zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey Miss-X,

Alvast een hele dikke proficiat met jullie ondertrouw

We zijn dus gisteren naar de gyn geweest...
Wanneer ik nu mijn ms zou krijgen (volgende nod is 14feb) moet ik onmiddellijk bellen voor een afspraak op radiologie met mijn gyn en gaat hij volledig mijn eileiders en eierstokken onderzoeken. Ze gaan er ook een vloeistof inbrengen om het onderzoek te vergemakkelijken. Wanneer dit allemaal ok is, gaat hij normaal gezien direct overgaan naar ivf omdat het dan om een onverklaarbare onvruchtbaarheid gaat en omdat mijn leeftijd het niet meer vraagt om te blijven proberen...
Ben blij dat we geholpen worden en dat er nu spoed wordt achtergezet! Natuurlijk is het op de gewone manier het leukst maar zal al blij zijn dat ik eindelijk zwanger  kan zijn  Heb al stress, hihi... Hoop natuurlijk dat mijn ms er nu al niet meer doorkomen, maar we weten dan toch dat het zal komen!

Veel liefs en dikke zoen,
San XxX

hai meiden
nou volgens mij word ik verkouden
de jongste heeft sinds vandaag geen koorts meer
maar het is nog vroeg dus hopelijk gaat alles goed
de middelste heb ik gisteren weer naar school gedaan
ik ben doodmoe
ik ga straks lekker een middag dutje doen met de meiden

vanmiddag weer naar zwemles en mijn schoonzus is jarig dus veel drukte voor de boeg

gisteren ben ik naar de drukker geweest en heb de opdracht gegeven
het wordt een parelmoer/goud kleurige kaart met wijnrode inkt voor de letters + foto die aan de voorkant gedrukt wordt de foto wordt dan weer met alle kids erop
hebben we dus ook bij de 2e en 3e gedaan
wanneer de baby is geboren maakt mijn man een mooie foto van de kids met de baby
en dan pluggen ze de kabel van het fototoestel bij de drukker in de pc
en dan wordt de foto gedrukt op de voorkant
en met de naam er extra op rechts onder
13 feb kan ik de enveloppen en de drukproef ophalen

ik ben weer druk geweest met de babykamer
maar het is nog niet af
ik moet alle babykleertjes nog wassen
en nu had ik dus alle beddengoed allemaal uitgewassen maar nu bedenk ik me dat ik dat zonder wasverzachter moest doen
nou anders laat ik het zo het is alleen het beddengoed als ik de kleertjes zonder doe dan is het denk ik ook wel goed anders moet ik alles weer uitwassen
ik word moe als ik eraan denk

missx
je bedoelde zeker bedankt met de felicitaties inplaats van sol hahahahahaha
nou meid wees blij dat je afgestudeerd bent dat is het allerbelangrijkste

san
dat zijn goede vooruitzichten voor jouw
alles komt goed

o ja mijn buik groeit behoorlijk en ik zal blij zijn als de weken wat sneller gingen
ik begin het nu echt zat te worden

liefs ci lo...

he meiden,
hier ff een kort berichtje. ik lig weer ziek,ben weer antibiotica aan het slikken maar heb me nu dan eindelijk ook eens ziek gemeld. dus nu ga ikhet ook echt uitzieken door in bed te blijven.zijn weer me longen en holtes .oudtse was vorige week ook ziek en die heeft me terug aan gestoken.verder alles goed. de kleine trappelt flink en mijn buik begint langzaam in de weg te zitten haha.
wie van jullie gaat er ook naar de negen maanden beurs. wij gaan het vrijdags. lijkt me heel leuk om daar te snuffelen.kamertje staat ook zover. alleen de aankleding nog.
hoe is het met jullie. groetjes esther

Hey meiden!

@San, wat fijn dat er eindelijk wat gaat gebeuren nu he?! Dan maar via een omweg... Maar hopen natuurlijk dat het niet nodig is en je nu gewoon zwanger bent! Hoe is je man eronder? En zijn de kids ervan op de hoogte eigenlijk?

@Ci lo, hopelijk ben je niet ziek geworden, maar met die epidemie op dit moment in ons landje kun je er haast  niet onderuit komen... Oh wat klinkt jullie geboortekaartje geweldig mooi en romantisch! Zijn jullie het nu echt helemaal eens over de naam?! Ik wist helemaal niet dat je geen wasverzachter mocht gebruiken voor de kleertjes. Waar haal jij toch al die handige informatie vandaan? Of is het vooral de ervaring? Haha, en ik bedoelde inderdaad bedankt voor de felicitaties, haha! Waar ik met m'n gedachten was??

@Esther, meis toch weer ziek, balen! Goed dat je je nu een keer hebt ziek gemeld. Even aan jezelf en de beeb denken he! Wat gaaf dat je de kleine zo goed voelt. Is er wel eens een dag dat je het helemaal niet voelt? Ik ga trouwens ook naar de Negen maanden beurs! En ook op vrijdag! Ik ga samen met een vriendin. Heb het van haar cadeau gekregen voor m'n afstuderen. M'n vriend is allang blij dat ie niet mee hoeft, haha!

Hier gaat het verder heel erg goed. Vandaag de hele  dag veel misselijk. Was even vergeten hoe dat was... Haha! Buikje groeit echt goed. Zit nog steeds een halve kilo onder m'n eigen gewicht. Vind het zo leuk dat m'n buikje nu mooi aan de voorkant zit. Vind het er zo gaaf uitzien in m'n blootje! (haha, hartstikke gek!) Maar goed, ben altijd bang geweest dat ik helemaal rond zwanger zal worden en veel vocht enzo vast zou houden, kan allemaal nog!

Zaterdag hebben we een kinderwagen gekocht. Of eigenlijk gekregen van m'n vader en zijn vriendin. Een Quinny Freestyle 3XL, via Marktplaats. Denk dat het zo 400 euro scheelde op de nieuwe. En hij ziet er nog hartstikke mooi uit! Het is een zwarte, lekker neutraal. Heb al flink geoefend met in- en uitklappen, haha! Echt hoor, waar ik allemaal al niet mee bezig kan zijn. Heb er zoveel schik van, moet verdorie nog een half jaar wachten op die uk!

Verder werk ik nu dus drie dagen in de week bij een orthopedagogenpraktijk. Heb het er erg naar m'n zin. Krijg elke maand een kleine vergoeding, maar zit nog niet op contract daar. Als alles goed blijft gaan, krijg ik die per april aangeboden. Ze is erg tevreden gelukkig. Nog twee maandjes en dan kan ik eindelijk het callcentre opzeggen. Maak daar best veel uren op het moment, toch lekker om wat binnen te krijgen.

Vrijdag ga ik een dagje met m'n moeder shoppen. Ga op zoek naar m'n eerste zwangerschapsbroek! Kent iemand leuke winkels in Arnhem met positiekleding??

Liefs en dikke kus, ikke

NOD :  
Sannekeuh:          36 jaar                14 februari                    15e ronde           3e kindje  

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
MissX:                   24 jaar,   3e ronde, 1e kindje, uitgerekend op  4 augustus 2009

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar,  ????
MissX:                   25 jaar,  18 februari, controle, echo???,  16 weken +  1 dag
Jazzie:                  25 jaar,  ????
Esther:                  29 jaar, ????

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 21 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

hai missx
hoe gaat ie
fijn dat het goed met je gaat wat ik zo lees
lief dat je die wandelwagen hebt gekregen
en wat gezellig dat je vrijdag met je moeder de stad in gaat
ik ken arnhem niet verder maar bij prenatal hebben ze ook altijd leuk spul en prenatal zit denk ik ook wel in arnhem toch
een halve kilo onder je normale gewicht dat is dus niets
dat scheelt je straks weer meid
ik zit nu op 11.5 kg en dat is voor mijn doen heel goed
de naam zijn we echt uit hoor gelukkig
de kleertjes zijn allemaal uitgewassen en het beddengoed en hydrofiele luiers, was handjes, spuugdoekjes etc dat is ook een pak van mijn hart

verder gisteren naar de vk geweest
de baby groeit goed het gemiddelde
dus gelukkig geen reuze baby haahahahahahaha
mijn bloeddruk was laag heb ik altijd
mijn onder mijn huid aan de voorkant van mijn buik zit waarschijnlijk een dikke blauwe plek ze zat eraan en het deed me gelijk zeer ik dacht al dat de baby me dat behoorlijk had gekneust
dus ging ze verder voelen de beentjes zaten rechts als ik voor me naar beneden kijk
en de billen links ze wou niet verder harder voelen of het hoofdje al was ingedaald omdat ik zo'n pijn heb aan de buik dus die kneuzing
dus zei ze ik moest met 2 weken weer komen en dan krijg ik een liggingsecho
dan kan ze precies zien of de baby met het hoofdje naar beneden ligt en dan hoeft ze me geen pijn te doen
daar ben ik dus super blij mee
nou dat was het dan wel

o ja de liggingsecho is op 17 feb dan kun je dat op het lijstje zetten
nou fijne dag en ik hoor het wel
liefs ci lo...

hai meiden
nou er wordt hier erg weinig gepraat
ik was hier woensdag voor het laatst
en elke dag gekeken maar niets

nou morgen is mijn jongste jarig die wordt 2 jaar
dus lekker feest lekker gebak mmmmmhhh

fijne zondag allemaal
liefs ci lo...

hallo goedemorgen
nou ben alweer vroeg op
gisteren de verjaardag van celia gevierd
was gezellig maar ik was helemaal kapot na die tijd
zo nu is de jongste alweer 2 jaar ja het schiet op hoor met die kids
vanmiddag lekker na de fysio voor massage dat komt goed uit na de verjaardag
vanmiddag moet ik ook nog de traktaties maken voor morgen en overmorgen

nou verder qwa dingen regelen voor de bevalling
daar zal ik vandaag ook is wat meer vaart achter zetten
ik hoef vandaag nog maar 40 dagen en als ik te vroeg beval dan is het nog minder
dus er moet nu wel vaart achter

nou tot horens maar weer
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan