Zwanger worden in 2020

[quote quote=10307879]Geen probleem hoor! Hij woont daar, ik in Belgie. Om het heel romantisch te maken, hij was mijn jeugdliefde (ben opgegroeid in Duitsland) en nu, 25 jaar later, zijn we opnieuw samen. Op termijn plan ik wel terug te verhuizen naar daar, maar dat is niet op 1-2-3 geregeld.[/quote]
Wat bijzonder joh! En geweldig leuk om te horen dat jullie elkaar na 25 jaar weer gevonden hebben. Vind het echt tof dat jullie de afstand niet jullie wens voor een kleine in de weg laten staan. Ben er oprecht van onder de indruk haha.
 
Hoi, ik ben nieuw hier! ??‍♀️
 
Ook mijn man en ik denken erover na om zwanger te worden (voor het eerst!). We hadden al wat 'plannen' gemaakt, voor zover natuurlijk alles volgens plan kan lopen. Na wat 'uitstelgedrag' van mijn kant waren we het er over eens dat we het dit jaar willen proberen. 
 
Nu ben ik al ruim 3.5jr geleden gestopt met de pil en heb ik een hele regelmatige cyclus welke ik bij houd in een app. Elke maand klopt hij precies. We willen het dus deze maand gaan proberen! Ik vind het best wel (heel erg) spannend... 
 
[quote quote=10309078]
Hoi, ik ben nieuw hier! ??‍♀️
 
Ook mijn man en ik denken erover na om zwanger te worden (voor het eerst!). We hadden al wat ‘plannen’ gemaakt, voor zover natuurlijk alles volgens plan kan lopen. Na wat ‘uitstelgedrag’ van mijn kant waren we het er over eens dat we het dit jaar willen proberen.
 
Nu ben ik al ruim 3.5jr geleden gestopt met de pil en heb ik een hele regelmatige cyclus welke ik bij houd in een app. Elke maand klopt hij precies. We willen het dus deze maand gaan proberen! Ik vind het best wel (heel erg) spannend…
[/quote]
Hoi Obi, welkom!
Wat een leuke, spannende tijd gaan jullie samen in. Heel fijn dat je je cyclus al duidelijk in beeld hebt en weet dat hij heel regelmatig is. Dat werkt in ieder geval al goed mee! Heel veel succes ?
 
[quote quote=10309109]Kunnen we hier onze eisprong en NOD neerschrijven? Dan kunnen we elkaar een beetje volgen en aanmoedigen[/quote]
Lijkt mij een goed plan! Vraag me alleen af hoe actief dit forum is? Wellicht dat, als meerderen dat een idee vinden, een besloten fb groep wat is?
 
heey ik meld me hier ook aan 
ik zie dat er veel mensen gestopt zijn met de pil 
en hoop natuurlijk dat t snel voor jullie lukt al moet ik wel zeggen hou er rekening mee dat je lichaam moet ontpillen en bij de ene sneller gaat dan de ander 
wij zijn al 14 rondes veder en nog niet zwanger niet om al t moed op te geven maar er kan een lange periode over heen gaan 
mn nod is 30 april dus laten we hopen dat t deze keer wel raak is wat ik natuurlijk voor iedereen gun 
 
Ik vind het raar dat er geen echt actieve forums zijn. Bij mijn eerste 3 zwangerschappen was ik lid van 9maand en daar zijn we uiteindelijk vaak in 't echt samzn gekomen. Wie weet lukt dat hier ook
 
Ronde 2
Eisprong rond 16 april 
Nod rond 30 april 
 
 
Terug
Bovenaan