Esther, GEFELICITEERD!!! Jeetje meis, wat lees ik nou! Wat geweldig!!! Ben echt super blij voor je!! Wat een leuk idee die vacature! En ook die sokjes, geweldig! Kun je het allemaal al een beetje beseffen eigenlijk? En je man? Jeetje zeg, jij en Jazzie gewoon patsboem in de eerste ronde al raak! Doe mij wat van dat geluk, haha! Blijf je hier nog wel meekletsen of verhuis je naar het zwanger zijn forum?
@Nice, lief dat je hier reageert! Wij zijn ook helemaal over onze twijfels heen gelukkig en gaan nu alweer de tweede ronde in! Toch wat eerder begonnen dus, haha! Jij ook heel veel succes voor de tweede! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn meis!
@Ci lo, fijn dat je computer het weer doet. Wat was er nou aan de hand? Idd jammer van m'n rd'tjes, maar ze zijn gelukkig alweer voorbij. Nu op naar de tweede ronde! Ik ga wel proberen er minder mee bezig te zijn en het wat meer op z'n beloop te laten. Hoop dat dat ook gaat lukken. En ach, het was pas de eerste ronde. Maar was natuurlijk wel teleurgesteld. Hoe voel jij je verder? Ben je nog erg moe? Wil de kleine niet slapen?
@San, meis, nu wij nog! Vraag me af of Friezinne hier nog mee kletst. Denk dat ze af en toe komt buurten, ook gezellig. Hoe is het met jou verder?
@Jazzie, hoe is het met je vriendin? En natuurlijk met jou?
Liefs, ikke
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: 26 jaar 26 september 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar 23 oktober 2e ronde 1e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther: 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
Echo's :
Jazzie: 25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo: 30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen
Moeders :
Jazzie: een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo: een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1
@Nice, lief dat je hier reageert! Wij zijn ook helemaal over onze twijfels heen gelukkig en gaan nu alweer de tweede ronde in! Toch wat eerder begonnen dus, haha! Jij ook heel veel succes voor de tweede! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn meis!
@Ci lo, fijn dat je computer het weer doet. Wat was er nou aan de hand? Idd jammer van m'n rd'tjes, maar ze zijn gelukkig alweer voorbij. Nu op naar de tweede ronde! Ik ga wel proberen er minder mee bezig te zijn en het wat meer op z'n beloop te laten. Hoop dat dat ook gaat lukken. En ach, het was pas de eerste ronde. Maar was natuurlijk wel teleurgesteld. Hoe voel jij je verder? Ben je nog erg moe? Wil de kleine niet slapen?
@San, meis, nu wij nog! Vraag me af of Friezinne hier nog mee kletst. Denk dat ze af en toe komt buurten, ook gezellig. Hoe is het met jou verder?
@Jazzie, hoe is het met je vriendin? En natuurlijk met jou?
Liefs, ikke
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: 26 jaar 26 september 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar 23 oktober 2e ronde 1e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther: 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009