Hey meiden!
@San, bah meis wat ontzettend kl#te zeg!! Verdorie, baal zo met je mee! Laat de moed niet zakken hoor, jouw tijd komt echt wel!! Maar kan me zo voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent. Ben benieuwd wat de gyn volgende week zegt.
@Jazzie, heb je nog niks gekocht an? Een neutraal pakje ofzo? Of sokjes? Maar het echte leuke shoppen begint idd pas als je weet wat het wordt he! Hoe voel je je nu? Hopelijk ben je niet echt ziek geworden?
@Ci lo, heb je een leuke avond gehad even zonder de kids? Is af en toe ook wel lekker lijkt me! Hoe gaat ie verder?
Hier alles prima. Hebben nog goed geklust van het weekend voor het geval m'n ei toch nog moe(s)t komen. En we gaan gewoon maar door deze week met klussen. Je weet het maar nooit! Ik denk dat ik als het niet raak is, volgende maand met ovulatietesten aan de slag ga. Het namelijk telkens het gevoel dat ik m'n ei niet precies 14 dagen voor de dag dat ik ongi wordt heb. Ben toch wel eens benieuwd hoe dat zit.
Heb dit weekend ook gedroomd dat ik ongesteld was geworden. Ben er waarschijnlijk onbewust dus toch meer mee bezig dan ik dacht. Hoewel we qua klussen niet geforceerd bezig zijn. Vorige maand had ik jullie precies kunnen zeggen wanneer we geklust hadden, maar ik zou nu echt al niet meer precies weten wanneer we afgelopen week bezig zijn geweest... We shall see!
Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Gisteren hadden we eindelijk eens een heerlijk relaxed dagje, heerlijk. Niks geen verplichtingen, dat was lang geleden! Ben wel weer sinds twee weken aan het hardlopen. Had echt maanden niks meer gedaan. Het lukte me gisteren om 25 minuten hard te lopen zonder te stoppen, heerlijk! Werkt echt verslavend als het eenmaal wat beter gaat!
Liefs, ikke