zwanger willen worden maar nog geen baan...

Ah zo... omdat de gyn zei dat ik het vaginaal of in de mond moest doen... zal zien wat de uitslagen geven van het bloed en wat de gyn zegt bij de volgende afspraak... t'is voor mij ook onbekend... We klussen alvast veel

Liefs San XxX

o sannekeuh
ik weet niet wat ik lees
stonk die kerel niet naar alcohol
dat kan echt niet hoor
rectaal is de weg en is ook de beste manier net wat jazzie je al zei
of is die man aan zijn pesioen toe
of is hij een perferd

liefs ci lo...

hoi dames, ben een tijdje niet meer geweest

even om meteen op het tempen te komen, dit kan ook vaginaal. advies word wel vaker gegeven. is net zo betrouwbaar als rectaal.maar rectaal is makkelijker lijkt mij.
ik heb de 17e mijn eerste echo..ben benieuwd... de eerste controlle ook gehad en ik heb waarschijnlijk een verhoogde kans om weer te vroeg te bevallen(eerste kwam 5,5 week te vroeg zonder enige reden)dus moet ik als ik verder ben voor onderzoek naar de gyn..maar dat wist ik al.maar ik hoop dat het nu gewoon tot eind zitten blijft.
heb ook mij   zorg wat de bevalling aangaat kunnen bespreken.(bij eerste ging alles mis wat mis kon gaan...te vroeg, 36 uur weeen, na 30 uur nog geen ontsluiting,ruggeprik,daarna prik uit om te bevallen, daarna tang, flink knippen, hartslag van baby die wegviel, paniek duwen trekken enz enz..baby apar gare score van 2 en reanimatie van de kleine om hem op gang te krijgen.kleine daarna goed ziek en zijn hoofd helemaal beschadigd.)maar wonderwel heeft ie er niks aan overgehouden. maar ik ben genezen wat bevallen aangaat.dat hoofdstuk mag voor mij part overgeslagen worden.ik heb zelfs van het hechten anderhalf jaar last gehouden omdat ze me te eng gehecht hadden grrr.
maar verloskundige had er wel begrip voor en zei dat we gewoon goede afspraken moeten maken op het eind om dit te voorkomen.
dus ik ben enigzins gerustgesteld.ik krijg ook al mijn broeken niet meer dicht. dus loop sindsvorige week in positiebroeken, dit zit met name na het eten en de lunch een stuk fijner.echt heel vreemd hoe snel je bij een tweede zwangerschap uitdijt.
de kids weten nog van niks maar denk dat ik ze volgende week maar eens wat vertellen ga.we gaan eind van de week naar bungelow park en dat lijkt me wel een goed moment.verder gaat hier alles goed, op flinke jeuk aan mijn (.)(.) na.ik krab me een ongeluk.
nou dames .. groetjes en ik duim voor de dames die bezig zijn.

hallo allemaal
hoe is het met iedereen

sannekeuh
ik las net het verhaal van esther
maar ik heb er echt nog nooit van gehoord maar als zei het kent dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
ik zou het gewoon nog eens navragen als je weer naar de gyn moet

esther
wat een horror verhalen
ja mijn eerste bevalling vond ik ook horror
maar wat ik bij jou lees is helemaal verschrikkelijk
dat lijkt me heel erg wat jij mee hebt gemaakt
hopelijk gaat het nu makkelijker
ze zeggen wel dat een 3e makkelijker gaat
dat klopte uiteindelijk ook bij mij

missx
het gaat nu beter met me dan een week geleden
maar moet nog wel elke ochtend die vieze stukken uit spugen bah

dus vandaag heb je een verjaardag
nou heel veel plezier en maak er een mooie dag van

jazzie
alles goed meid
gelukkig ben je niet meer zo misselijk

nou ik kom zo weer
ik moet even iets doen
liefs ci lo...

Hey allemaal,

Hey Ci-Lo, mijn gyn zal dan toch nie dronken geweest zijn, hihi... Het zou me verbazen want het is nochthans een hele goeie! Maar heb het zelf ook nog nooit zo gehoord dus begrijp je reactie hoor!

Oh Esther ik hoop voor jou het allerbeste hoor en dat je dit niet meer hoeft mee te maken!

Miss-X en Jazzie alles ok?

Vandaag zie ik een stijging in de temp... is mijn ei dan al geweest of is het er? Weten jullie dat soms? Heb al zitten zoeken op internet maar je ziet daar zoveel verschilllende verhalen!

LiefsSan XxX

De stijging in je temp wordt veroorzaakt door het progesteron wordt afscheiden na je eisprong. Dus dan is je ei geweest.
Mooi! kun je nu 2 weken aftellen..
Toch vind ik het maar raar vaginaal tempen.. Zal wel aan mij liggen.

O esther.. wat heftig..
Mijn bevalling was ook niet lekker.. maar dat was omdat die stomme gyn het gewoon verpruts heeft!!! Maar wil daar ook zeker even goed over praten.. dat wil ik niet nog een keer meemaken.

Ci-lo.. nog een paar nachtjes slapen!!

Ik heb wel te vroeg gejuicht wat betreft misselijkheid over..
Heb al weer 2 ochtenden gespuugd. en was vandaag vrijwel de hele dag wel btje naar.
Maar goed.. misschien is het het begin van het eind..
We hebben ook de 20 weken echo gepland! 5 jan!! yeah... lijkt nog zo ver weg.. ! ik kijk er super naar uit... zo nieuwschierig..

Ikke hoest?

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan