Hey lieve Ci lo!
Ik laat je niet alleen hoor! Ben de laatste tijd gewoon zo weinig thuis. Ook op de andere twee topics schrijf ik veel minder. Sorry daarvoor, maar ik kom zo vaak ik kan! Soms ben ik 's avonds ook echt blij als ik even lekker op de bank zit.
Je bent nu 11,5 kilo aangekomen. Dat is hartstikke netjes of niet!? Dus je denkt 4 weken eerder te bevallen?! Maar dat is al zo!! Waarom denk je dat? Heb je zoveel last? Doe je eigenlijk aan yoga of gym? Ik twijfel nog of ik dat zal doen...
Nog gefeliciteerd met de jongste! Wat een prachtige naam Celia!! Ben er helemaal verliefd op. Zou er zo zelf voor kunnen kiezen, heel erg mooi! Gina, zo heet een dochtertje van vrienden van ons ook, toevallig! En Dario ook al zo'n mooie naam. Allemaal Italiaans toch? Wat zijn de betekenissen?
Oh, haha, ik lees nu dat je bedoelt dat je een week ongeveer eerder denkt te bevallen, hahaha! Ik dacht al! Jeetje je bent goed op dreef met alles te regelen zeg. Doet je man ook wat aan de voorbereidingen? Of wil je liever zelf de touwtjes in handen hebben? (Zou ik wel hebben, haha).
Hier gaat alles heel erg goed. Voel me prima. Vandaag alweer 15 weken! Soms denk ik: ik voel me niet echt zwanger. Ben soms zo bang dat volgende week blijkt dat het hartje niet meer klopt ofzo. Wat zal ik blij zijn als ik de kleine eenmaal kan voelen. Dan weet je gewoon dat het goed zit. Nu geloof ik het alleen als ik naar m'n buik kijk, en vanwege m'n gevoelige borsten...
Liefs en dikke kus, ikke
NOD :
Sannekeuh: 36 jaar 14 februari 15e ronde 3e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther: 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
MissX: 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 4 augustus 2009
Echo's :
Ci lo: 30 jaar, 17 februari, liggingsecho
MissX: 25 jaar, 18 februari, controle, echo???, 16 weken + 1 dag
Jazzie: 25 jaar, ????