Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

@Mama_Kippetje wat fijn! Heb je je Mirena gewoon tussendoor laten verwijderen? Ik bedoel: niet ten tijde van  je menstruatie?

Ik ga em deze maand laten verwijderen ipv in januari. Als het goed is ben ik rond 19 december ongesteld, maar dan zitten we net voor Kerst en ik weet niet of dat bij de dokter kan!

Hoi meiden,

Ik lees dat het clubje weer wat is uitgebreid, gezellig!
@Kippetje, ik denk dat je wel je menstruatie hebt gehad die 5 dagen bloedverlies. Dat was bij mij ook het geval. 2 dgn na het verwijderen van de mirena werd ik ongesteld. Dus dan kan je gaan tellen voor je eisprong als je weet hoe lang je cyclus is.
@Milou, wat fijn dat er iets gaat gebeuren in je buik!!! Als ik zo je berichtje lees, heb je idd je eisprong gehad. Ben benieuwd! Ik heb mijn NOD op 5/12 laten staan, maar ik heb geen idee wanneer de dag nu zou moeten zijn omdat ik voor mijn gevoel geen eisprong heb gehad. We hebben echt veeeeel geklust dus als het eitje toch voorbij is gekomen zou het raak kunnen zijn. Ik heb besloten wanneer  de r.d niet komen, ik op 11/12 test. Dan is mijn vriend jarig en dan weet ik tenminste zeker dat ik niet te vroeg in mijn cyclus test. Ik voel me niet veel anders moet ik eerlijk bekennen,  misschien af en toe ongikrampen.  Als het niet raak is, wil ik volgende maand  gaan tempen. Ik snap gewoon niet goed dat ik geen eisprong heb gevoeld, terwijl ik het met de mirena elke maand voelde en aan mijn afscheiding merkte???  Nou ja, ik kan niets anders doen dan 'rustig' afwachten...

Liefs Vlinder

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

Lientje
2de
1ste
18-12

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
1ste
1ste
  9-12

Mama_kippetje
2de
1ste
17-12

Hee hoi,

Ik heb even mijn nod veranderd en kippetje ik heb het direct even veranderd, nu sta je goed, hihi!

Hier verder geen bijzonderheden, druk aan de klus, dag 12 van m'n cyclus. Oeps, ik zie dat ik me klaar moet maken, tot gauw!!!

Liefs Lientje

Hoi hoi allemaal!

Ik werd met de mirena niet meer ongesteld dus ik wist het niet wanneer ik ongesteld moest worden  maar ik dacht wel mijn eisprong te voelen maar weet ik nog niet zeker... Kan ook een cyste zijn geweest wat ik in mijn eierstok had maar die is gelukkig weggegaan

Hoelang mijn cyclus is weet ik ook niet zeker maar ik heb gewoon de 28 dagen aangehouden die had ik 2,5 jaar geleden ook... Dus een gokje dan maar

Zou ik toch ongesteld worden dan weet ik het maar ik hoop natuurlijk dat het in 1x lukt!
Bij de eerste heeft het  10 maanden geduurd... Valt op zich nog mee maar als je ermee bezig bent duurt alles lang...

Bedankt nog voor het aanpassen ik snapte er echt niks van van dat schema!

Groetjes!!!

Hi "ex-mirena-girls",

Hier zitten we in de afwacht fase. Volgens mij moet ik ergens eind volgende week/ weekend ongesteld worden. Mijn ei-sprong verhaal hebben jullie al kunnen lezen, dus wij hebben goede hoop. Natuurlijk heb ik sinds een paar dagen enorme last van mijn borsten en meer van dat soort kleinigheidjes. Elke keer denk ik weer:"zou ik dan toch al zwanger zijn?"
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me de maand dat het raak was het minst zwanger van alle maanden daarvoor, dus het zal allemaal nog wel niet.

En bij jullie? Nog nieuws? Vrijdag is natuurlijk de eerste van onze groep meiden waarbij we hopen dat het raak zal zijn. We    alvast voor je (ben even je naam kwijt)
En Milou? hoe gaat het bij jou? Heeft het doorgezet?

Veel succes allemaal meiden.
Groetjes Charlotte

Hee hoi,

We stonden zomaar op pagina 2... maar ja, eigenlijk heb ik niet zoveel bijzonders te vertellen... We zitten nu in de klusweek, maar voel niet happy, dus de behoefte is er niet echt naar...

Gevoel dat ik ziek ga worden, maar het zet niet echt door, bah! We gaan een  weekendje weg, daar heb ik zin in, ik hoop me dan beter te voelen. We gaan met familie,  klussen komt er dan niet echt van...

Liefs Lientje  

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer even.

Welkom mama kippetje, gezellig dat je ook mee komt kletsen!
Spannend Charlotte zeg, ik duim voor je! Het kan natuurlijk altijd, zwanger in de eerste ronde.
Vervelend Lientje, dat je je juist nu niet lekker voelt als er geklust moet worden.

Hier heb ik ook weinig nieuws, hoop dat het mijn ei was afgelopen weekend. Er zijn namelijk nog steeds geen RD`s.
Heb me gisteravond ziek gemeld, ik werk in een winkel en moet de hele dag staan. Voel me niet goed, lijkt net of iemand de hele tijd mijn navel naar binnen trekt. Rechtop staan doet zo`n zeer. Ben af en toe heel misselijk, krijg geen hap door mijn keel. Hopen dat het snel weer voorbij gaat.

Liefs Milou

Terug
Bovenaan