hoi dames, ben een tijdje niet meer geweest
even om meteen op het tempen te komen, dit kan ook vaginaal. advies word wel vaker gegeven. is net zo betrouwbaar als rectaal.maar rectaal is makkelijker lijkt mij.
ik heb de 17e mijn eerste echo..ben benieuwd... de eerste controlle ook gehad en ik heb waarschijnlijk een verhoogde kans om weer te vroeg te bevallen(eerste kwam 5,5 week te vroeg zonder enige reden)dus moet ik als ik verder ben voor onderzoek naar de gyn..maar dat wist ik al.maar ik hoop dat het nu gewoon tot eind zitten blijft.
heb ook mij zorg wat de bevalling aangaat kunnen bespreken.(bij eerste ging alles mis wat mis kon gaan...te vroeg, 36 uur weeen, na 30 uur nog geen ontsluiting,ruggeprik,daarna prik uit om te bevallen, daarna tang, flink knippen, hartslag van baby die wegviel, paniek duwen trekken enz enz..baby apar gare score van 2 en reanimatie van de kleine om hem op gang te krijgen.kleine daarna goed ziek en zijn hoofd helemaal beschadigd.)maar wonderwel heeft ie er niks aan overgehouden. maar ik ben genezen wat bevallen aangaat.dat hoofdstuk mag voor mij part overgeslagen worden.ik heb zelfs van het hechten anderhalf jaar last gehouden omdat ze me te eng gehecht hadden grrr.
maar verloskundige had er wel begrip voor en zei dat we gewoon goede afspraken moeten maken op het eind om dit te voorkomen.
dus ik ben enigzins gerustgesteld.ik krijg ook al mijn broeken niet meer dicht. dus loop sindsvorige week in positiebroeken, dit zit met name na het eten en de lunch een stuk fijner.echt heel vreemd hoe snel je bij een tweede zwangerschap uitdijt.
de kids weten nog van niks maar denk dat ik ze volgende week maar eens wat vertellen ga.we gaan eind van de week naar bungelow park en dat lijkt me wel een goed moment.verder gaat hier alles goed, op flinke jeuk aan mijn (.)(.) na.ik krab me een ongeluk.
nou dames .. groetjes en ik duim voor de dames die bezig zijn.