Zwanger worden 2e kindje 2021

@swlk oh wat lastig dat je niet weet waar je aan toe bent.. onzekerheid en twijfels..
lastig hoor.

als die wachtbankjes zijn spannend en zenuwslopend!
duim voor alles dames ! laat het vooral weten hoe het gaat, zo leuk!

hier volop ongesteld, en moet zeggen na 4 en half jaar ongesteld zijn zonder de pil is echt anders! wauw wat een last ervaar ik ervan.
mega buik en rugpijn. en met de pil had ik nergens last van.. maarja even doorheen en dan weer nieuwe ronde nieuwe kansen ?

dames fingers crossed voor jullie.

Jaa maar ik heb nu elk keer het gevoel dat ik ongesteld ga worden kramjes in het begin best zeer borsten voel me eigenlijk niet zwanger dus de hoop bij mij is eigenlijk en beetje weg heb geen kwaaltjes meer zo raar gewoon ?

@Azzz en @swlk, hoe gaat het met jullie? Al meer duidelijkheid ondertussen?

@mama poekie, wat vervelend dat je menstruatie zo heftig is, met meer klachten. Hopelijk heb je het ergste achter de rug en kan je je op gaan maken voor je ovulatie. Over een week kan je eigenlijk alweer aan de slag voor de volgende ronde :)

Heb nog niet getest ?? voel me totaal niet zwanger het lijkt als of me ongesteld er aan komt haha maar eigenlijk kan ik van af vandaag al testen zaterdag moet ik ongesteld ga morgen testen maar ik denk niet dat het gelukt is

heeyyy allemaal!

hier het ergste er op zitten idd, de eerste paar dagen enorme buikpijn gehad, maar inmiddels op dag 4 nu nergens last meer van. morgen zal het wel over zijn. t is al bijna weg nu, dus idd op maken voor de volgende ronde:) haha!

heeft iemand hier ervaring met ovulatietesten? ik heb die sensitest sticks gekocht, maar vind ze niet zo duidelijk ofzo? in de vorige ronde qua opkleuren.

@azzz knap dat je nog niet test! ;-)
ik vind dat altijd een hele opgave dat volhouden niet testen.
wel kwaaltjes geen kwaaltjes, ik heb van deze ronde nu wel geleerd dat dat niks zegt. blijft spannend voor je!!

Ik heb de afgelopen maanden ook ovulatietesten gebruikt, om een beetje bevestiging te krijgen over mijn cyclus. Ik gebruik ze van 2BeSure, dipsticks. Dus ik gok hetzelfde idee als sensitest. De eerste maand vond ik geen hele duidelijke piek. Online vond ik dat je het beste rond 12u kan testen en in de bijsluiter staat dat je 2 uur voor de test niet mag drinken en plassen. Ik dronk de eerste uren van de dag dan wel normaal, vanaf 10u niet meer en testte om 12u. De testen werden wel donkerder, maar geen goede piek. De twee maanden daarna heb ik het anders aangepakt. Na het opstaan naar de wc en 1 glas water, dan 2 uur niet drinken en plassen en dan testen. Beide maanden had ik een super duidelijke piek. Deze aanpak werkte dus voor mij. Maar het blijft een beetje gehannes met die dipsticks.

ja dat blijft best een moeilijk dingetje.
ik heb vorige keer getest elke avond na t eten. ik had ik wel gelezen dat je niet met ochtend urine moet testen. maar het is idd wel een betere optie dan om smorgens te plassen wat te drinken, en dan later op de ochtend te testen en dat tijdstip ook aan te houden elke dag. dan zal ik maar doorgaan met de sensitest. Fingers crossed dan:)
hoe voel je je ondertussen maankindje?

Hoi, 
Mag ik ook meeschrijven? Leuk dat jullie een groepje gestart zijn. Wij zijn net gestart voor nummer 2 en ik schrijf ook mee op een ander forum, maar daar is de sfeer toch anders en wordt helemaal niet veel geschreven. Dus ik zat net te denken, was er hier maar een passend topic ?
Onze eerste is een dochter van nu 11 maanden. Zij komt van IUI6 na 4 jr proberen. We stonden op het punt om IVF te starten, maar toen was het toch nog met IUI gelukt. Man heeft retrograde ejaculaties, En ik een vernauwing door littekenweefsel nav bevalling van nr 1, dus we mogen nu direct aan de IUI's (zonder hormonen verder, in natuurlijke cyclus met ovulatietesten). Ik heb de intake al gehad van de week en verwacht mijn volgende eisprong rond 8 mei. Helaas was mijn eisprong precies op de dag van intake ? even geduld dus nog. Maar ik ben er helemaal blij van.
Wij zijn trouwens 38 en 39, vandaar dat we vrij snel door gaan voor nr 2.

Terug
Bovenaan