Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hee hoi,

Nog even een krabbeltje hier voordat ik mijn kleine reusje van boven haal, want die ligt heerlijk te kletsen, hihi!

Woensdag is het spiraaltje eruit gehaald en wat viel me dat mee zeg! Ik voelde het amper. Ik heb vandaag licht bloedverlies. Eergister nogmaals het er weer eens over gehad, maar we gaan toch maar voor december...maar dat duurt gelukkig niet meer lang!!!

Liefs Lientje

Het is geen licht bloedverlies meer, maar toch echt m'n ongi...

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Vervelend van de ongi, maar voor je het weet is het december! Ik duim voor je!

Hier is er nog niks veranderd, ik wacht nog steeds op mijn ongi. Het is nu ruim 2 weken geleden dat mijn mirena is verwijderd,maar nog niks, geen druppeltje... natuurlijk stiekem hopen dat het al raak is....

Liefs Milou

Hi Milou,

Dat zou effe lekker zijn, als het nu al gelijk raak zou zijn.
Ik vind het eigenlijk best gek allemaal, want toen ik mijn spiraal eruit liet halen hadden we beide zoiets van:"we zien wel wanneer het komt, we houden niets bij, het zal wel". Maar nu ben ik toch zo ontzettend ongeduldig. Na het verwijderen heb ik  2 dagen later  een week lang bloedverlies gehad. (niet extreem veel, maar dit had de ha al voorspeld) Als dit mijn menstruatie is geweest, zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Normaal (voor de mirena) voelde ik de spiraal, maar vandaag voel ik nog niets. De afgelopen 2 dagen hebben we volop geklust (voor het goede doel, zeg maar..).

Ik zit stiekem al te hopen dat het raak is, want dan zou ik het met sinterklaas aan de familie kunnen vertellen. Of eventueel een maandje later met kerst, ook goed......
Het is zo vreemd. Ik had gedacht dat ik er minder mee bezig zou zijn en gewoon zou sexen wanneer we zin hebben, ipv wanneer het "moet". We ervaren het gelukkig niet als moeten, want we hebben erg veel lol, maar van romantiek is ook echt geen sprake.

Het is weer een heel warrig verhaal geworden, maar goed. Ik ga nu vast eten maken voor mijn mannen en mijzelf (zij zijn wandelen in het bos).

Groetjes Charlotte

Milou,

Is het al december? Gister het condoom klaar liggen, maar euhm...niet gebruikt, hihi!   Na die tijd hadden we allebei een big smile, we zien wel of het de volgende keer veillig of onveillig geklust wordt.

Hoe is ie verder met jou?

Liefs Lientje

Charlotte,

Valt best mee hoor, ik snap je wel. Ik ben benieuwd hoe ik met de spaning om zal gaan, ik zeg nu nog van we zien wel en de romantiek is er nog steeds, vandaar dat we denk ik, gister ook het condoom hebben laten liggen...

Liefs Lientje

Nou hier is verder geen verandering. Nog steeds niet ongi en ook geen tekenen dat dat eraan zit te komen.

Wel heel raar, gisteren heel klein beetje bloedverlies, en daarna niks meer. Waren echt maar een paar druppeltjes, had ook helemaal niet het idee dta ik ongi was/zou worden.  Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

Zo ontzettend raar, het hele jaar vliegt voorbij en nu lijkt de tijd zo ontzettend langzaam te gaan. Ik geen idee wanneer ik zou kunnen testen, lijkt me nu nog te vroeg, maar wanneer dan wel???

Wij zitten trouwens ook elke keer te bedenken hoe we het gaan vertellen als het eenmaal zo ver is. Hoop dat het snel is want je kan wel leuke dingen verzinnen met sinterklaa/kerst/oud en nieuw!

Liefs Brenda

Terug
Bovenaan