zwanger willen worden maar nog geen baan...

jazzie
dat avondje samen was super gezellig hadden we echt nodig
eigenlijk moeten we dat vaker doen
maar dan moet je elke keer oppas regelen
we gaan sowieso in december wat leuks doen met z'n tweeen
uiteten en naar de bios denk ik
dan komt mijn schoonzus oppassen dat heb ik al afgesproken
dat doen we 1 x per jaar of 1 x per 2 jaar
ja het is weinig ik weet het maar ik zit ook met al die kids en ze zijn ook nog allemaal jong en om de 2 jaar beval ik en dan zit je weer met een pasgeboren baby
maar goed in december gaan we in ieder geval weer wat leuks doen
en daar heb ik super veel zin in
liefs ci lo...

Het is misschien weinig.. maar wij doen het ook niet vaak.
Als je er maar van geniet.. Nu is mijn knulletje wel een aantal keer bij mijn ouders geweest.. maar dat was omdat we aan het klussen zijn in huis. En dan echt KLUSSEN hihihi..
We zijn wel in feb een weekend samen weggeweest.. wat trouwens een kado was van mijn ouders. tactisch hoor.. ze wilde gewoon dat lekker ventje voor zichzelf.. hahaha In die dagen ging hij trouwens ook lopen.. Lekker ding.

maar goed.. bij ons kan het misschien iets vaker.. maar straks met 2 kids zal het ook niet veel worden. en tja.. heb toch voor de kids gekozen.. dus dan maar niet. En als ik dat lekker bekkie van dat kleine ventje zie glunderen! jaaaa. dan smelt je en weet je ook waar je het allemaal voor doet! dan maar niet uit.
Bios is al zo lang geleden.
pffff. Moeten we toch gauw nog doen.

Woensdag is mannetje thuis..en die past op. Dan ga ik shoppen.. samen met mijn mams! positie kleding.. ja.. het moet nu toch. kan mijn kleren nog wel aan.. Spijkerbroek krap an.. maar het zit niet lekker.. dus...
Vind het nog netjes! 12 weken en 2de!
En dan heb ik nog wel dingen hoor.. maar goed. moet er toch aangeloven.. en alles wat ik verder in de kast heb is eigenlijk te groot.
Lekker tegenstrijdig.

wat een verhaal. ben lekker aan de tik hihihi.
heb trouwens deze zwangerschap nog niet gedroomd of het jongentje of meisje was of over de zw-schap in het algemeen.

Liefs Jazzie

Hey meiden!

@Esther, moest ook lachen om de reactie van je zoon. Voor hem verandert er natuurlijk ook een boel straks en denk dat hij zich daar toch al wel een beetje van bewust is. Maar die reactie na jullie kennis maakt dan alles weer goed he! Haha! Wat leuk dat je 's avonds al een buikje begint te krijgen!

@Ci lo, nou dan hoop ik dat mijn droom ook het tegenovergestelde betekent! Toch heb ik er weer geen goed gevoel bij deze maand. Afwachten maar he... Wat leuk dat jullie toch proberen wat leuks samen te doen! Is natuurlijk ook wel lastig om oppas voor drie te regelen. Maar goed dat jullie het wel proberen. Een beetje quality time met z'n 2en is nooit verkeerd he! Ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig naar die Italiaanse namen!!! Haha! (Maar snap dat je lekker anoniem wilt blijven hoor, zou ik ook doen)

@Jazzie, vind niet dat je ons verwaarloost hoor. Ieder komt gewoon wanneer ie tijd en zin heeft. Niks geen verplichtingen. Ik ben er soms ook een paar dagen niet. Snap dat je ook je gewone dingen hebt en jullie hebben allemaal nog wel kinderen, moet je nagaan! Vind het al leuk dat jullie hier schrijven. Wanneer is de planning dat het beneden klaar is bij jullie? Heb je wel een beetje puf om wat te doen?

Hier alles oke verder. Nog even en dan gaan we lekker een lang weekend naar m'n zus in Barcelona. We gaan van vrijdag 21 tot en met maandag 24 november. Mijn NOD valt op de 23e. Denk dat ik maar geen testen mee ga nemen. Kan ik tenminste ook niet te vroeg testen, hihi. Nu moet ik dan wel wachten tot dinsdagochtend. Maar goed, als ik net als de vorige keren al een week van tevoren bruinverlies heb, dan weet ik natuurlijk al hoe laat het is...

Liefs, ikke

hoi cilo, mag je gerust vragen hoor. mijn zoon is nu bijna 7 en mijn pleegdochter is sinds augustus 5.die woont bij mij sinds ze dik tien maanden was. is thuis uithuisgeplaatst en omdat ik als pleegouder opgegeven stond is ze toen bij mij gekomen. ik woonde toen alleen met mijn zoon.twee jaar daarna heb ik mijn huidige man keren kennen.die is nu pleegvader van haar en stiefpapa van de oudste.is zijn eerste zwangerschap en mijn tweede dus.maar in totaal derde kindje.zij ziet haar ouders eenmaal per vier weken een uurtje onder begeleiding en blijft tot volwassenheid bij mij.verder heb ik mijn exstiefzoon van 15(zoon van mijn eerste man) ook nog wel regelmatig over de vloer. en sommige weekenden een jongetje van 6 met autisme. dus een gezellige drukte hier soms.maar als iemand meer wil weten over pleegzorg ..vraag maar raak. er is een groot tekort aan pleegouders.groetjes

Hey allemaal

Kom maar eens piepen
Heb nog geen nieuws... behalve dat ik er nu 36 ben geworden  Nu  wachten tot vrijdag... dan bel ik naar de gyn. Zal wel een nieuwe afspraak krijgen dan denk ik...

Blij dat met jullie alles ok is!

Ben benieuwd voor jou Miss-X... bijna je NOD! Ik duim voor je meid!

Liefs San XxX

Hey San,

Gefeliciteerd nog!!! Hoe toevallig, ik lees net je verhaal op een ander topic en zie dat je gisteren jarig was. Dus ik denk even hier je feliciteren, heb je al geschreven!!

Heb je een leuke dag gehad??

Liefs, ikke

NOD :  
Ikke:                            24 jaar               23 november                       3e ronde           1e kindje
Sannekeuh:          36 jaar              ? december                          12e ronde           3e kindje  
Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                           23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen
Jazzie:                   25 jaar,  17 november, 2e echo  (termijn echo), 09.30 uur
Esther:                  29 jaar, 17 november, 1e echo (termijn echo)

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

San, wanneer is je nieuwe NOD denk je?

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan