zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey meiden!

@Jazzie, he vervelend een blaasontsteking! Je hoort dat dat vaak voorkomt he, bij zwangeren! Ben je op de een of andere manier toch vatbaarder voor... Heb je nu speciale ab die geen kwaad kan? En wat geweldig dat je de kleine zo goed voelt!

@Esther, maakt toch helemaal niet uit als je hier niet zoveel schrijft. Kan het me helemaal voorstellen. Ik red het ook niet meer om elke dag te reageren, maar probeer zoveel mogelijk. Als we maar af en toe horen hoe het met je gaat!! Wat naar dat je weer een infectie hebt! En oja, die echo zit er ook nog aan te komen. Heb je nog veel reacties gehad op het zwanger zijn forum? Veel succes met je eindopdracht meis, toi toi toi!!

@San, meis we blijven hier net zo lang kletsen tot jij ook zwanger bent en zelfs dan gaan we nog door, haha! Jouw tijd komt echt hoor! Hoop ook dat die pilletjes effect hebben. Heb je er al over nagedacht hoe lang jullie het ng op de 'gewone' manier gaan proberen voor jullie verdere stappen gaan ondernemen en misschien de medische molen in gaan? Oh, ik lees het net, waarschijnlijk nog drie maanden... Laten we hopen dat dat niet nodig is he!

Hier gaat alles heel erg goed. We worden al flink verwend door de mensen die het weten met allerlei kleine cadeautjes en bloemen. Haha, zelf hadden we zoiets van we wachten even met dingetjes kopen tot de echo goed is. Maar de aanstaande opa's en oma's zijn helemaal op hol geslagen, haha!

M'n bruinverlies is dus helemaal gestopt sinds dinsdag, daar ben ik erg blij mee. Vandaag had ik wel een keer een hele flinke steek in m'n onderbuik. Is dat normaal? Was heel kort hoor, en daarna niet meer. Alsof je een stroomschok in je buik krijgt ofzo, zo heftig! Ook beginnen m'n borsten nu wat gevoeliger te worden en er loopt zo'n lelijke ader door m'n tepelhof, bah! Hmm, ben bang dat ik er niet mooier op ga worden, hahaha! We hebben er wat voor over!!

Hoe is het met Ci lo???

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

hee dames, hier alles paletti. heb iets leuks op de kop kunnen tikken en dacht laat ik jullie even weten dat die dingen er zijn.
www.angelsounds.nl (die van mij is tweede handsje) daar krijg je apparaatjes nieuw voor nog geen 40 euro waar je het hartje en andere bewegingen mee horen kunt.
ik heb er nu toevallig een via marktplaats en das zooooo leuk. hartje laat zich heel makkelijk vinden en als het kindje beweegt hoor je het ook.en niet met van die gel maar gewoon met babyolie.de kids hebben nu het hartje ook kunnen horen en die vinden het super. is echt heel leuk.

hier verder alles goed, buik begint te groeien , verder druk druk druk hahaha
groetjes esther

EVEN EEN EGO BERICHT

hai meiden
ik ben doodmoe
mijn man en ik zijn al een paar dagen verkouden en ik heb er een kriebelhoest bij
onze jongste dochter is ook al een paar dagen verkouden
maar sinds gister heeft ze er ook een droge hoest bij dat er dus geen slijm los komt ze is helemaal hees en ze heeft koorts
mijn zoon heeft sinds gister diaree en heeft overgegeven
dus vandaag moet ik alle beddengoed er afhalen was draaien alles zit onder de overgeef en diaree zowel zijn bed als ons bed want hij heeft later bij ons gelegen
dus ik ben doodmoe

als ik weer meer energie heb ga ik alles terug lezen en zal ik weer reageren
ik ben nl al een tijdje moe
liefs ci lo...

hai meiden
weer een week verder
gisteren was ik dan 6 maanden
dus we gaan nu de laatste loodjes in
het wordt nu echt aftellen
ik heb er nu 182 dagen op zitten
en heb dus nog 98 dagen te gaan nu ik onder de 100 zit
begint het echt op te schieten
van de andere kids beviel ik 6, 7, en 8 dagen te vroeg
als deze dan 9 dagen te vroeg komt hoef ik nog maar 89 dagen
en dan nu kerst en oud en nieuw dan vliegen er alweer een paar weken voorbij

in januari ga ik denk ik vast kaartjes uitzoeken omdat februari zo ´n drukke maand is voor mij beide dochters jarig en oudste dochter gaat dan ook naar de basisschool
schoolvakantie en het is een korte maand

nou morgen weer naar de vk
heb ik echt zin in

fijne zondag allemaal
liefs ci lo...

Hey meiden!

Sorry dat ik een tijdje niet geschreven heb, maar ben zo druk geweest en weinig thuis, dus gewoon geen kans gehad om te schrijven.

Alles gaat goed hier. Wel veel misselijk en af en toe overgeven. Vreselijk vind ik dat! Maar het hoort erbij en je hoort me niet klagen, haha! Verder voelen m'n borsten aan alsof ze zwaar gekneusd zijn.

@Esther, wat gaaf dat je met zo'n apparaatje het hartje kunt horen zeg! Maar ik ben echt zo'n miep die gaat panieken als het een keer niet lukt. Denk dat wij het op het eind maar met het ouderwetse wc rolletje proberen, haha!

@San, meis hoe gaat het met je?? Je hebt nu denk ik net je vruchtbare dagen gehad. En, veel geklust??

@Jazzie, en hoe is het met jou? Je zult al wel flink groeien! En hoe gaat het met je zoontje??

@Ci lo, meis ik hoop dat je je ondertussen wat beter voelt!? Het is wel raak met iedereen bij jullie thuis he? Je gaat nu echt het laatste deel van je zwangerschap in. Aftellen!! Hoe was het bij de verloskundige?

Goh, ik zie dat de banner die ik vorige week geplaatst heb, meegaat met de dagen. Dat wist ik helemaal niet, leuk!! Vandaag alweer 7 weken en 3 dagen. Nog 6 dagen en dan de echo!!

Ik heb m'n scriptie trouwens ook zo goed als af. Nog een paar laatste dingen aan de lay-out, maar dat hoeven m'n begeleidsters al niet eens meer te zien zeiden ze. Ze vinden het prima zo dus ik kan het eindelijk uitprinten en inbinden! Ik januari studeer ik dan officieel af, dan is m'n eindgesprek. Eerst lekker op vakantie straks en ook nog jarig!

Liefs, ikke

NOD :  
Sannekeuh:          36 jaar                30  december                          13e ronde           3e kindje  

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
MissX:                   24 jaar,   3e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 2 augustus 2009?

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar,  23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen
MissX:                   24 jaar, 23 december, 1e echo, 8 weken + 2 dagen
Jazzie:                  25 jaar,  05 januari, 3e echo 20 wk echo. 19 wk + 5 dg
Esther:                  29 jaar, ????

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 21 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

hai miss
he he
eindelijk weer een bericht ik keek elke dag wel maar ik had al 3 berichten achter elkaar geplaatst en dacht ik wacht nu wel af tot dat een ander wat plaatst

nou met ons gaat alles weer goed gelukkig
niks waard als de hele boel ziek is

bij de vk was alles goed
nu moet ik er 13 jan weer heen
het meest kijk ik natuurlijk naar de echo uit op de 23e
ik heb er zo'n zin in
en dan zie ik de kleine pas weer als zij geboren is
dat wordt een lang eind
maar aan de andere kant de laatste loodjes vliegen voorbij is mijn ervaring met de andere kids

maar goed jij bent ook de 23e aan de beurt helemaal te gek
jij kunt vast ook al niet meer wachten of niet
en voor jouw is het ook nog de 1e
dus alles is dan helemaal nieuw
wel vervelend dat je moet overgeven
dat lijkt me verschrikkelijk
maar goed jouw zwangerschap schiet ook al op
heb jij al wat gekocht of nog niet
wil jij trouwens straks weten of het een meisje of een jongen is bij de 20 weken echo
als je het wel wilt weten
is mijn advies doe geen pretecho voor de 20 weken

ik heb nl ook een groepje bij de maart mama's maar dat wist je al maar daar waren 2 meiden mooi de klos
2 meiden werd er gezegd dat ze eerst een jongen zouden krijgen en later werd ze gezegd dat het een meisje was
daarom ben ik ook zo blij met mijn pretecho straks op de 23e
dan weet ik het nl echt zeker
nou hou je haaks
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan