zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey Ci-Lo,

Dankuwel meid! Ja t'is balen... Het duurt lang en zeker als je van de eerste 2 kindjes onmiddellijk zwanger was... Hoop dat de gyn me verder helpt. Heb inderdaad telkens een korte cyclus. De gyn zei dat dit aan mijn leeftijd ligt... Hoop dat het niet te lang meer duurt hoor!

Liefs San XxX

hai san
ik heb wel eens van iemand gehoord die ook aardig op leeftijd was
dat zei zich moest gaan spuiten elke dag met hormonen
heb je het daar al over gehad met de gyn?
nou ik hoop dat hij je het verlossende antwoord kan geven wat je moet doen
zodat jouw droom nog uit kan komen
liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,

Leuke banner!!!

Heb nu deze maand mijn temp moeten meten en maandag vorige week bloed getrokken. Moet nu wachten op die uitslag en dan gingen we alles eens bespreken. De gyn zei wel dat ik zeker binnen het jaar zwanger zou moeten zijn want dat anders de risico's te groot worden... dus denk wel dat hij zal helpen met wat mogelijk is. Ga hem er alvast over spreken. Vind dat ik nu al op een latere leeftijd zit en wil niet dat ik nog veel ouder  ben om zwanger te  zijn. Kan er natuurlijk zelf niet veel aan veranderen... Hoop dat het snel goed komt...

Liefs San XxX

Hey meiden!

@San, bah meis wat ontzettend kl#te zeg!! Verdorie, baal zo met je mee! Laat de moed niet zakken hoor, jouw tijd komt echt wel!! Maar kan me zo voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent. Ben benieuwd wat de gyn volgende week zegt.

@Jazzie, heb je nog niks gekocht an? Een neutraal pakje ofzo? Of sokjes? Maar het echte leuke shoppen begint idd pas als je weet wat het wordt he! Hoe voel je je nu? Hopelijk ben je niet echt ziek geworden?

@Ci lo, heb je een leuke avond gehad even zonder de kids? Is af en toe ook wel lekker lijkt me! Hoe gaat ie verder?

Hier alles prima. Hebben nog goed geklust van het weekend voor het geval m'n ei toch nog moe(s)t komen. En we gaan gewoon maar door deze week met klussen. Je weet het maar nooit! Ik denk dat ik als het niet raak is, volgende maand met ovulatietesten aan de slag ga. Het namelijk telkens het gevoel dat ik m'n ei niet precies 14 dagen voor de dag dat ik ongi wordt heb. Ben toch wel eens benieuwd hoe dat zit.

Heb dit weekend ook gedroomd dat ik ongesteld was geworden. Ben er waarschijnlijk onbewust dus toch meer mee bezig dan ik dacht. Hoewel we qua klussen niet geforceerd bezig zijn. Vorige maand had ik jullie precies kunnen zeggen wanneer we geklust hadden, maar ik zou nu echt al niet meer precies weten wanneer we afgelopen week bezig zijn geweest... We shall see!

Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Gisteren hadden we eindelijk eens een heerlijk relaxed dagje, heerlijk. Niks geen verplichtingen, dat was lang geleden! Ben wel weer sinds twee weken aan het hardlopen. Had echt maanden niks meer gedaan. Het lukte me gisteren om 25 minuten hard te lopen zonder te stoppen, heerlijk! Werkt echt verslavend als het eenmaal wat beter gaat!

Liefs, ikke

heee dames. ik ben terug van een heerlijk weekendje zeeland. echt lekker uitgerust.
de kids hebben we het verteld. en die reageerde heel verschillend. mijn pleegdochter van 5(de jongste) vind het helemaal geweldig. echter mijn zoon van 6 die vond het in eerste instantie niet zo heel leuk. wist niet goed wat ie ervan moest vinden. toen opperde hij als het er twee zouden zijn vond ie het wel leuk.hahahaha(nou zoon je gunt me wat)
maar na een uurtje bezinken vonden ze het toch wel allebei heel leuk. en vandaag op het zwembad kwam ik een oude bekende tegen en riep mijn zoon keihard.mijn mama krijgt een baby.die kennis begon te lachen en zei , tja es, nu weet het hele zwembad het ook. hahahaha...verder alles goed hier. krijg weer wat meer eetlust en heb s,avonds een aardig buikje.volgende week krijg ik de echo en ik ben benieuwd.ben nu dik tien weken.
groetjes

hai miss
ja we hebben het heel erg leuk gehad
hadden we echt nodig

dat je droomt dat je ongie wordt kan ook het tegenovergestelde betekenen
dromen zijn meestal het tegenovergestelde
ik droomde dat ook geloof ik en was dus zwanger
ik droomde ook elke keer dat ik een jongen kreeg en krijg dus een meisje
dat je droomt dat je ongie wordt had ik ook bij alle kids geloof ik
maar goed dat wordt weer afwachten voor jou
ik hoop zo dat het dit keer raak is voor jou
het is je gegunt meid
liefs ci lo...

San ach meid! hoop dat de gyn je kan geruststellen!

Ci Lo.. lekker een avond saampjes! hoe was het?

Esther.. hihi.. dus hij was uiteindelijk toch wel blij. Ik vind het erg komisch.
Leuk hoor..

Ikke.. och meid.. hoop dat je gauw een positieve test in je handen hebt.
Je bent zo'n lieverd.

Sorry dat ik jullie verwaarloos.. :( druk druk druk.
nee. heb voor de beeb nog niks gekocht. vind neutraal niet leuk nu hihihihi. Weetje.. als je het eenmaal weet wil ik toch gericht zoeken..

Meiden.. ga ff manlief helpen met behangen..
En nog wat te eten zoeken..hihihi..

Later liefs Jazzie

Terug
Bovenaan