Zwanger van nummer 2 :D

Linde ik was 29 mei voor het laatst ongesteld en toch ben ik maar vijf weken vandaag... Ik dacht ook zeker 6 maar volgens het ziekenhuis niet...
 
mijn nod is morgen hahahah oepsie kon niet wachten.maar mn cyclus pas 2 maanden 'normaal' 34/35 dagen.Ga morgen clearblue doen voor het aantal weken.mn laatste menstruatie dag was 8 juni.
 
Had ik idd ook Mism 35 dagen cyclus... :)
Gezellig ook jij hier Jeeee hahaha

Liefsss

Ow wel laten weten wat de clear blue zei hè!
 
Haha sorry,,,, ff vergeten hier te kijken
Zit ook nog in t zwanger worden forum.
Ja hij gaf 2-3 weken aan. Dus ga er nu gewoon vanuit dat ik in week 4 zit,
Had met m'n eerste ook gingen ze uit van 28 dagen cyclus maar echo gaf aan week korter maar hebben ze niet bijgesteld toen, bij de geboorte zag hij er wel uit alsof hij een weekje te vroeg was dus denk toen ook al 35 dagen cyclus.
Hoop dat ik snel een echo krijg,,,, ongeduldig ..... Hahaha zo spannend die eerste weken, hebben jullie ook zeker.
Hoop met 8 weken maar denk pas met10.
Met onze eerste kwamen we er pas met bijna 7 weken achter dus dan gaat t snel, toen ook iedereen al verteld. Nu wachten we echt tot de echo en dat duurtttt zo lang, hahaha
 
Zal ik me hier ook maar even melden. Ik ben Nicole 31 jaar zwanger van mijn 4e kindje. Ben nu bijna 6 weekjes (5 weken en 5 dagen) volgens de berekeningen. 6 aug heb ik mijn eerste echo en dan zullen we het precies weten.
Vanavond mijn eerste avonddienst weer gehad na mijn vakantie. Dat is wel weer even wennen. Het gewone leven op school na is weer begonnen. A.s. donderdag gaan de oudste twee naar hun vader toe voor 3 weken en na de vakantie gaat mijn zoon bij zijn vader wonen. Pfff...zie er erg tegenop. Hij woont nl niet erg in de buurt ofzo...hij in friesland ik in groningen.Maar ja...het zij zo. Fijne avond nog iedereen!
 
Terug
Bovenaan