zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi hoi

Hier alles goed! Verkoudheid ook wel over hoor hihihi.

Ikke.. hoe is het met je sch-zus.. Ik hoop dat het allemaal goedkomt met haar en de kleine.. elke dag is er toch een gewonnen.

ik ben trouwens 25 ..

Friezinne hoe lang was je nu van  de pil af? ik weet wle dat je lijf heel raar kan doen als je van de pil af ben.. Misschien over een week voor de zekerheid nog een testje wagen?'
Het kan zijn dat je laat HCG aanmaakt.

San.. hoe was je werk dag?
Wanneer krijg je de uitslagen allemaal?

Ik weinig nieuws te melden..

liefs Jazzie

Hey meiden!

@Sannekeuh, wat lekker dat je bijna twee weken verlof hebt! En wat gaaf dat je motor rijdt! Ben zo benieuwd naar de uitslagen van je onderzoeken! Hou ons op de hoogte he?!

@Friezinne, wat vervelend van je onregelmatige cyclus! Zoals je het beschrijft heeft je ongi dus niet echt doorgezet. Ik zou het idd nog even afwachten en je NOD even laten staan.

Meiden, wat zijn jullie leeftijden ook alweer? Kunnen we die even in het lijstje zetten als jullie dat leuk vinden?

@Jazzie, gelukkig niet meer verkouden! Ben vanmiddag weer even bij m'n schoonzs geweest. Alles is gelukkig nog rustig. Morgen zit ze op 35 weken, alweer heel wat dagen gewonnen! Gisteren hebben ze weer een echo gehad en het hoofdje van de baby ligt  vier weken achter met de ontwikkeling. De rest van het lichaampje rond de twee weken. Nog niet zo dat ze nu moeten ingrijpen, maar wel heel spannend. Het liefst zien ze dat het kindje nog even blijft zitten. Omdat haar vliezen al gebroken zijn, halen ze het sowieso met 37 weken, dat is geloof ik daar de regel. Dus over twee weken is het kindje sowieso geboren.

Nou, ik ga lekker banken. Heb een beetje koppijn.

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Jazzie:                 25 jaar, 20 augustus
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Esther:
Sannekeuh:

NOD:
Friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Hey allemaal,
vlug nog eens goeiedag zeggen want moet vandaag om 9u op het werk zijn! En vanavond als ik gedaan heb om 18u vlug naar huis en dan vertrekken om de boot te halen. Ik rijd niet zelf hoor, ik rijd mee met het ventje (Yamaha R6)  Hoop dat de dag vlug om is... We zijn weg tot woensdag... Volgende week of de week erna mocht ik terug langs bij de dokter om de uitslagen te gaan bekijken, dus dan hou ik jullie zeker op de hoogte! T'wordt een lange dag denk ik  Ben nog altijd een beetje moe en dikwijls koppijn... Hoop dat ik snel terug de oude ben! Maar voel me toch al ietwat beter
Dikke zoen aan allemaal en tot volgende week! Oh ja ik ben er nu 35, wordt er 36 in november...

Liefs San

San! fijne dagen! doe je wel voorzichtig op de motor!
tot gauw.

Ikke.. Hoe is tie nu! nog een klein maandje wachten!! spannend spannend!
Schiet het al op met je scriptie.. ? Denk je dat je het af hebt dan?
Ik vond het deze maand zo raar.. weet je wanneer je je eisprong heb.. mag je er niks mee doen. Nu zijn de kriebels ook weer een stuk minder.
Ik wil nog wel graag.. maar nog niet nu. Wat we in de planning hebben is goed.

Esther.. Hoe is het nu? gaat het al wat beter? Heb jij iets.. waardoor je zoveel longinfecties krijg? ben je astmatisch of bronchitus..
Maar hoe zit je nu ook al weer met je cyclus? jij moest deze maand wachten toch ivm met vaccin? Ja ik kan wel terug lezen maar niet nu ik typ. hahaha dus vraag het nog maar een keer.

Friezinne.. hoe is het nu met jou? kun je al een ei ontdekken?

Hier alles goed.. we wachten rustig een ongi af om dat vervolgens nog een paar keer te doen hihihi.. nu gaat het goed met de kriebels.. heb niet zoiets van het moet nu.. Komt meestal wel weer na mijn ongi en rond mijn eisprong..

Nou fijne avond allemaal,
Liefs Jazzie

hoi alle,
ik ben weer wat opgeknapt en me weekje vrij is ook voorbij. die longinfecties zijn door een drietal bacterien die ze gevonden hebben. maar hoop dat ik er nu vanaf ben.ik moet nu nog drie weekjes wachten voordat we voor het echie mogen. dus nog 1 ongi afwachten en dan juh..volgens mij heb ik momenteel me eisprong.gisteren en vandaag gespannen borsten en andere vage klachten.word nu weer minder. dus als dit het is (klopt wel wat betreft berekening) dan zit ik op ongeveer twee weken na ongi dat ik ei heb.
hoe is het met de rest verder??
eind van wachten komt in zicht voor de meeste..spannend!!!!!!!!!

Sorry dat ik er steeds zoveel tijd tussen heb zitten, het is nogal druk op het werk!

Nog steeds helemaal niets! geen tekenen dat ik ongesteld moet worden of gespannen borsten helemaal niets! Ik wacht rustig af. We gaan er wel voor, niet meer met bescherming, dus het zal mij benieuwen!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Nou Esther Ik hoop met je mee dat je er nu vanaf bent!
En dan is het wachten voor jou nu ook gauw over! spannend!!!!

Friezinne.. Begrijp het wel. Ook spannend nu voor jou zeg!
En voor het echie! super! Ik hoop dat je gauw een positieve test heb!

Ik moet nog zeker 3 a 4 ongi's wachten.. Pff. klinkt lang zo.. Maar het is er zo.
Maar heb er vrede mee hoor.. Ik heb genoeg afleiding.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan