Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hi Lientje,

Hoezo lukt het niet met de familie erbij? Of slapen jullie allemaal samen op 1 kamer?
En anders is het toch ook spannend als ze een kamer verderop liggen. Vooral heeeeel stil zijn....
Nee, geintje: ik ben in die situaties ook niet zo'n held.....

Milou: ben je echt ziek aan het worden en heb je daarom zo'n last of kan het je baarmoeder zijn?

Nou, hier verder ook niet veel nieuws, behalve mijn pijnlijke borsten.
Ik moet alleen nog erg lang wachten. Voordat ik ongesteld moet worden zijn  mijn borsten altijd wel een beetje pijnlijk, maar nu beginnen ze al wel heel vroeg. Als je ongesteld wordt, hoelang duurt het dan bij jullie voordat je borsten gevoelig zijn. Toch niet al 1,5 week vantevoren, wel?

Groetjes Charlotte

Hi dames,

Milou, wat vervelend dat je ziek ben, maar je weet nooit waardoor het komt....
Charlotte, ik heb eigenlijk nooit ergens last van als ik ongesteld moet worden. En tijdens mijn menstruatie heb ik alleen baarmoederkrampen. Dus ik kan je niet helpen met de vraag over pijnlijke borsten.
Mijn NOD moet as weekend ongeveer komen. Misschien iets later. Ik weet het niet precies. Ik heb in ieder geval nergens last van, voel me niet speciaal zwanger ofzo. Maar ik weet van mezelf dat ik nooit goed naar mijn lichaam luister, ik ken haast geen pijntjes. Ik ben nog niet zo lang geleden geopereerd aan mijn hart en wilde een week later alweer werken. Ik vond het toen maar raar dat ik zo snel moe werd.... Dus  ik zal rustig moeten afwachten, ik ben natuurlijk wel heeeeel erg benieuwd.  

Liefs Vlinder  

Hoi hoi

Mijn verhaal is een beetje hetzelfde als lientje... Ik zat/zit in me klusweek en niet echt in de mood om te klussen (kiespijn en moe) dus als het nu raak zou zijn zou ik het vreemd vinden maar goed...
Ik heb nu zelfs al last van misselijkheid en een raar gevoel in me buik en mijn borsten voelen ook al zo raar... Volgens mij ben ik mezelf zwanger aan het denken want dat zou wel heel vroeg zijn dat ik dit voel...

Verder niet veel te vertellen het is ook al laat dus ik ga maar slapen

groetjes kippetje

Goedemorgen!

Wat typisch dat jullie lichaam ineens andere signalen afgeeft dan normaal..

@Mama_Kippetje: hebben jullie helemaal niet geklust dan? Ook niet een dag voor of na je eisprong?

Ik laat de Mirena morgen verwijderen. Hadden dat eigenlijk in januari gepland, maar vinden het ook wel prima om het nu te doen. Heb officieel (als mijn cyclus idd 28 dagen telt) dit weekend mijn eisprong. Als ik em morgen laat verwijderen, dan bestaat er dus een kans op een zwangerschap. Die acht ik niet heel groot, maar hij is er wel. Spannend!

Hoi meiden,

daar ben ik weer.
Charlotte, ik kan je helaas ook niet helpen met je vraag over pijnlijke borsten. Ik ben de afgelopen jaren nooit ongi geworden met het spiraaltje. Hoorde wel van een vriendin, nu ze geen pil meer gebruikt, dat haar borsten  ontzettend veel zeer doen. Maar ja, je leest op het forum vaak dat vrouwen die zwanger zijn ook die klachten hebben. Misschien toch een goed voorteken?

En mama_kippetje, ik kan mezelf ook goed zwanger praten hoor. Ik heb van die rare steken en dat trekkerige gevoel in mijn buik, en dan misselijk. Weet dat je dat zo vroeg nog niet kan hebben, toch? Maar ga dan meteen denken, zou het kunnen?

Ben er misschien teveel mee bezig, lijkt me zo`n leuke maand om zwanger te worden. We hadden al besloten om het wel vroeg aan onze ouders en mijn beste vriendin te vertellen. Mocht het mis gaan, dan heb je toch steun aan ze. Nou komt iedereen met kerst bij ons (ik ga lekker uitgebreid koken). We hebben zo`n schik om te bedenken hoe we het gaan vertellen: op de menu kaarten een zwangersschapstest (2 streepjes) uit te vergroten. Of onder het bord een boodschap, gefeliciteerd je wordt opa/oma (die zien ze dan pas na het eten), ga zo maar door hahaha
Maar ja een beetje dromen kan altijd

Liefs Milou

Meisje_1985,

helemaal vergten, veel succes morgen! Valt reuze mee om dat ding te verwijderen veel plezier dit weekend met klussen

Liefs Milou

@Milou: geeft niet!

Toevallig zit ik ook steeds te denken aan hoe we het gaan vertellen als het eenmaal zover is. Had me inderdaad ook bedacht dat het fijn is als je steun om je heen hebt, mocht het mis gaan. Ik zou het dan ook vrij vlot vertellen. Mijn ouders wonen echt een heel end weg (250 km verder) en ik wil het niet via de telefoon vertellen.

Mijn zus deed het door de echo mee te nemen en die op te zetten.

Ik denk dat ik liever iets doe wat jij ook omschrijft. Of om dan een leuk boekje voor opa's en oma's te kopen en dan als cadeau te geven. En dan die reacties, ik kijk er nu al naar uit!!  

Ik vind het wel spannend morgen. Heb wel veel reacties gelezen van vrouwen die er inderdaad nauwelijks wat van voelden. Het zetten vond ik geen pretje en mijn baarmoeder krimpt snel ineen haha! Was toen ook zo, deed echt pijn... Maar goed, ik ben blij als het achter de rug is. Moet heel vroeg!

Inderdaad, het plaatsen deed ontzettend veel zeer! Jeetje, kan het me nog zo goed herinneren. Die arts zat te klooien met die touwtjes, ik zei op een gegeven moment, laat die touwtjes maar zitten, ik trek het niet meer hahaha.

Mijn huisarts zou de mirena verwijderen bij mij. Hij kon helaas de draadjes niet vinden, moest dus naar de gyn. Ik was al helemaal voorbereid op het ergste, maar viel reuze mee. 1 keer pijn, maar was echt meteen weer over. Alleen `s middags klein beetje kramp, meer niet. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Wel leuk als we zwanger zijn, kunnen we ideeen uitwisselen hoe we het gaan vertellen hahaha

Terug
Bovenaan