Zwanger worden in 2020

Welkom allemaal ik ben er Sinds afgelopen vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben!!!???
 
Ik was een maand gestopt met de pil werd netjes op tijd ongesteld en die maand was het ook gelijk raak, eigenlijk binnen 3 weken proberen al als de clearblue test klopt , eerst teste ik 4 dagen voor mijn nod,
 die was negatief dus ik gaf het voor de eerste ronde al bijna op
maar ik had een week voor mijn nod hele erge menstruatiekrampen een week lang, dat heb ik nooit zo lang van tevoren dus ik voelde gewoon dat er iets aan de hand was
 dus toen testen Toen ik twee dagen overtijd was en ja hoor Zwanger! twee tot drie weken gaf de test aan, dus eigenlijk was ik al na ongeveer 2 weken proberen al zwanger achteraf gezien,
dat had ik nooit zo supersnel verwacht dus nu gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie ben ik nu 5 weken?
 
 wat ik graag mee wil geven dus aan jullie dames, geef bij een negatieve test niet direct op als je een voorgevoel heb, het kan nog alle kanten op weet ik nu uit ervaring Succes allemaal Ik hoop dat het voor jullie gauw raakt mag zijn
 
ILona, proficiat!!!
Stiekem hoop ik ook dat het van de 1e keer raak is, maar als ik nuchter denk weet ik dat de kans klein is.
 
Alhoewel het voor mij niet de eerste keer is, i heb al 3 kinderen, blijft het even spannend.
Testen met de early clear blue op zaterdag.
 
Gefeliciteerd Ilona!
Precies weat BelgoGermano zegt. Ook ik hoop natuurlijk dat het raak is, maar ik weet dat die kans klein is.
Ik moet zeggen, ik heb een weeklang buikkrampen gehad en sinds vandaag zijn ze over. Nu weet ik niet zeker wanneer mijn eisprong is, dus ik twijfel of het buikpijn is gekomen na mijn eisprong (dus dat hij rond vorige week dinsdag is geweest) of dat mijn eisprong heel erg laat is gekomen en gisteren is geweest.. 
Wel nog steeds last van mijn onderrug en gevoelige borsten, maar helaas heb ik dit ook elke maand.
+ ik heb elke maand erg veel last van menstruatieklachten. Dat maakt het lastig te onderscheiden van zwangerschapssymptomen/innestelingssymptomen etc. 
Kan niets anders dan afwachten.. 
 
Honingblij, ook hier de klachten sinds vandaag quasi gedaan.
Ik had mijn eisprong dinsdag of woensdag (ovulatietest), dus in principe zou het kunnen dat het eitje nu ingenesteld is.
Bij mijn vorige zwagerschappen heb ik eigenlijk nooit last gehad van iets voor mijn NOD, behalve misselijkheid 1-2 dagen voordien. Dus hoop ik nu iedee ochtend wakker te worden en me slecht te voelen, haha
Ben net een early predictor gaan halen die ik vrijdag ga gebruiken.
 
Helaas...
Sinds 2-3 dagen heb ik ook niks van symptomen meer. Dus afwachten tot woensdag/donderdag en dan op naar de volgende ronde.
Weet iemand het antwoord op de volgende vraag:
De innesteling heeft gemiddeld 9 dagen na de eisprong plaats. Dus ongeveer 5 dagen voor de NOD. Pas dan wordt het HGC hormoon aangemaakt. Hoe kan een early predictor dan 6 dagen voor de NOD een positief resultaat geven?
 
Terug
Bovenaan