zwanger willen worden maar nog geen baan...

dames, ik kan het bijna niet geloven....ik heb getest en er kwamen twee streepjes....WAUWWWWWWWWW ik ben zwanger...
een streepje was wel wat licht dus voor de zekerheid testen we morgen met nog een testje.maar das eigenlijk gewoon voor de zekerheid.ik loop de hele middag al op wolken en mijn man ook.hihi
nou dames ...heel veel sterretjes voor jullie**********************************
groetjes

Hoi,

Ik wil ook even reageren,ik ben op mijn 20 ste zwanger geraakt van mijn zoontje(die nu overigens  13 maanden oud is)ik ben bezig voor de tweede,  had ook geen baan,mijn man gelukkig wel en we redden het heel goed op zijn salaris,en ik wil je dan ook zeggen dat je moet doen wat je diep van binnen echt wilt.Als je kinderen wilt moet je gewoon ervoor gaan met of zonder baan,je schrijft dat je man ook werkt en een baan heeft dus financieel kunnen jullie het goed redden,Heel veel klusplezier en hopelijk mag je in november of waarneer je ermee begint zeggen dat je meteen zwanger bent dat zou er leuk zijn.

doeg.

groetjes nice

hallo meiden
daar ben ik weer
ik kon niet op het forum verschrikkelijk
die kleine berichtjes die ik er neerzette die duurden al een kwartier
maar gelukkig doet hij het weer
mijn verkoudheid is over gelukkig
alleen veel moe omdat de middelste ons elke nacht wakker houd
ze mag dan ook vanaf vandaag niet meer overdag slapen

missx
wat balen voor je ik had zo gehoopt dat het nog goed zou komen
nou misschien volgende ronde blijf positief

esther
gefeliciteerd meid met je zwangerschap
geniet ervan

jazzie
ook alles goed met jouw
hoe ver ben je nu
en heb je al last van kwaaltjes
liefs ci lo...

bedankt voor de reacties. ik heb gisteren avond en vanmorgen(laatste was voor de lol, we hadden er nog een liggen haha)nogmaals getest en die waren duidelijk positief.echt helemaal te gek. ik heb ook al hele leuke ideeen hoe we met mijn moeder, vader en oma gaan vertellen. mijn schoonmoeder woont 6000kilometer verder dus die had gisteren de eer om de eerste te zijn.hihi die was heel blij.voor me moeder heb ik een vacature gemaakt voor zwangerschaps/bevallingsassistent.(zij wil er graag bij zijn.)kijken of ze hem vat.hahaha. en voor me vader en oma wil ik een speentje of sokken inpakken met de vraag .wil jij hier op passen , dan kom ik ze in juni ophalen.vond het wel een leuk idee. verder houden we het nog even voor ons , het is nog erg pril.ik ben nu vier weken.en begin juni uitgeteld.de kids vertellen we ook nog niks.
groetjes

Terug
Bovenaan