zwanger willen worden maar nog geen baan...

oeps foutje
ik bedoelde er werd eerst tegen ze gezegd dat ze een meisje kregen en toen later groeide er een piemeltje aan en was het dus een jongen
ze konden alle meisjes dingen weggeven of ruilen bij de winkel ze waren er allebij goed van geschrokken

kijk als ze zeggen dat het een jongen is dan hoef je je niet druk te maken
dat piemeltje kan niet in een keer verdwijnen
maar een meisje wat je dan denkt dat het een meid is kan wel een piemeltje krijgen
mijn advies
eerst de 20 weken echo en dan met 22 weken de pretecho
dan moet het haast wel kloppen
liefs ci lo...

Hey Ci lo!

Fijn dat het bij jullie weer beter gaat! Een echo is natuurlijk altijd leuker dan een controle he. Wat doen ze eigenlijk bij een controle? Bloeddruk? Of ook de hartslag van de kleine? De 23e is voor ons allebei een leuke dag! Idd een  raar idee dat je de kleine dan pas weer met de geboorte ziet zeg!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit over een pretecho na heb gedacht. Maar bedankt voor de tip! Ik weet het ook liever zeker. Wij willen straks idd weten wat het gaat worden, puur uit praktisch oogpunt hoor! (En ook wel nieuwsgierigheid, hihi!). Iedereen mag het dan ook weten hoor. Kan het toch niet voor me houden. Ik heb trouwens nog geen voorgevoel ofzo. Wel denk ik telkens: misschien zijn het er wel twee? Ik ben zelf van een tweeling en er komen nog twee tweelingen aan m'n moeders kant voor.

Liefs, ikke

NOD :  
Sannekeuh:          36 jaar                30  december                          13e ronde           3e kindje  

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
MissX:                   24 jaar,   3e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 2 augustus 2009?

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar,  23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen
                                                              13 januari, controle vk, ???
MissX:                   24 jaar, 23 december, 1e echo, 8 weken + 2 dagen
Jazzie:                  25 jaar,  05 januari, 3e echo 20 wk echo. 19 wk + 5 dg
Esther:                  29 jaar, ????

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 21 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey allemaal

Mijn laptop is nog steeds in de maak dus kan er telkens maar op als ik mijn ventje de zijne eens mag hebben. Zit nu in mijn vruchtbare dagen dus om de dag toch zeker klussen alleen moeten we nu voorzichtig zijn want mijn ventje zal moeten geopereerd worden van een liesbreuk! Nu dat weer

En voor de rest veel veel werken! Het worden drukkere dagen... weinig thuis, 2 vrije dagen kwijt... en dat terwijl de kindjes en het ventje thuis zullen zijn! Pffff...

Denk dat ik een klein beetje bijwerkingen heb van die pilletjes... Mijn borsten voelen alsof ze elk moment kunnen ontploffen en mijn tepelhof staat ook nogal dik en zie er nu aders in!  Net alsof je zwanger bent! Loop ook nogal moe en emo! Maar als ze helpen, heb ik er geen probleem mee

Wat leuk die echo's bij jullie! Heb dat nog staan op cassette van mijn kindjes! De gyn nam dat op! Doen ze dat bij jullie ook?

Veel liefs en en dikke zoen,
San XxX

heeej dameheb vandaag de echo gehad.en alles was gelukkig helemaal goed, geen vleesboom of andere rare zaken.
en de kleine deed het super.
pffff ben zo opgelucht.
wat ook wel lachen was ...de gynecoloog legde uit wat de maag was, het hartje keek ze na en toen de blaas...en vervolgens zeiden mijn moeder en ik in koor he daar hangt wat onder ..(ma was vandaag ook erbij) ze zei toen dat het ook de navelstreng kon zijn en dat het nog vroeg was om het te zeggen maar daarna ging ze kijken naar de beentjes en die lagen opgetrokken.en tja...hihi toen konden we er niet omheen. toen hing er weer wat.gyn zei toen ook hier een beentje , daar een beentje .en tja..daar hangt inderdaad iets.
toen zei ze dat het wel nog erg vroeg is om het zeker te zeggen maar dat het inderdaad waarschijnlijk een jongetje is.we moesten er allemaal erg om lachen.maar over een week of vier a vijf krijg ik de twintig weken echo en dan kijken ze alles goed na. ben nu 15,5 weken.was dus erg leuk.
verder schiet het met mijn eindopdracht ook redelijk op dus dat is wel fijn.
sannekuh: ik duim voor je meid. dan kunnen we verhuizen naar het zwanger topic, hihih
voor de rest:geniet er van.
groetjes esther

Hey meiden!

@San, voor jou is het wachten weer aangebroken. Spannend!! Ik heb eigenlijk geen idee of bij ons een echo wordt opgenomen. Je krijgt wel altijd een foto mee, toch??

@Esther, meis wat fijn dat alles goed was zeg! En wat grappig dat ze iets zagen bungelen tussen de beentjes, haha!

@Jazzie, hoe is het met jou?

@Ci lo, morgen is onze dag he! Wat leuk! Hoe gaat het met je?

Ik vind het ook wel steeds spannender worden nu morgen dichterbij komt hoor. Ben toch telkens zo bang dat er niets te zien zal zijn. Slaat natuurlijk nergens op, gisteren nog een testje gedaan en nog steeds een dikke vette streep.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs, ikke

Hey meiden!

Eindelijk doet het forum het weer. Raar he dat dat zo lang duurde!

De echo vorige week was heel bijzonder. Uiteindelijk werd het wel een inwendige echo, omdat het zo beter zichtbaar was. We hebben het hartje zien kloppen, zo mooi! 15 Januari is alweer de volgende echo. Dan kan de vk ook wat beter schatten wanneer de uitgerekende datum is. Ik ga nog proberen een foto van de echofoto te maken en dan zal ik die hier plaatsen.

Ben ondertussen ook jarig geweest en zal m'n leeftijd even aanpassen.

@Ci lo, hoe was jouw echo de 23e??

@San, meis vandaag je NOD! Hoop zo dat het raak is. Wat gun ik het jou zeg!

Hoe is het met de rest? Jazzie, klets je hier nog mee?

Liefs, ikke

NOD :  
Sannekeuh:          36 jaar                30  december                          13e ronde           3e kindje  

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
MissX:                   24 jaar,   3e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 2 augustus 2009?

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar,  23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen
                                                              13 januari, controle vk, ???
MissX:                   25 jaar,  15 januari, 2e echo,  11 weken +  4 dagen
Jazzie:                  25 jaar,  05 januari, 3e echo 20 wk echo. 19 wk + 5 dg
Esther:                  29 jaar, ????

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 21 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey Miss-X,

Ja ik probeerde ook regelmatig te schrijven maar het lukte maar nie!

Heb mijn maandstonden gekregen op 24 december  zat nog maar aan dag 22!
Moet dus nog eens aan een volgende ronde beginnen... kl*te hé? onze deal wil nie lukken! Wat duurt het lang!  Heb nog maar eens een huilbui gehad, snik snik...
Volgende NOD op 28 dagen gerekend is dus 21januari...
Ben blij dat de echo leuk was en ben benieuwd om de foto te zien!

Ook een hele dikke proficiat voor je verjaardag meid!
Ik wens alvast iedereen een leuk feest vanavond en ook een heel gelukkig nieuwjaar en een gezonde baby in 2009

Ga me nu vlug klaarmaken want moet dan gaan werken, pffff

Dikke zoen en veel liefs
San XxX

Terug
Bovenaan