hopelijk ook n echo
 
Mijn huidige partner heeft geen kinderen van een andere vrouw. Stiekum ben ik daar wel blij om. 1 ex om mee te dealen is wel genoeg.Dit wordt zijn 2e kindje. Vandaag gaan mijn 2 kids naar hun vader. Merk dat ik nu wel wat emo ben, snel kwaad pffff. Mijn stemmingen gaan alle kanten op. We brengen ze straks weg en dan ga ik lekker met mijn tante even shoppen daar.
 
Wat dat betreft ben ik blij dat mij ex nooit heeft erkend en ook Jill geen weekenden wilde... Dus ik heb mijn allesje bij mij en hij komt wanneer hij tijd en zin heeft... Is lullig maar zo jou ik het in de hand en geloof me Ik heb zo mijn redenen hiervoor ;-)
 
Ik klets ook graag met jullie mee, ik ben 33 woon in Amsterdam en moeder van 4 meiden.. ik kijk heel erg uit naar de eerste echo... lijkt net alsof ik het nu nog niet kan bevatten omdat ik geen zwangerschapsverschijnselen heb.
 
Gaat goed nonna en met jou?
Ik heb zo'n zin in de echo 20 augustus wil mijn frummel zien hihi
Verder warm, moe en al behoorlijk bandenpijn... Het is natuurlijk ruim 8 jaar geleden Dat ik zwanger was... En ook toen met ongeveer 8 weken tintelingen in mijn bovenbenen... Nu weer dus ik ga de bekkenfysiotherapie inschakelen...
Vandaag weer zwaar emotioneel dus mijn zwangere zus had heel lief een kaartje gestuurd met een lief verhaaltje over dat ik eindelijk zwanger was tja... Meteen janken ik der gebeld gaat ze me keihard uitlachen :p
Ik zei zus ken der niks aan doen zij is namelijk juist echt een heks Hahaha (ze is 26 weken) maar wat hou ik van heks hihi

Fijn dag dames
 
Terug
Bovenaan