Zwanger worden en Overgewicht

Beste mama's, to be en want to be.
Ik heb met tot nu toe 2 andere een geheime facebookgroep (kunnen andere contacten dus niet zien) aangemaakt voor iedereen met overgewicht die zwanger is, wil worden of is geweest. 
Dit om ervaringen, angsten, leuke momenten en evt minder leuke momenten en vragen met elkaar te delen. 
Wij zouden het heel fijn vinden om de groep uit te breiden. 
Ik hoop dat mijn berichtje hier jullie stimuleert om deel te nemen. Als je deel wilt nemen voeg mij toe op facebook.
Loes Scholten-van de Ven, plaatje is ik met rode trui en stuur me een messengerbericht.Dan voeg ik je toe. 
Na lid worden van de groep kun je mij evt van de lijst verwijderen zodat mensen niet hoeven te weten dat we contact hebben.

Oh en ik ben dus Loes, 31 jaar, getrouwd en as maandag 19 weken zwanger en ik weeg 130 kg..
Totaal geen moeite gehad met zwanger worden, tot nu toe zo goed als geen kwaaltjes maar ik maak me wel wat zorgen voor het laatste trimester..

Ik hoor graag van jullie!
Liefs Loes

Hier ook wat overgewicht 88kilo (mag 75) wegen.. 

januari laatste pilstrip gehad en in mei had ik een positieve test in handen!
de zwangerschap is volgens het boekje verlopen ondanks dat we een grote baby verwachten, wel extra groeiecho gehad maar verder geen complicaties of kwaaltjes.
24-01-2018 bevallen van een kerngezonde zoon van 4640gram via de normale weg :)

Hallo,
Ik probeer je te zoeken op facebook, maar ik kan je niet vinden of heb je je profiel foto veranderd?

tot vorig jaar had ik ook last van overgewicht.. En ik was al 2 jaar niet meer aan de anticonceptie. van afgelopen Juni tot November ben ik 20 kilo afgevallen en afgelopen maand was het ineens raak.
vaak is het wel zo dat overgewicht meespeelt in het zwanger worden. Ik ken een aantal mensen in mijn omgeving die dit ook hadden. Het hoeft niet altijd zo te zijn maar volgens mij geeft je lichaam het een soort van aan als het een soort van klaar is om een kindje te maken.

beste gebruiker 10058606,
niet veranderd nee. het is een nagenoeg zwart wit foto met dus wel een rode trui en water op de achtergrond, ik ben op n boot.
anders kan ik ook jou opzoeken als je een naam geeft.
groetjes loes

Ik ben 1,70m, 107kg, 27 jaar. Binnen drie maanden zwanger! Nu 5 a 6 weken zwanger, superspannend! 
Zoals mijn vriend en ik het bekijken, als je behalve overgewicht geen andere ongezonde dingen doet zou het geen probleem moeten zijn.
Denk even aan alle mensen die alcohol drinken, roken, koffie drinken etc... Als je die laatste drie toch niet doet, dan kan het gewoon goedkomen!
Succes

Hoi, ik ben (na 4 jaar proberen) eindelijk zwanger van onze eerste ? we hadden voor de zomer gezegd even er niet mee bezig te zijn.... en het heeft gewerkt haha.
ik ben 31, 165 en weeg 128, BMI van (ahum) 48...... buiten mijn gewicht ben ik kerngezond.
2-10-17 heb ik een maagverkleining gekregen en sindsdien al meer dan 40kg afgevallen. 

Gister echo gehad en mag volgende week weer ?

Terug
Bovenaan