Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

@Milou: pfff ik hoop dat mijn huisarts die touwtjes meteen kan vinden! Wil nu wel erg graag aan de slag hahaa  Ben benieuwd naar de enige krampen.. en ook naar hoe snel het zwanger worden  gaat. Ik slik al foliumzuur en vitaminen. Daarnaast drink ik geen alcohol meer en roken heb ik nooit gedaan. En ik ben nog lekker jong: 23 jaar. Nou ja, we zien wel.

Ik had trouwens  verdoving tijdens het zetten, maar dat deed ook kei pijn! Waren drie spuiten en die laatste was echt een hele scherpe.. voel em nog als ik eraan denk.

De clue is gewoon dat het zetten pijn doet. Simpel als wat

Zou inderdaad leuk zijn om tegelijkertijd zwanger te zijn! Kunnen we mooi verhalen uitwisselen haha!

Verdoving bij het zetten??? Hadden ze me destijds wel even mogen zeggen hahaha

Weet ik dan voor de toekomst, mocht ik er ooit weer een laten plaatsten.

Hello,

Mirena laten verwijderen is een eitje! Je kan m er zelf ook uit halen in sommige gevallen, maar dat advies mag ik niet geven uit mijn medische bevoegdheid. Het plaatsen na een kindje te hebben gekregen is in veel gevallen veel makkelijker en dus minder pijnlijk. Meeste huisartsen doen het plaatsen zelf ook als je een kindje hebt gekregen, zonder kinderen ga je meestal naar een gyn. Verdoven van de baarmoeder doen ze alleen als ze weten/zien dat de baarmoedermond zeer strak zal zijn. Ik vond het plaatsen ook geen pretje, maar dat was nog niet zo naar  in vergelijking  met de pijn die ik er  5 dagen daarna door heb gehad. Mijn baarmoeder accepteerde t spiraal niet waardoor ik  5 dgn been/rugweeen en persweeen heb gehad! Ik wilde doorzetten maar had al wat eerder naar het zh moeten gaan. In het zh kreeg ik eindelijk een verdoving die werkte, ik was kapot. Maar dat ben ik gelukkig alweer vergeten, weet niet of ik anders nog wel zo graag een kindje had gewild.... Trouwens, een bevalling duurt natuurlijk geen  5 dagen haha.

Ik hoop voor jullie allemaal dat dit een hele vruchtbare maand mag zijn!!! Ik moet dus 1 deze dagen mijn NOD krijgen, ben heel erg benieuwd. Merk nog steeds niets.

Liefs Vlinder

Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag aanmelden bij dit forum omdat ik ook graag wat dingen wil weten en jullie me misschien kunnen helpen.
Morgen laat ik me spiraaltje verwijderen en heb er wel wat angst voor eventuele pijn enzo nu heb ik hier al gelezen dat dit wel mee zal vallen en mijn vriend gaat ook mee dus dat is ook fijn.
Maar zou iemand mij kunnen uitleggen wat NOD precies is en hoe je dit kan bij houden ik heb al 2,5 jaar een mirenaspiraal en ben in die tijd ook niet ongestelt geweest ik weet nog van voor het spiraaltje dat ik rond de 25ste ongestelt werdt maar waarneer ben je dan precies het vrichtbaars?
Ik weet dat ik dit ook bij de huisarts kan vragen maar vind het fijner om het zo te doen omdat ik er zo over door kan blijven praten
Nu ben ik nog wat aan de jongere kant en hoor ook wel dingen te weten maar ik ben het helemaal kwijt en misschien omdat ik me nu bezig houdt met dat ik graag zwanger wil worden.
Nou hoop op leuke contacten hier....fijne avond.

Hoi babygirl,

Welkom hier!!!

Je nod is je niet ongesteldheid dag (dus de dag waarop je normaal ongesteld wordt maar het niet hoopt te zijn).

Het vruchtbaarst tja dat is per persoon verschillend, volgens een site op het internet was ik dat in het midden van m'n cyclus (dag 14), maar dat klopt dus echt niet...

Veel suc6 morgen! Het viel mij echt mee, hij was eruit voor ik er erg in had.

Groetjes Lientje

Hee hoi,

Sorry, meiden maar het plaatsen viel mij mee en ik heb ook geen verdoving gehad.

Ik ben druk in de weer met ons weekendje weg. Vanmorgen het hele huis gezogen, daarna beide woefjes gedouched en vanmiddag nog even naar de prenatal geraced. De dag vloog voorbij.
Zit nu min of meer uitgeteld op de bank en dan zitten we ook nog in de klusweek...

Morgen heb ik vast niet veel tijd om hier te reageren, dus ik wens jullie alvast een leuke sinterklaasavond en een goed weekend!!!

Liefs Lientje

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

Lientje
2de
1ste
18-12

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
1ste
1ste
  9-12

Mama_kippetje
2de
1ste
18-12 ?

Hoi meisje_ 1985

Wij hebben wel geklust maar net rond mijn ei niet
Maar ik zou vandaag volgens het boekje mijn ei moeten hebben... En ben bij de tandarts geweest vandaag en op het moment even geen pijn dus we gaan gewoon door want je weet t nooit natuurlijk

Oja en ik heb mijn nod aangepast want de 19de heb ik mijn mirena laten verwijderen en die datum hield ik aan maar ik werd de 20ste pas ongesteld...

En nog een oja... haha!
Bij mij deed het zetten van het spiraaltje geen pijn maar was wel 6weken ervoor bevallen en ook nog een verdoving gehad
Ik was heel erg bang voor het verwijderen maar de gyn zei dat het minder pijn doet dan het zetten... Maar gelukkig heb ik zelfs met uithalen niks gevoeld wel later op de dag een beetje buikpijn maar ja als dat alles is he

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan