zwanger willen worden maar nog geen baan...

Goedemorgen Meiden!

Even een ego berichtje.. voel me erg verdrietig..
Een vriendin van me die al een tijdje over deed om zwanger te worden en waar het er op leek dat ze niet zomaar zwanger zou worden was nu zwanger.
Gelijk met mij! ik was zo blij,
Helaas gehoord dat ze net is geopereerd aan bbz..
Het voelt nu even zo oneerlijk.. Ik wel zwanger en zij niet!
Ik ben heel verdrietig nu.

Liefs Jazzie

hoi hoi
goh jazzie dat is balen. heel erg voor je vriendin.sterkte.

sannekuh. spannend .ben benieuwd of de uitslagen goed zijn, geeft toch een soort van opluchting lijkt me.

hier nog alles hetzelfde.klachten zijn veel minder dan vorige maand..dus ben benieuwd.af en toe wat steekjes in mijn buik, soms ook een dag niet en mijn borsten zijn wat gevoelig.maar dat is het..verder niks.in het weekend heb ik mijn nod.die op het lijstje klopt niet.dus als ik dan niet ongi ben gaan we maar eens testen.ik merk wel dat ik er vrij rustig onder ben.zo van ..ik zie wel..
verder heb ik gisteren afscheid op mijn werk gehad. ik moest een qwis doen en voor ieder fout antwoord een tekening op afroep maken ,was erg lachen , voor ieder goed antwoord een cadeau.maandag begin ik mijn mijn nieuwe werkplek.groetjes

Jazzie lieverd wat verschrikkelijk om zulk nieuws te krijgen! Wat is het allemaal oneerlijk he! Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Je gunt het haar zo, helemaal omdat het een tijd geduurd heeft en nu dit! Is ze op de hoogte van jullie zwangerschap? Denk dat ze je steun goed kan gebruiken.

Heel veel sterkte!

Liefs, ikke

Hoi Esther,

Dus je oude job nu helemaal afgesloten. Dat zal wel een raar gevoel geven of niet? Hoe lang heb je er gewerkt?

Dus dit weekend je NOD? Zal het lijstje even aanpassen. Tot wanneer denk je dat je kunt wachten met testen. Zondag? Maandag? Ik duim voor je!

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Esther:                     29 jaar                27/28 september           1e ronde           3e kindje
Ikke:                            24 jaar            ?? oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey Ladies,

Oh Jazzie wat erg van je vriendin... En je staat er zo machteloos tegenover hé... Steun geven is het enige wat je kan doen lijkt me... Dikke knuffel!

Esther en Miss-X ik duim heel hard mee voor jullie!

Veel liefs San XxX

Hey meiden,

Hier hebben de  nu toch echt doorgezet. Ik vind het jammer, maar ga vol goede moed naar de volgende ronde! Wel een hele mooie cyclus van 29 dagen. Alleen jammer dat het 5 dagen geleden al een beetje begon, haha! M'n volgende NOD is op donderdag 23 oktober. Ik hou maar gewoon weer 29 dagen aan.

@Friezinne, bijna je NOD. Hoe gaat het meis?

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Esther:                     29 jaar              27/28 september            1e ronde           3e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

nou dames, het is stil hier.ik moet vandaag of morgen mijn nod krijgen.maar vooralsnog geen tekenen van een naderende ongi.dus ga ik vandaag maar eens voorzichtig een testje doen...ben benieuwd. ik heb sinds een dag of drie een hele vage ,soms vieze smaak in mijn mond.weet niet of dat wat betekend .we zullen zien.ik durf op klachten niet echt te vertrouwen.ik hou jullie op de hoogte.
groetjes

Terug
Bovenaan