zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey Ci-Lo,

ja ze zijn er deze middag al doorgekomen. Zit aan dag 25...
Moet nu eerst de eileiders laten controleren of alles normaal is en er geen verstoppingen of zo zijn. Als dit niet in orde is, gaan ze zien hoe ze het kunnen oplossen. Wanneer dit toch allemaal ok is, dan sprak de gyn van een onverklaarbare onvruchtbaarheid en is hij van plan om verder te gaan voor de proefbuisbaby... Ben benieuwd...Ik hou jullie op de hoogte hoor
Laat het maar snel komen

Dikke zoen,
San XxX

he dames, cilo het schiet op he,ben je niet ontzettend benieuwd naar de kleine, ik merk dat ik me af en toe wel af vraag hoe het eruit zal zien.
misx en yazzie ,hoe is het met jullie??
sannekuh succes met de onderzoeken.

hier ben ik nu 23 weken en 4 dagen.ik voel de kleine goed en voel me weer wat beter.
controlle gehad en alles was gelukkig goed.
het kamertje is ook ver klaar , ik moet alleen nog een matrasje halen en wat beddegoed en zo...
verder ben ik met me moeder het ziekenhuis af aan het lopen voor onderzoeken. ze krijgt vrijdag nog een onderzoek en het bleek dat ze haar lymfeklieren bij de longen tijdens de scan opgelicht had, dus dat willen ze verder gaan bekijken. de rest van haar lichaam had ze verder gelukkig niets maar komende woensdag horen we dus hoe en wat .het zou lymfeklierkanker kunnen zijn .
dus even erg hectisch vandaar dat ik minder op het forum zit.
komende week weet ik meer...dus we wachten maar even af.
ze is pas 54 dus ik hoop dat het allemaal meevalt.
groetjes esther

hai esther
jeetje wat een verhaal over je moeder
wat erg meid
ik hoop dat alles goed is met haar
en dat je woensdag een goede uitslag krijgt

verder je bent dus alweer 23 weken
nou dan weet je ook wat er in je buik zit of wou je het niet weten of wil je het hier niet delen
gelukkig was alles goed op de echo want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste

ja ik ben heel erg benieuwd hoe onze kleine eruit ziet
bij ons lijken dario en celia het meest op elkaar dus vraag ik me af of deze dan weer op gina lijkt
en gina is echt een meisje qwa gedrag dus princessen spulletjes en wil geen blauw dragen
en celia is net een jongetje in haar gedrag
dus ik ben benieuwd hoe deze meid wordt

sterkte alvast voor woensdag ik hoop dat alles goed komt meid
liefs ci lo...

hai esther
ik nog een keer
ik was net even aan het scrollen op de vorige pagina en zie ik dat ik jouw laatst gefeliciteerd heb met je 30e verjaardag en dat jullie een zoon krijgen
sorry sorry sorry
neem het me niet kwalijk
mijn geheugen gaat de laatste tijd keihard achteruit
maandag was celia jarig was ik gewoon de helft vergeten op tafel te zetten
de laatste loodjes wegen het zwaarst he
nogmaals sorry
liefs ci lo...

goedemorgen meiden
nog 35 dagen te gaan
ik zelf denk dus dat ik 8 a 9 dagen eerder beval
en dan hoef ik nog maar 26 a 27 dagen
jippie wat snel
ik heb het behoorlijk gehad
ik heb de afgelopen 3 dagen als een gek zitten werken aan alles wat ik moest doen
vandaag neem ik een rust dag
en morgen ga ik weer verder met mijn lijstje
ik wil deze week alles afkrijgen
de laatste week veranderd er veel in mijn lichaam dat kan ik echt merken
de baby is bijna de hele dag druk
soms weet ik even niet hoe ik het heb als ik mijn buik aan 3 kanten uitelkaar gedrukt voel
2 kanten op de buik en de 3e plek is van onder messteken het gevoel dat ze eruit komt
van mij mogen de dagen wat sneller gaan
dindag lekker die liggingsecho heb ik veel zin in even de baby zien
en donderdag is gina jarig feest feest feest

nou fijne zondag allemaal
liefs ci lo...

Hey meiden!!

@Ci lo, wij moeten woensdag weer voor controle naar de verloskundige. Hij heeft daar een echo apparaat staan en ik weet dat hij best vaak 'even snel' een echo maakt. Dus daar hoop ik ook op! We zijn dan 16 weken zwanger, dus in principe is het alleen controle, hartje luisteren enzo. Maar wie weet dus ook een echo! Ben benieuwd wanneer we de 20 weken echo krijgen!
Voor jou zijn het echt de laatste loodjes! Wat zijn de kids snel achter elkaar jarig zeg! Daar heb je het nu maar druk mee!

@San, wat shit dat ze  er toch weer door zijn gekomen zeg...  Maar nu gaat er eindelijk wat gebeuren! Ik ken eigenlijk niemand die ivf heeft gedaan... Hou je ons op de hoogte van alle ontwikkelingen?! Ik hoop zo dat je snel goed nieuws voor ons hebt.

@Esther, wa fijn dat je je zo goed voelt! En bijna alles al in orde, super! Oh meis wat spannend voor je moeder zeg, vreselijk die onzekerheid! Wat lief van je dat je haar hierin zo steunt. Daar zal ze blij mee zijn! Ik hoop dat alle uitslagen goed zijn!

Ik denk dat Jazzie hier niet meer meeschrijft... Wel jammer, nu gaat het toch al een tijdje weer goed met het forum. Dat was toch de reden dat ze er minder was??

Hier gaat alles zijn gangetje. Voel me erg goed! Morgen gaan m'n vriend en ik de aktes ondertekenen voor het geregistreerd partnerschap. Ondanks dat we er geen feest omheen geven, vinden we het toch wel iets heel speciaals! De gebakjes zijn al in huis gehaald!

Liefs en dikke kus, ikke

P.S. Hebben jullie trouwens een idee wat het bij mij gaat worden? Ik heb zelf echt nog geen enkel voorgevoel. De meeste mensen denken een jongetje. Volgens de Chinese horoscoop wordt het een meisje!

Terug
Bovenaan