Hoi meiden,
Sorry dat ik ook zo weinig van me laat horen. Ik baal echt als een stekker, nog steeds geen RD`s en geen positieve test. Na het verwijderen van mijn spiraaltje duurde het de eerste keer 8 weken voor de RD`s kwamen en nu lijkt het erop dat het niet eerder is. Zo moeilijk om te timen. Rond oud en nieuw vol aan de klus gegaan, maar heeft dus weinig nut. Hopelijk komen de RD`s hier snel, daarna maar ovulatietesten bestellen denk ik. Word er zo onzeker van.
En wordt helemaal gek van iedereen die zwanger wordt. Het klinkt heel kinderachtig, ik weet het. En ik gun het ze van harte. Maar al die verhalen, kan er steeds slechter tegen. Heb daar vroeger nooit over nagedacht, maar nu we zelf bezig zijn begrijp ik pas hoe erg je mensen kunt kwetsen met een onschuldig verhaal. Laatst zei een kennis van mijn schoonouders: ja mijn dochter is zwanger, ze was gestopt met de pil en dacht ik kijk wel hoe het loopt en eigenlijk was ze direct zwanger! Zijn jullie trouwens ook bezig??? Het zal er wel aan liggen dat ze het niet verwachtte, want als je het graag wilt dan duurt het altijd langer.
Nou na deze paar zinnen ben ik maar even weggelopen, heb mijn man maar met haar laten praten, werd me even te veel.
Vond het trouwens wel zielig voor mijn mannetje, want die kreeg nog even een snauw van mij. Hij zei ( mannen kunnen onbewust zo ongevoelig zijn), we moeten maar van die testen gaan kopen, want zo lijkt het helemaal nergens op en kan het nog wel eens maanden duren. Nou ik janken natuurlijk. Mannetje helemaal geschrokken.
Trouwens, was laatst op kraamvisite. Mijn nichtje was bevallen van haar eerste. Zij weet dat wij ook bezig zijn. Had hetzelfde probleem als ik, enorm lange cyclus. Maar ze vertelde wel heel eerlijk dat het 6 maanden geduurd heeft. klinkt gek maar was wel een opluchtig. Iedereen lijkt zo snel zwanger te raken, dat ik ging denken dat er iets aan mij mankeerde hahahah.
Dat betekent natuurlijk niet dat ik niet enorm loop te duimen voor jullie allemaal. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!
Liefs Milou