Hoi meiden,
Ik lees dat het clubje weer wat is uitgebreid, gezellig!
@Kippetje, ik denk dat je wel je menstruatie hebt gehad die 5 dagen bloedverlies. Dat was bij mij ook het geval. 2 dgn na het verwijderen van de mirena werd ik ongesteld. Dus dan kan je gaan tellen voor je eisprong als je weet hoe lang je cyclus is.
@Milou, wat fijn dat er iets gaat gebeuren in je buik!!! Als ik zo je berichtje lees, heb je idd je eisprong gehad. Ben benieuwd! Ik heb mijn NOD op 5/12 laten staan, maar ik heb geen idee wanneer de dag nu zou moeten zijn omdat ik voor mijn gevoel geen eisprong heb gehad. We hebben echt veeeeel geklust dus als het eitje toch voorbij is gekomen zou het raak kunnen zijn. Ik heb besloten wanneer de r.d niet komen, ik op 11/12 test. Dan is mijn vriend jarig en dan weet ik tenminste zeker dat ik niet te vroeg in mijn cyclus test. Ik voel me niet veel anders moet ik eerlijk bekennen, misschien af en toe ongikrampen. Als het niet raak is, wil ik volgende maand gaan tempen. Ik snap gewoon niet goed dat ik geen eisprong heb gevoeld, terwijl ik het met de mirena elke maand voelde en aan mijn afscheiding merkte??? Nou ja, ik kan niets anders doen dan 'rustig' afwachten...
Liefs Vlinder