Zwanger worden 2e kindje 2021

ja idd net wat je zegt, je lichaam kan je zo voor de gek houden.
ik wacht het af, en hou me sterk niet te vroeg te testen. ;-)
het was bij mijn 1d kindje ook exact zo, maanbaby, dat ik het niet door had dat ik zwanger was. we waren net verhuisd, nog druk alles op te ruimen etc. we gingen al richting kerst dus ook daar druk mee. en in die periode maar 1 of 2 keer gezellig gehad zeg maar ;-) en toch ben ik zwanger geraakt. 7 januari kwam ik er achter, en ook met toeval.
ik liep snachts de trap af om even wat te drinken, zonder bh, want ja die draag je snachts niet onder je pyjama;-)
en ik dacht toen, jeetje die borsten doen pijn zeg. maar ben gewoon gaan slapen, en de volgende ochtend dacht ik, ik zal eens testen. en ja hoor meteen raak die 2 strepen. dus je kan er gewoon niks van zeggen, je kan heel veel voelen maar niet zwanger zijn..of niks voelen en wel zwanger zijn. wat een spannende tijd weer ;-)
voor ons allemaal, hoop dat het snel iedereen gegund is. duimen....

Goedemorgen dames. Hoe gaat het met jullie? Fingers crossed dat er geen menstruaties zijn doorgebroken.

Goedemorgen dames. helaas, vanmorgen toen ik op stond is mijn menstruatie begonnen. 29e dag vandaag. helaas, maar op naar de nieuwe ronde?

en bij jullie?
een vrolijk Pasen ?? nog leuke plannen?

Ahhh wat balen @mama poekie! Het klonk zo goed allemaal. Baal je er erg van?
Mijn NOD is op 17 april, dus ik moet nog even wachten. Als ik het volhoud, test ik ook niet eerder dan de 17e. Maar ik heb early tests in huis, ben bang dat ik het niet zo lang vol ga houden haha. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik alleen eerder mag testen als ik ook echt serieuze kwaaltjes heb. Pijnlijke borsten (maar dat had ik vorige maand ook, dus zegt niet perse iets), ongekende vermoeidheid en s’nachts extra moeten plassen. Herinnerde me dat ik dat 3 jaar geleden ook had voordat ik positief testte.
Ons paasweekend wordt verder rustig met z’n drietjes thuis. Misschien last minute een bezoekje aan opa en oma ofzo. Jullie? Fijn weekend in ieder geval.

ja natuurlijk baal ik wel een beetje, mijn man zei ook dat hij dacht dat het echt raak was, aangezien mijn borsten ook zo gezwollen eruit zagen. en dat had ik van onze zoon ook, maar zo blijkt dat het allemaal niks zegt.
we gaan er maar weer voor. ?
wel blij dat ik achteraf mijn ei sprong goed gemeten had. maar ach nog maar net begonnen, komt vast goed ? voor jou ook weer spannend maanbaby. dan wachten is moeilijk he?

hier vanmiddag ook paaseitjes zoeken bij opa en oma en vanavond thuis gourmetten. lekker rustig aan.

Voor mij ook nog afwachten zaterdag verwacht ik mijn ongesteld ik kan eigenlijk met en vroeg test al morgen of dinsdag testen heb het ook in huis maar ik denk dat ik nog ga wachten hier nog heel spannend is mijn eerste ronde kijken of het meteen raak is bij de eerste was het al snel raak ??

@mamapoekie wat jammer! Op naar de volgende! ?? 

Hier nu 2e x getest, vrijdag en vanmorgen en beide negatief.  Hoe ik me voel? Giga pijnlijke borsten, moe... dat ik half 9 savonds al in bed ligt en smiddag mee slaap met mijn zoontje. Gewoon zo moe dat ik ook in geen mogelijkheid wakker kan blijven, ik was net bij honger heel misselijk en mijn buik lijkt wel een orkest. Oh en de hoofdpijn die ik nu al 24 uur heb mag ook niet ontbreken van het lijstje. Kortom al tig zwangerschap symptonen ?. Maar nog niets te zien.   Omdat ik ook niet weet wanneer ik ongesteld moet worden heb ik dus geen idee wanneer te testen.   Voor nu laat ik het maar even rusten, en denk ik dat mijn lichaam zich voorbereid mogelijk op een eerste menstruatie na 2 jaar?  Deze klachten heb ik ook als ik ongesteld moest worden normaal. 

we gaaaaan het zien. 

Oehhhh spannend Azzz en swlk!! @Azzz ik hoop voor je dat de dagen een beetje snel voorbij gaan. Vijf dagen tot NOD is eigenlijk al heel snel, maar zo voelt het nu waarschijnlijk niet voor jou ;)

@swlk wat balen dat de test nog wit blijft. Dan weet je ook niet wat je nou moet denken... Wanneer ga je opnieuw testen als je menstruatie niet komt (waar ik heel erg voor je op hoop natuurlijk)?

Terug
Bovenaan