zwanger willen worden maar nog geen baan...

hallo allemaal
ik had gezecht dat ik weer zou komen
nou hier ben ik
heeft even geduurd maar was druk
in ieder geval dit wou ik nog even kwijt

gisterenavond heeft mijn dochter ik weet niet hoe vaak overgegeven
echt heel zielig
vandaag is ze nog niet de oude maar heeft gelukkig nog niet overgegeven

morgen viert mijn beste vriendin de verjaardag van haar zoontje
die wordt maandag 2 jaar
dus hopelijk is onze dochter dan opgeknapt en kunnen we er naar toe

morgen ben ik op de helft
jippie
20 weken gehad 140 dagen
en nu weer 20 weken voor de boeg weer 140 dagen
maar ik denk nog steeds weet het haast wel zeker dat ik weer te vroeg beval
dus dat scheelt weer een paar dagen

inmiddels is mijn dochter al opgeknapt
ja alles wat groen geschreven is is gekopieerd van de maart mama's anders moet ik alles 2x typen
ik ben zo blij dat het beter gaat met mijn dochter kunnen we morgen lekker weg

en dan nog even over dat vaginale tempen net wat jazzie zei ik blijf het ook raar vinden
niet rot tegen over jou bedoelt hoor san begrijp me niet verkeerd
nou fijn weekend allemaal
liefs ci lo...

Hoi dames,

Ik vroeg me af of er iemand wel eens van een zwangerschapsuitkering heeft gehoord?? Ik hoorde dat van een vriendin dat als je geen baan hebt je die uitkering kan krijgen. Wie heeft daar wat meer info over anders moet ik snel maar eens gaan googlen.

Aangezien mijn tijdelijke contract tot maart loopt wil ik me hier wel even in verdiepen hoe dat zit met die uitkering. Stel dat ik mijn contract niet verlengt krijg. Als ik zwanger word voor maart wil ik eigenlijk niets zeggen op mijn werk tot ik weet hoe het verder gaat met mijn contract. Maar ik kan me ook niet steeds ziek melden omdat ik een tijdje geleden veel ziek ben geweest. Dus spannend hoe het allemaal gaat lopen.
Maar we hebben er  toen toch voor gekozen om er gewoon voor te gaan.

Veel liefs Sandra

hallo allemaal

nou mijn oudste dochter is weer beter
nu is mijn man en jongste dochter ziek
mijn dochter heeft koorts
en mijn man heeft diaree en geeft over
het gaat nu een paar uur goed met ze dus ik hoop dat ze morgen weer beter zijn

nu zijn mijn zoon en ik de enige die nog niet ziek zijn geweest
ik ben zo bang dat wij ook ziek worden
en dat ik dinsdag niet naar de echo kan
ik kijk er nu al weken naar uit
ik ben zo bang dat het niet doorgaat

vandaag ben ik op de helft
en ik had vandaag leuke dingen willen doen
maar helaas

nou tot gauw
liefs ci lo...

Hey hey!

Nou, heb net weer een gesprek gehad met m'n scriptiebegeleidsters en voel me helemaal fijn . We hebben alles doorgenomen wat ik door wilde nemen en het is me weer erg duidelijk allemaal. Komt helemaal goed! Verder zijn ze erg tevreden en vinden ze dat ik me niet zo snel van de wijs moet laten brengen en niet zo onzeker moet zijn. Eigenlijk hetzelfde riedeltje als altijd. Moet daar echt aan werken! Ze vinden dat ik het hartstikke goed doe en dat die onzekerheid nergens voor nodig is. We gaan dus maar weer knallen!

@San, ik moest eerst ook heel hard lachen toen ik het las: vaginaal je temp opnemen! Had er echt nog nooit van gehoord, maar het kan dus blijkbaar wel! Ik temp bij mezelf niet, dus heb helaas geen advies wat dat betreft. Heb je vandaag nog bloed laten prikken?

@Esther, hoever ben je als je straks je eerste echo hebt? Hoop voor je dat de kleine uk lekker blijft zitten tot het eind. Wel goed dat je onder extra controle komt. Pff, als ik dat zo lees van je bevalling, wat moet dat erg geweest zijn zeg! Kan me voorstellen dat je dat stuk nu liever overslaat! Laat je ons weten hoe je kinderen gereageerd hebben? Veel plezier!

@Ci lo, morgen de echo!!! Wat een ziekenboeg bij jullie zeg! Heel veel plezier morgen!!

@Jazzie, wat shit dat je toch weer zo misselijk bent meis. Vervelend! Hoop dat dat gauw minder wordt.

@Sandra, ik heb er nog nooit van gehoord helaas, kan je dus geen advies geven sorry! Succes met klussen! Hoop dat je gauw zwanger mag zijn.

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

NOD :
Sannekeuh:          35 jaar             10 november                        11e ronde           3e kindje                  
Ikke:                            24 jaar               23 november                       3e ronde        1e kindje
Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                           23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen
Jazzie:                   25 jaar,  17 november, 2e echo  (termijn echo), 09.30 uur
Esther:                  29 jaar, 17 november, 1e echo (termijn echo)

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey allemaal,

Verzorg jullie maar goed want de ziektes staan goedkoop hoor! Hier ook nog altijd een verkoudheid! Ook alle 4...

Vandaag is mijn bloed geprikt en moet rond de 14de terugbellen naar de gyn want die is nu in verlof... Weer wachten dus, maar ja we zien wel... Probeer er mij niet druk meer in te maken...

Aan Sandra,
Heb daar ook nog niet van gehoord. Anders moet je eens inlichtingen nemen bij je vakbond. Misschien kan je gewoon wel stempelen dan of zo...

Veel liefs San XxX

Oh, wat ik nog wou vragen... kent iemand iets af van medicamenten die een innesteling bevorderen? Mijn dokter stelde dat voor maar ik wacht liever af wat de gyn vertelt... Maar misschien of jullie daar al iets van gehoord of meegemaakt hebben...

Dikke zoen San XxX

Terug
Bovenaan