Zwanger worden in 2020

@ honingblij! Ik zie nu toch echt een streep!! Wauw ik denk dat we je kunnen feliciteren! :) hoeveelste ronde is dit nu? En hoe oud ben je nu dan als ik dat vragen mag?

@honingblij gefeliciteerd!!
Je ziet iets waar wij allen zooo op hopen, je moet je vast euforisch voelen!!

Het weekendje heeft me goed gedaan. Ik ga deze maand alles loslaten waar ik al die 6 maanden mee bezig was.
Geen koffie drinken, geen thee drinken, geen koud ontbijt, kruik op de bank.
Dus nu: gewoon wel koffie drinken als ik daar zin in heb en die andere dingen dus ook. 
Ik ga gewoon doen alsof we nog aan de pil zijn en we gaan gewoon, "normaal" doen.
Ik blijf denken: ik word mama, maar ik weet niet wanneer. Tot nu toe geeft dit al veel meer rust in mn hoofd ?

Ik ga duimen voor jullie allemaal die wachten op positieve ovulatietesten.
Ik ben daarmee gestopt en wij zorgen dat we tussen dag 10 en dag 20 om de dag heel lief voor elkaar zijn tussen de lakens ?
Mijn vriendin en haar vriend kregen dat advies van hun arts toen zij in het traject zaten.
Dat geeft mij meer rust dan die testen.

@lovetennis, dat klinkt als een goede benadering. Leef je leven :) Ik hoop dat je nieuwe minder stressvolle benadering je een goed resultaat geeft! Ik duim voor je!
@honingblij, dat is wel een echt overtuigende streep hoor!

@lovetennis dat klinkt zeker goed! Geniet ervan. Het moet ook geen straf worden, natuurlijk! Ik duim ook dat je snel een positief resultaat mag zien!
@Sylvestertje Ja en vanmorgen was hij weer positief! Ik ben zo blij en tegelijk heel bang dat het mis gaat, maar dat lijkt mij vrij normaal in deze periode. Eerste zwangerschap ook, dus alles is nieuw. Ik heb net gebeld met verloskundige, 25 juni eerste afspraak!

@Honingblij Wauw wat een mooie oplopende streepjes, gefeliciteerd joh! Ik snap helemaal dat je het spannend vind, probeer er van te genieten. Het zit goed tot het tegendeel bewezen word ;) Zo stond ik er altijd in. 
@Lovetennis sterke en goede mindset! Op naar relaxtetre rondes. 

Hier zit mijn eisprong er aan te komen, ik heb vruchtbaar slijm en voel zo nu en dan steken. Ik zit nu op CD16 dus dat is netjes. Gok nog een dag of twee en dan 'party' time haha :p 

@ honingblij, wat leuk, die eerste afspraak! Dan duurt dat nog heel erg lang he? Dat onzekere gevoel is hartstikke logisch! Vooral tot die eerste echo.

@ lovetennis, goede instelling! Ik denk wel dat dat goed is, hoe moeilijk ook. Heel makkelijk gezegd natuurlijk. Heb je een beetje een regelmatige cyclus?

@ drupje, Oooh, veel plezier de komende dagen ;-) ahahah
Hier vandaag ongesteld worden. Klinkt heel tegenstrijdig misschien, maar ik ben er blij mee! Dit is mijn eerste ongesteldheid na het stoppen van de pil. Fijn dat alles 'werkt'. Afgelopen maand ook niet actief bezig geweest met zwanger worden, dus ik ben blij dat ik ongesteld ben. Dan weet ik hoe lang deze cyclus heeft geduurd en dan probeer ik daar komende maand vanuit te gaan. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, dus dat was niet een heel lange cyclus. Hier ga ik nu dan maar vanuit. Komende maand voelt voor mij als ronde 1, dus we kunnen aan de slag ;-)

Dag dames, helaas moet ik me hier opnieuw aanmelden. Na bijna 7 weken is het vruchtje gestopt met groeien. Volgende vrijdag word ik gecurretteerd (als het dan nog niet spontaan is gekomen) en op naar een nieuwe ronde.
iK neem even de tijd hier om bij te lezen.

Terug
Bovenaan