zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey Miss-X,

Dankuweeeeel

Mijn NOD is zo moeilijk te berekenen hé? Zit altijd tussen de 23 en 28 dagen maar zal de langste nemen dan is mijn volgende NOD  6 december! Hoop dat ik een mooie Sinterklaas krijg!!! hihi... Morgen bel ik naar de gyn. En hoe voel jij je? Al een voorgevoel? Hoop dat je goed nieuws krijgt meid!  

T'was een leuke dag, veel bezoek gekregen en lekker taart gegeten!

Veel liefs San XxX

Hey meiden!!

Ow... we stonden onderaan op pagina 2!! Shame on us!

@San, denk dat het idd wel verstandig is om van 28 dagen uit te gaan. Zullen we afspreken dat dit onze laatste NOD's worden en dat we dan gewoon zwanger zijn? Haha, als dat toch zou kunnen!

Hier gaat het goed. Heb niet meer van die rare propjes gehad, haha! Maar wel veel afscheiding. Voor mijn gevoel is dat na m'n ei nooit zoveel, maar goed mijn gevoel heeft het vaak mis. Verder ook af en toe duizelig en het valt me op dat ik constant een vieze smaak in m'n mond heb. Maar dat zal wel zijn omdat ik op die dingen let nu. Ook geregeld raar gevoel in m'n buik, lage rugpijn en het idee dat m'n borsten/tepels gevoeliger zijn. Maar die laatste drie dingen, daar had ik in de eerste ronde ook last van, met als resultaat de rd's . Dus ook al voel ik van alles, ik durf gewoon niet zo te hopen als in de eerste ronde. Dat was zo'n teleurstelling! De vorige twee keren ongeveer 5 a 6 dagen van tevoren al bruinverlies. Dus daar ga ik nu goed op letten. Als dat wegblijft, krijg ik denk ik hoop...

Vind het zo spannend!

Liefs, ikke

he dames,
miss x die vieze smaak had ik ook als eerste tekenen. ik duim voor je.morgen krijgen wij de echo.ik ben benieuwd.verheug me er wel heel erg op..
sannekuh, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
hier gaat alles zijn gangetje. zie er wel een beetje tegenop om het op mijn werk te vertellen omdat ik er pas begonnen ben.maar het zal wel meevallen.
verder begin ik wat uit te buiken dus kan er niet meer al te lang mee wachten haha.
groetjes

Hey ladies,

Dankuwel Esther! Oh wat leuk een echo morgen, geniet er maar van meid! Ben benieuwd naar de reacties op je werk!

Miss-X, That's a DEAL!  Ja kon het echt maar hé?!  
Mijn uitslag van het bloed was heel goed, heb een normale eisprong dus ook dit kan geen probleem zijn! Heb nu van de dokter pilletjes gekregen om een innesteling te bevorderen, Duphaston noemt het... Hoop dat dit werkt om het een beetje vlotter te laten gaan! Voor jou wordt het spannend hé?! Ik duim voor je hoor meisje!

Dikke zoen en liefs aan allemaal,
San XxX

Hey meiden!

@Esther, morgen de echo, leuk!!! Ben benieuwd of het ook klopt met je berekening. Laat je weten hoe ze op je werk reageerden? Spannend! Zal vast meevallen!

@San, je bloed was goed, joepie!!! En ook gewoon een eisprong, geweldig meis! Daar heb je toch wel op gedronken nu het nog kan he?!

Hier leuk nieuws en wat minder leuk nieuws. Om maar te beginnen met het eerste is m'n moeder gisteravond ten huwelijk gevraagd door haar vriend! Vind het zo lief, haha! Gun het ze heel erg en ben super blij voor ze. Nooit verwacht dat mijn moeder eerder zou trouwen dan ik, haha! Ze zijn nu 6 jaar samen. Mijn ouders zijn 8 jaar terug gescheiden. Mijn vader heeft gelukkig ook een hele liever vriendin maar die zie ik eigenlijk niet zo gauw trouwen.

Het mindere nieuws kregen we net te horen. Mijn kleine nichtje van 2,5 maand ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis met het RS virus. Hoop zo dat ze er gauw vanaf is en weer lekker naar huis mag. Ze is nog zo klein en hulpeloos nu, !

Liefs, ikke

Esther! Spannend je echo morgen!
Ik ook ik ook! hihihi

San.. fijn dat je ei goed is.. Hoop dat dat medicijn wat uithaald!

ikke.. Gefeliciteerd met je moeder! wat zei je tegen je vriend.. Kijk zo moet dat nou?!
Hoop dat je nichtje gauw weer beter is.. gelukkig zijn die kleintjes net veren soms.. Het ene moment heel ziek en het volgende knappen ze zo snel op.

Sterkte iig.

Liefs Jazzie

Meiden meiden meiden. Hier even een egoberichtje. Wat heb ik nou toch weer gedaan...

Zit vandaag op dag 25 van de 30 cyclus dagen. Heb telkens zo'n vieze smaak in m'n mond, gevoelige borsten en rare steekjes in m'n buik dat ik echt niet meer kon wachten.

Heb dus vanmorgen een test van Sensitest gedaan waar je 4 dagen van tevoren mee kunt testen. Voelde me zo schuldig omdat ik had afgesproken het altijd samen met m'n vriend te doen, maar ik wist gewoon dat hij zou zeggen dat ik moet wachten en dat kon ik niet meer.

Nou, had ik beter wel kunnen doen, want er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lichte streep tevoorschijn. Zelfde dikte als de controlestreep, maar zo ontzettend licht! Aan de onderkant zie je zelfs heel iets van de paarse kleur. Maar je moet wel heel goed kijken. Het hoeft niet perse in het zonlicht. Ik later dus alles opgebiecht aan vriend, hij kon er gelukkig om lachen. Maar hij ziet het dus ook!! Toch durven we nog niet echt blij te zijn. Zou het niet het voorgedrukte streepje zijn? Maar aan de andere kant, de voorgaande keren dat ik met deze test testte, zag ik echt helemaal niks, nada noppes. Nu wel....

Verdorie, had ik maar gewoon meer geduld gehad. Hier kan ik echt niet tegen. Ik durf er nog niet op te hopen, morgenvroeg doen we er weer een testje met ochtendurine. No way dat ik tot woensdag kan wachten, haha!

Liefs van een onzekere ikke

Terug
Bovenaan