zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey San,

Oh jullie ook al verkouden? Ik heb een aantal weken terug wel flink last van m'n keel gehad. Meestal word ik ook nog wel een keer flink verkouden rond de feestdagen...

Je hebt groot gelijk dat je het lekker afwacht en ondertussen gewoon klussen meis! Misschien helpt het wel als je er niet teveel mee bezig bent!

Ik heb helaas geen antwoord op je vraag over medicijnen. Weet daar echt (nog) helemaal niets vanaf. Misschien de andere meiden hier? Of anders open je even een nieuwe discussie zodat alle meiden op dit forum je kunnen antwoorden?

Liefs, ikke

Ci lo wat gaaf, een MEISJE!! Ben echt zo blij voor je meis! Wat had je ook alweer zelf verwacht, een jongen of meisje? Dus straks bestaat jullie gezin uit papa, mama, een zoon en drie dochters, gaaf!!! Ik neem aan dat verder op de echo ook alles goed was toch? Ander hadden we het wel gehoord!

Ben je al over de naam uit?

Liefs, ikke

hoi hoi

he cilo wat gaaf. een meissie. leuk joh...
sandra.ik heb een halfjaarcontract en kwam twee dagen voordat ik daar begon erachter dat ik zwanger was. ik heb mij geinformeerd en je krijgt aansluitend op je contract gewoon ww maar als je zwanger gerelateerd ziek bent krijg je tot na je bevalling gewoon 16 weken 100 % doorbetaald.. dus als mijn contract niet wordt verlengd meld ik mij wel twee of drie dagen van te voren ziek(als ik dan al niet rustig aan moet doen)en loop ik financieel geen risico.
maar ik hoop natuurlijk dat ik gewoon verlenging krijg.

hier verder alles goed.ik ben nu 9,5 weken.en als ik de echo krijg ben ik bijna 12 weken of zit ik in de 12e week.spannend...ik ga het de kids dit weekend vertellen.
groetjes

Hey Miss-X,

het gaat al ietsje beter met de verkoudheden maar ze blijven lang hangen!

Zal  eerst zien wat de gyn voorstelt en aan hem eens uitleg vragen voordat ik me over alles vragen begin te stellen of zorgen begin te maken, hihi...

Alvast bedankt voor de goede raad

Liefs San XxX

hallo allemaal
ik ben blij
ik ben gisteren naar de prenatal geweest en savonds nog naar de makro
ok dit heb ik allemaal gekocht hahahahahahahahah
* een wit kabel vest (prenatal)
* een box pakje wit met rose en turkoise (prenatal)
* een rose broekje extra zacht + tshirt 50% papa,mama 100% ikke (prenatal)
* rose hondje wat gelijk als tasje dient (prenatal)
* rose boxpakje met voetjes ( makro)
* rose knuffeltje wat als rammelaartje dient (makro)
* rose en een witte romper van zo'n duur frans merk (makro)
ik had toch van die blauwe rompers gekocht ook van dat franse merk dus bij de makro
nou zou ik toch ruilen omdat het dus een meisje is
kocht ik dus gelijk weer wat dingetjes erbij
hahhahahahahaahha
maar ja het is ook zo leuk

ja alles is goed met de kleine hoor
ja het wordt echt een meiden bende hier

bedankt voor alle felicitaties
ben super blij
en de naam duurt niet lang hoor ik moet een keuze maken uit 2 namen en dan moet mijn man het ook eens zijn
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan