Zwanger worden in 2020

@Lovetennis He bah wat vervelend! Lief voor jezelf zijn hoor, dat mag nu best!
Hier vandaag lekker genoten van het weer, wat doet dat toch goed zeg. Merk dat het actief er mee bezig 'mogen' zijn echt mega veel rust in mijn hoofd geeft. Al houd het me nu wel nog meer in zn greep. Ik ben benieuwd hoe de komende maanden zullen zijn. Denk dat ik een gat in de lucht spring als ik deze maand m'n eisprong vind. Twijfel nog om ovulatiettesten te gebruiken..

@Lovetennis he wat balen dat het eerder begon, ik ken dat gevoel helaas maar al te goed. Wees lief voor jezelf en geniet van je weekendje weg. 
Sorry heb me van de week hier aangemeld en daarna een paar dagen niet op het forum geweest. Had een beetje een baal week deze week. Even mezelf een beetje voorstellen:
Wij zitten nu ongeveer in ronde 11, ben een beetje de tel kwijt aangezien we hier en daar een ronde hebben moeten overslaan. Maar voor me gevoel ben ik er zelf al veel langer mee bezig.
Wij hebben er de eerste keer ook langer dan een jaar over gedaan om zwanger te worden, dus toen ik na 1,5 jaar stopte met de minipil hadden we zoiets van van we zien wel wat er gebeurt, mischien werkt dat beter. Helaas niet, dus zijn we vorige jaar zomer toch maar weer echt gaan proberen. Paar maanden daarna begonnen met ovulatietesten, omdat ik het vermoeden had dat mijn eisprong steeds op een andere dag is. Wat ook klopte.
Blij dat ik hier het een beetje van me af kan schrijven nu en lekker mee kan kletsen en hopelijk hebben we allemaal binnenkort een positieve test in handen! :)

https://www.mupload.nl/img/t25ghs3.jpeg

5esvwa1phf5o.jpeg

Wat denken jullie? Het is dag 28, vorige cyclus rond de 30 dagen.. dus dan iets te vroeg. mijn vriend en ik zien beide een lichte streep en roze in het echt, op de foto lijkt hij wat grijzig! En binnen de 5 minuten!! 

Ah zo spannend! En ben zo enthousiast weer. Hopelijk wordt hij nu steeds beter zichtbaar, maar ben toch bang voor hetzelfde als vorige maand ?
Dit was met k2v5 trouwens!

Terug
Bovenaan