Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hoi allemaal!
Ik weet niet of er eigenlijk nog wel iemand hier zit want het is nogal stil hier...
Maar wilde laten weten dat de "ellende" weer begonnen is...
Begin me nu alweer zwanger te voelen... Maar zou niet weten wanneer ik kan testen na een miskraam... De 11de is het afgekomen... Het zou toch niet hè??? Ik hoop het wel natuurlijk!  Nu zijn mijn borsten en buik erg gespannen... Naja...
xxx

Hoi mama kippetje,

Zit hier met hetzelfde...voel steekjes en m'n borsten voelen anders...

Maar de vk heeft mij verteld dat je 4 a 6 week na de miskraam weer ongi zou kunnen worden. Dus ik ga in ieder geval niet te vroeg testen, m'n lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden.

Het is hier inderdaad stilletjes. Iedereen heeft het blijkbaar druk in het nieuwe jaar, hopelijk is dat een goed teken!

Hou je me op de hoogte?

Liefs Lientje

hoi hoi

jeetje mama-kippetje wel balen zeg:S:S

ik lees nog wel mee af en toe maar wordt er best onzeker van als je alles hier zo eens leest.... dus probeer ook weleens bewust dingen niet te lezen....

wij zijn net uit onze klusdagen ben heel benieuwd we hebben ons best gedaan haha

denk alleen dat ik een blaasontsteking krijg nu,... maar goed effe in de gaten houden !
in feb hopen dat ik niet ongesteld wordt:D:D

liefs danielle

Hoi meiden,

Sorry dat ik ook zo weinig van me laat horen. Ik baal echt als een stekker, nog steeds geen RD`s en geen positieve test. Na het verwijderen van mijn   spiraaltje duurde het de eerste keer 8 weken voor de RD`s kwamen en nu lijkt het erop dat het niet eerder is. Zo moeilijk om te timen. Rond oud en nieuw vol aan de klus gegaan, maar heeft dus weinig nut. Hopelijk komen de RD`s hier snel, daarna maar ovulatietesten bestellen denk ik. Word er zo onzeker van.

En wordt helemaal gek van iedereen die zwanger wordt. Het klinkt heel kinderachtig, ik weet het. En ik gun het ze van harte. Maar al die verhalen,  kan er steeds slechter tegen. Heb daar vroeger nooit over nagedacht, maar nu we zelf bezig zijn begrijp ik pas hoe erg je mensen kunt kwetsen met een onschuldig verhaal. Laatst zei een kennis van mijn schoonouders: ja mijn dochter is zwanger, ze was gestopt met de pil en dacht ik kijk wel hoe het loopt en eigenlijk was ze direct zwanger! Zijn jullie trouwens ook bezig??? Het zal er wel aan liggen dat ze het niet verwachtte, want als je het graag wilt dan duurt het altijd langer.
Nou na deze paar zinnen ben ik maar even weggelopen, heb mijn man maar met haar laten praten, werd me even te veel.

Vond het trouwens wel zielig voor mijn mannetje, want die kreeg nog even een snauw van mij. Hij zei ( mannen kunnen onbewust zo ongevoelig zijn), we moeten maar van die testen gaan kopen, want zo lijkt het helemaal nergens op en kan het nog wel eens maanden duren. Nou ik janken natuurlijk. Mannetje helemaal geschrokken.

Trouwens, was laatst op kraamvisite. Mijn nichtje was bevallen van haar eerste. Zij weet dat wij ook bezig zijn. Had hetzelfde probleem als ik, enorm lange cyclus. Maar ze vertelde wel heel eerlijk dat het 6 maanden geduurd heeft. klinkt gek maar was wel een opluchtig. Iedereen lijkt zo snel zwanger te raken, dat ik ging denken dat er iets aan mij mankeerde hahahah.

Dat betekent natuurlijk niet dat ik niet enorm loop te duimen voor jullie allemaal. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!

Liefs Milou

hallo meiden

ik heb vandaag mn Mirena spiraal laten verwijderen,
en willen nu voor een derde kindje gaan.
ik heb twee jongens 1 van bijna 3 en 1 van 1 jaar oud.
ik net als jullie er benieuwd hoelang dit gaat duren.
en het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen

groetjes wendy

@lientje ik houd je zeker op de hoogte ;) maar dat gevoel in mijn buik is al weg en mijn borsten iets minder ik heb ook van die steekjes en ze voelen anders...

@danielle sorry ik wil je niet onzeker maken :s maar bij mijn eerste zwangerschap is alles goed gegaan dus ik schrok ook wel een beetje.. Er zat denk ik iets niet goed bij het vruchtje dus het is maar beter zo...

@milou ik was ook pas na 10 maanden zwanger van mijn eerste wij begonnen ook te twijfelen of het wel kon of dat er iets mis was met 1 van ons... Ik zou wel van die ovulatie testen halen ga ik ook doen... Trouwens ben je al bij de dokter geweest? Ik kon meteen bloed laten prikken en had een doorverwijzing voor een echo na 23 dagen overtijd...

@wwendy gezellig dat je ook mee komt kletsen...

Groetjes xxx

@ mama-kippetje   zo bedoelde ik het niet hoor niet jou verhaal maakt me onzeker is meer de rest van de onderwerpen en dat sommige meiden zo enorm lang moeten wachten enzo.......

ik heb vanochtend mn urine laten testen ik had allemaal witte vlokjes en af en toe wat last met plassen maar geen blaasontsteking gelukkig (heb het chronisch:S)

nog een weekje en ik heb mn nod..... heb echt pijnlijke gevoelige borsten....

ben heel benieuwd bij de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt(echt verwend dus) en nu vind ik het wel extra lastig hoor dat fwachten hoewel dit pas ronde 1 is/......

liefs daan

@danielle ik dacht dat je dat bedoelde maar ook met zwanger worden is het bij iedereen anders dus maak je maar niet druk.. Maar dat weet je ook wel
Ik heb ook last van een raar gevoel in mijn borsten van die vage steekjes maar verder nergens meer last van dus zal dit keer wel niks zijn... Je durft niet te hopen maar stiekem doe je het toch...
xxx

Terug
Bovenaan