Zwanger worden in 2020

Hey dames, ik schrijf graag mee! Afgelopen juni moeder mogen worden van een mooi mannetje en het begint langzamerhand weer flink te kriebelen. Zeker omdat ik bekend ben met PCOS wil ik er niet al te veel tijd tussen laten, het kan zomaar een tijd duren voordat het lukt. Mijn man is nog wisselend, een tweede is zeker welkom maar hij kijkt er wat zakelijker naar en is bang dat het financieel wat krap word. We gaan er dus niet echt elke maand vol voor maar zien waar het schip strand. 
 
Ik heb 12 dagen geleden mijn eisprong gehad, deze was heel erg voelbaar auw! en had ook een positieve ovulatie test. Toen beschermde seks gehad maar ging niet helemaal goed met 't condoom ?. Uiteindelijk maar gedacht, we zien het wel. Nu heb ik op 6DPO enorme krampen in m'n baarmoeder gehad vroege innesteling? . Dit is niet herkenbaar uit vorige cylci dus was even gek. Nu heb ik vanaf gisteren, zonder krampen, wat bruin/roze verlies. Ook dit heb ik normaal eigenlijk niet. Heb ook mega hoofdpijn en ben onwijs moe. Ergens kan ik het gevoel 'ik ben zwanger' niet loslaten maar wil me er ook niet teveel aan vastklampen. Als het niet zo is, is het voor nu ook nog prima. Maar als het wel zo is.. dan spring ik een gat in de lucht. Maar m'n man? ?
Vind het gezellig om met jullie dames mee te lezen en te kletsen. Hopelijk een hoop mooie baby's in 2020/2021! 
 
Hai allemaal, graag zou ik ook hier reageren. 
Mijn vriend en ik zijn nu ruim 2 jaar samen en weten al die tijd al dat we enorm graag kinderen willen. Ik heb al jarenlang een kinderwens en nu eindelijk gaat er bijna iets mee gebeuren.
Ik heb vanmorgen de assistente van de huisarts gebeld en gevraagd of een afspraak om mijn spiraal eruit te laten halen wel nu ook gewoon kan en dat kan! Mijn vriend en ik hebben nu besloten om af te wachten of de huidge richtlijnen ook zo na 28 april nog door gezet worden en dan besluiten we of we die spiraal er dan uit laten halen. En dan kunnen we gaan beginnen met proberen! Super spannend.
 
Drupje en Linda welkom!
Honingblij, hoe is het gelopen? Nod toch doorgezet?
Hier wel, sinds vandaag. Op naar ronde 2 dus. 
Bij de oudste heeft het 10 maanden geduurd. Bij de 2e 2 maanden en de 3e was het direct raak. Maar dat is allemaal al effe geleden. 
 
@Linda wat spannend! Heel veel succes alvast.
Hier is dinsdag mijn menstruatie doorgezet en dus geen zwangerschap te bekennen. Vanavond wel een goed gesprek gehad met mijn man over mijn steeds weer actiever wordende kinderwens. Hij was nog iets minder enthousiast maar denk dat dit tijd nodig heeft. Het was een positief gesprek en tot hij er ook klaar voor is lees ik gewoon gezellig met jullie mee en hoop te mogen genieten van positieve nieuwtjes!
 
@BelgoGermano Met frisse zin en volle moed naar ronde 2! ?
 
Top Drupje! Communiceren is belangrijk.
Hier wordt het weer rekenen. Ik zie mijn partner iedere andere week. Hij woont in Duitsland, ik in Belgie. Mijn eisprong zou wss 1 of 2 dagen na mijn vertrek bij hem vallen...
 
[quote quote=10307858]Top Drupje! Communiceren is belangrijk. Hier wordt het weer rekenen. Ik zie mijn partner iedere andere week. Hij woont in Duitsland, ik in Belgie. Mijn eisprong zou wss 1 of 2 dagen na mijn vertrek bij hem vallen…[/quote]
Oh wat bijzonder joh! Dat hoor je niet vaak, als ik ernaar mag vragen.. Wat is de reden hiervan? Als je het niet wil delen is dat ook oke hoor. Gewoon nieuwsgierig haha! Maakt het zwanger worden nog weer extra complex lijkt mij.
 
Geen probleem hoor!
Hij woont daar, ik in Belgie. Om het heel romantisch te maken, hij was mijn jeugdliefde (ben opgegroeid in Duitsland) en nu, 25 jaar later, zijn we opnieuw samen.
Op termijn plan ik wel terug te verhuizen naar daar, maar dat is niet op 1-2-3 geregeld.
 
Terug
Bovenaan