zwanger willen worden maar nog geen baan...

Esther, GEFELICITEERD!!! Jeetje meis, wat lees ik nou! Wat geweldig!!! Ben echt super blij voor je!!  Wat een leuk idee die vacature! En ook die sokjes, geweldig! Kun je het allemaal al een beetje beseffen eigenlijk? En je man? Jeetje zeg, jij en Jazzie gewoon patsboem in de eerste ronde al raak! Doe mij wat van dat geluk, haha! Blijf je hier nog wel meekletsen of verhuis je naar het zwanger zijn forum?

@Nice, lief dat je hier reageert! Wij zijn ook helemaal over onze twijfels heen gelukkig en gaan nu alweer de tweede ronde in!  Toch wat eerder begonnen dus, haha! Jij ook heel veel succes voor de tweede! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn meis!

@Ci lo, fijn dat je computer het weer doet. Wat was er nou aan de hand? Idd jammer van m'n rd'tjes, maar ze zijn gelukkig alweer voorbij. Nu op naar de tweede ronde! Ik ga wel proberen er minder mee bezig te zijn en het wat meer op z'n beloop te laten. Hoop dat dat ook gaat lukken. En ach, het was pas de eerste ronde. Maar was natuurlijk wel teleurgesteld. Hoe voel jij je verder? Ben je nog erg moe? Wil de kleine niet slapen?

@San, meis, nu wij  nog! Vraag me af of Friezinne hier nog mee kletst. Denk dat ze af en toe komt buurten, ook gezellig. Hoe is het met jou verder?

@Jazzie, hoe is het met je vriendin? En natuurlijk met jou?

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey Miss-X,
ja nu wij nog hé?! Hoop dat we snel mogen volgen! Met mij gaat het voor de rest al wat beter! De ene dag is de andere natuurlijk niet...   maar voel me toch al niet meer zo ziek en probeer voldoende te slapen! Volgende maandag normaal het resultaat van het sperma-onderzoek! Ben zo benieuwd! en dan zeggen dat je er niet zo mee bezig mag zijn! Makkelijk praten maar moeilijker gedaan! Ik moet zeker nog wachten tot mijn bloed nog eens onderzocht is geweest... Hoop dat we nu terug groen licht krijgen en dat het resultaat bij de uroloog positief is! Stressy
En hoe stel jij je erin?

Met de rest nog alles ok?

Veel liefs San XxX

hai missx
ja mijn pc dat was wat
het lag dus niet aan mijn pc uiteindelijk
ik kon om de een of andere rare reden niet op het forum komen met inloggen
en naar zoveel keren proberen en drukken lukte het soms en dan moest ik echt
wel 10x drukken om 1 letter te typen zwaar vermoeiend dus
en nu is alles weer goed hoe het kan weet ik ook niet wel raar he
maar achteraf gezien heb ik er wel vaker meiden over horen klagen dat zij dat ook hadden gehad

ja elke nacht werd de middelste van ons wakker
dus die moet nu overdag wakker blijven ik ga zo helemaal kapot
omdat ik mijn rust niet krijg
en vannacht was ons zoontje uit bed gevallen
ja het gaat maar door
ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een hele nacht
heb doorgeslapen
normaal zou je denken dat de jongste je wakker houd wat ze trouwens ook deed het eerste jaar
en nu houden de oudste 2 ons elke nacht wakker

verder gaat het met mij goed
alleen erg moe en hele zere tepels

hoe gaat het verder met jouw
weer met frisse moed naar de 2e ronde
en fijn dat die vervelende ongie voorbij is wie weet  verlies je met een beetje geluk de eerste 9 maanden geen bloed meer hahahahahahaha
en mijn advies gewoon elke dag klussen hahahahahaahaha
nou ik hoor nog van je
liefs ci lo...

hoi alle, ja hoor miss x ik blijf lekker meekleppen. hopelijk is het voor de rest ook snel raak.
vandaag mijn eerste werkdag gehad, was erg leuk maar ook vermoeiend.ook heb ik de HA gebeld , was heel raar. alsof het nu echt is. hahahahaha
woensdag komen mijn moeder,haar vriend,  mijn oma en vader. dan gaan we het hun vertellen.ben benieuwd. ik kan bijna niet wachten.heb ook de VK gebeld maar die belt terug. ik kreeg de voicemail.
verder heb ik af en toe een weeeig gevoel en mijn borsten doen wat pijn. en ik ben vaker moe.maar verder alles paletti.groetjes

Hey meiden!

@San, dus maandag de uitslag van je man, en wanneer wordt jouw bloed dan weer afgenomen? Hoop ook zo dat jullie er gauw weer voor kunnen gaan! Hier alles oke hoor. De teleurstelling is weer helemaal weg en vol goede moed verder. Op de een of andere manier verwacht ik er deze ronde niet veel van. Denk omdat ik binnen zoveel topics lees dat het of meteen de eerste ronde raak is, of pas veel later. Ach ja, we hebben natuurlijk alle tijd. Maar zou wel heel erg leuk zijn!

@Esther, leuk dat je hier mee blijft beppen! Weet je al wanneer je het op je werk gaat vertellen? Wat leuk is dat he, om alles te regelen nu? (Tenminste dat lijkt mij leuk, haha!) Laat je weten wanneer je eerste afspraak is bij de vk?

@Ci lo, meis toch, wat vervelend dat je niet aan je rust toekomt, juist nu je het zo hard nodig hebt. Zijn de kinderen overdags wel eens bij oppas, zodat jij even lekker je eigen gang kunt gaan?

Even een vraag aan de zwangeren onder ons. Hoe hebben jullie dat gedaan met klussen in de ronde dat het raak was? Elke dag of om de dag of meer of minder?? Alle advies is welkom, haha! Hoewel ik me er zeker van bewust ben dat er een grote doses geluk bij komt kijken hoor.

Liefs, ikke

We hebben trouwens gisteren een weekend naar m'n zus geboekt (21 tot en met 24 november)! Even lekker er tussen uit. Mocht het deze ronde raak zijn, dan mag ik dan toch wel vliegen?

Ikke!
Ik ga toch volgende week ook vliegen?
De enige reden waarom ze in het eerste trimester aangeven niet op vakantie te gaan is omdat het risico op een mk nog hoog is.. en je dan in het buitenland zit.
Nou ja.. ik heb zoiets.. als het fout gaat gaat het fout.
Maar denk positief.. Het is niet dat het vliegen dat veroorzaakt.
De straling en luchtdrukverschil is zo minimaal dat dat geen kwaad kan.

Wij hebben gewoon echt geluk gehad. We hadden eerst zeg maar om de dag geklust.. maar toen het er daadwerkelijk op aan kwam.. uh.. 2 keer.. dinsdag voor het laatst.. en toen woensdag-vrijdag positieve ovulatie test.. dus denk dat mijn ei ergens donderdag avond geweest is. Dus dacht al of het spant er om.. of het is een gemiste ronde.

Ik duim voor je Ikke!

Ci lo! hoop dat je toch ergens je rust kan vinden.

Ben zelf ook moe.. heb tot nu mijn knulletje vermaakt.. nu toch even achter de tv geparkeerd.. (ben ik niet zo van.. maar ja..)
ik heb nog zoveel te doen in huis.. pffff. straks even kijken of ik eerst wat doet als mijn zoontje op bed ligt en dan ook  ff ga..
En misselijk is aanwezig.. zo is het nog wel te doen.. maar lijkt op het moment wel elke dag erger te worden.
Normaal dronk ik een glas drinkyoghurt bij het ontbijt.. die krijg ik dus niet meer weg ;)

Liefs jazzie

@Ci lo, meis toch, wat vervelend dat je niet aan je rust toekomt, juist nu je het zo hard nodig hebt. Zijn de kinderen overdags wel eens bij oppas, zodat jij even lekker je eigen gang kunt gaan?

Even een vraag aan de zwangeren onder ons. Hoe hebben jullie dat gedaan met klussen in de ronde dat het raak was? Elke dag of om de dag of meer of minder?? Alle advies is welkom, haha! Hoewel ik me er zeker van bewust ben dat er een grote doses geluk bij komt kijken hoor.

Liefs, ikke

We hebben trouwens gisteren een weekend naar m'n zus geboekt (21 tot en met 24 november)! Even lekker er tussen uit. Mocht het deze ronde raak zijn, dan mag ik dan toch wel vliegen?

hai miss
ja de kids gaan wel eens weg naar mijn schoonzus
maar als ik dan thuis kom en de jongste naar bed doe dan word ik zelf ook moe en kies dan ook voor slapen
dus aan andere dingen kom ik eigenlijk nooit toe
maar goed dat komt wel weer

wij klusten gewoon elke dag
en ik zou voor de zekerheid na je ei ook nog een paar dagen door klussen omdat jouw cyclus nog niet helemaal klopt

en tuurlijk mag je dan vliegen
alleen waar we het toen een tijdje geleden over hadden over dat skien
heb ik later gelezen dat je gelijk hebt dat er op zulke hoogtes minder zuurstof is en slecht voor je kindje is
ik weet niet waar je zus woont

ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor mijn pretecho
die heb ik dan op 23 dec in de kerstvakantie  leuk he
maar eerst de 20 weken echo op 4 nov daar kijk ik zo naar uit
ik had vorige week al blauwe rompertjes gekocht ik weet niet of ik dat hier ook al had vertelt maar ik ga er echt vanuit dat ik een jongen krijg
nou tot gauw
liefs ci lo...

o hai jazzie
ik zag dat jij ook had gepost toen ik klaar was ja ik kan niet zo snel typen hoor
maar goed de kwaaltjes zijn dus goed aanwezig
ja dat is positief zeggen ze he
dan gaat het goed met de zwangerschap moet je dan maar denken
ja ik ben nu ruim 3.5 maand zwanger en het 2e trimester hoor je weer meer energie te krijgen dus wie weet gaat het over een paar dagen beter met me
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan