Zwanger worden en Overgewicht

Hier helaas ook overgewicht, 104 kilo bij 175 cm. 7 jaar geleden 15 kilo afgevallen en toen in ronde 1 zwanger geworden van mijn zoon. Nu willen we eindelijk voor een 2e kindje gaan. Helaas nu al in ronde 8 en nog niet zwanger. Heb een redelijk regelmatige cyclus (variërend tussen de 25 en 28 dagen). Ik zit er toch nu hard aan te denken om.nu echt maar eens mijn best te doen om wat af te vallen. Helaas werkt voor zwanger worden mijn leeftijd ook niet echt mee. Ben al 37 jaar..

Hier ook overgewicht met een bmi van 35, ik ben nu 16 weken zwanger wat eigenlijk niet gepland was?

Ik heb ook overgewicht (bmi 35). 1e zwangerschap in 2 rondes gelukt. 2e in 1x raak en nu 3e ook weer in 1x raak. Je gaat t met name kunnen aflezen aan je cycli. Als die regelmatig zijn heb je goede kansen. Overgewicht kan verstoring geven van je cycli, dus als je enorm onregelmatig ongesteld bent, kan t zwanger worden moeilijker gaan...

Hoi, 
ik ben 13 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik weeg nu 98 kilo bij 175m. 
Wat ik me dan af vraag: wanneer ga ik er leuk zwanger uitzien? Alle afbeeldingen van zwangere vrouwen zijn met in mijn ogen slanke dames... 
Hoe ziet een zwangere van 100 kilo eruit na 20 weken? En wat kan ik dan aantrekken? Nu zie ik er voor mijn gevoel uit als een te dikke vrouw in te kleine kleding... ?

Ik vroeg me dat de eerste keer ook af. Maar vanaf 20 weken ga je zeker  wel een echte zwangerbuik krijgen. Het ligt er wel een beetje aan hoe hard je buik groeit. Bij sommige, ook slanke dames, duurt het gewoon wat langer voordat het opvalt. 
Ik ben nu 16 weken zwanger van de tweede en de buik begint al aardig vorm te krijgen. 
Voor nu, als je gewone kleding niet meer comfortabel zit dan zou ik gewoon op zoek gaan naar positiekleding.  In het begin kan je de wat strakkere modellen nog vermijden, maar over een paar maanden kan je die buik echt wel goed gaan showen! 

Dat geeft hoop! 
Ik heb een fijne zwangerschapsskinny aangeschaft. Verder draag ik nog wel mijn normale shirts en tops, maar ze voelen al wel strakker. 
Ik kan niet wachten op het moment dat ik eruit ga zien als zwangere in plaats van de dikke.. 
dank voor je woorden. Die geven echt hoop!?

Hallo, nog actief.?? Ik wou ook ff Mn verhaal doen..?
mijn vriend(32) en ik (29)proberen ook zwanger te raken,(Ben al wel mama van twee mooie bonuskindjes.) helaas ook overgewicht 30bmi en 177, maar ja.. Mn cyclus is elke keer op tijd, gelukkig. Mijn verhaal is wel wat anders want Mn vriend heeft zijn sterrelisatie ongedaan laten maken.. Het resultaat is GESLAAGD, Mn vriend is vruchtbaar, wij zijn vanaf juli bezig met het proberen om zwanger te worden helaas zonder resultaat nog.. Maar nu Mn goede periode dus we gaan het meemaken.. fingers crossed..

Terug
Bovenaan