zwanger willen worden maar nog geen baan...

hai meiden
nou vandaag de drukker gebeld om iets te wijzigen
de traktaties voor 2 dagen gemaakt ben ik 2 uur mee bezig geweest
naar fysio geweest
rolgordijnen voor de baby en onze kamer gekocht + berging
en kapstokken want de kapstok van de baby hing beneden en die gaat nu weer naar de babykamer dus beneden weer iets nieuws
ik heb nu net even een lijstje gemaakt met adressen die ik nog niet heb van mensen waar ik dus achteraan moet bellen  
ja er zit weer een beetje schot in
ik denk nl dat ik echt 4.5 of 4 weken eerder beval
ik krijg steeds meer last van mijn lichaam

nou meiden doe het rustig aan
liefs ci lo...

Hey lieve Ci lo!

Ik laat je niet alleen hoor! Ben de laatste tijd gewoon zo weinig thuis. Ook op de andere twee topics schrijf ik veel minder. Sorry daarvoor, maar ik kom zo vaak ik kan! Soms ben ik 's avonds ook echt blij als ik even lekker op de bank zit.

Je bent nu 11,5 kilo aangekomen. Dat is hartstikke netjes of niet!? Dus je denkt 4 weken eerder te bevallen?! Maar dat is al zo!!  Waarom denk je dat? Heb je zoveel last? Doe je eigenlijk aan yoga of gym? Ik twijfel nog of ik dat zal doen...

Nog gefeliciteerd met de jongste! Wat een prachtige naam Celia!! Ben er helemaal verliefd op. Zou er zo zelf voor kunnen kiezen, heel erg mooi! Gina, zo heet een dochtertje van vrienden van ons ook, toevallig! En Dario ook al zo'n mooie naam. Allemaal Italiaans toch? Wat zijn de betekenissen?

Oh, haha, ik lees nu dat je bedoelt dat je een week ongeveer eerder denkt te bevallen, hahaha! Ik dacht al! Jeetje je bent goed op dreef met alles te regelen zeg. Doet je man ook wat aan de voorbereidingen? Of wil je liever zelf de touwtjes in handen hebben? (Zou ik wel hebben, haha).

Hier gaat alles heel erg goed. Voel me prima. Vandaag alweer 15 weken! Soms denk ik: ik voel me niet echt zwanger. Ben soms zo bang dat volgende week blijkt dat het hartje niet meer klopt ofzo. Wat zal ik blij zijn als ik de kleine eenmaal kan voelen. Dan weet je gewoon dat het goed zit. Nu geloof ik het alleen als ik naar m'n buik kijk, en vanwege m'n gevoelige borsten...

Liefs en dikke kus, ikke

NOD :  
Sannekeuh:          36 jaar                14 februari                    15e ronde           3e kindje  

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
MissX:                   24 jaar,   3e ronde, 1e kindje, uitgerekend op  4 augustus 2009

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar,  17 februari, liggingsecho
MissX:                   25 jaar,  18 februari, controle, echo???,  16 weken +  1 dag
Jazzie:                  25 jaar,  ????
Esther:                  29 jaar, ????

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 21 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

hai miss

de betekenissen
dario   beschermer van het bezit
gina      koningin
celia   hemels
en allemaal italiaans ja
op sommige sites staat dat het van een ander land komt maar dat is niet zo
ik heb dit heel nauwkeurig opgezocht en de betekenissen kloppen echt
onze nieuwe meid krijgt ook een mooie italiaanse naam
ik vernoem haar naar mijn man
ja niet de zelfde naam natuurlijk maar het lijkt er veel op en dan een vrouwelijke vorm natuurlijk

meid maak je niet druk dat babytje van jouw zit wel goed
weet je wat mij nu opviel jij hebt dus de 18e een echo en ik de 17e
toen hadden we op de zelfde dag weet je nog
waarom heb jij dan de 18e een echo is er iets niet goed dan
of is dat de 20 weken echo voor jouw

ik ben ook een controlfreak en een perfectionist
maar met sommige dingen toch afhankelijk van mijn man
ik ga vast niet kapstokken van de muur afboren en er weer nieuwe aanboren
en trapleuningen aan de muur boren gordijnrailsen boren
ledikant verhogen etc etc etc
mijn man gaat nu ook de muur in de babykamer sauzen
ja dat kan ik normaal ook wel zelf maar omdat ik op het laatst loop en overal last van heb doet hij het
en dat vind ik ook wel fijn
ik heb ook nog eens 3 kids rond lopen waar ik op moet letten

nou ik ben blij om wat van je weer te horen op mijn andere topic
op het maart mama's forum wordt er ook haast niet meer gesproken
best wel saai
en ik vind het leuk dat je de namen van onze kids leuk vind daar was je wel benieuwd naar he al die tijd

nou tot horens
en maak je niet druk volgende week voel je de baby misschien al
liefs ci lo...

Hey meisjes,

Ik ben jullie zeker niet vergeten hoor maar ben de laatste tijd nog niet zo veel op de pc geweest! Super dat met jullie alles ok is

Zelf heb ik niet zo veel te vertellen, behalve dat mijn ms er aant doorkomen zijn vandaag en ik dan normaal gezien morgen naar de gyn moet bellen voor een afspraak op radiologie om mijn eileiders en zo te laten onderzoeken... Jammer dat het weer niet op de natuurlijke manier gelukt is, maar dan maar op de andere manier
Kennen jullie mensen in de omgeving die ivf gedaan hebben?

Moet nu weer snel weg meisjes,
Dikke zoen en veel liefs,
San XxX

hai san
zijn de  dan al echt doorgekomen dan
of is er nog een kans op een
en weet je nu ook echt zeker dat je de volgende ronde met ivf gaat beginnen
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...ik hoop dat je gauw zwanger bent

Terug
Bovenaan