Zwanger worden in 2020

@sylvestertje
ik ben gestopt met het slikken van tarwekiemolie na het bekijken van het filmpje op https://fitforfertility.nl/

Ik eet nu walnoten en drink granaatappelsap. Tijdens de lunch / koffie eten mijn vriend en ik altijd een handje walnoten. Of het helpt.... hier is het nog niet gelukt. 

@ lovetennis, welkom! Spannend. Wat duurt wachten lang he. Duimen! Granaatappelsap heb ik ook gedronken de vorige keer! Wil dat deze keer weer gaan doen.

@kievietje dankjewel!
ik heb inmiddels (bijna) al jullie berichten terug gelezen en ik hoop dat we elkaar een beetje kunnen helpen in deze moeilijke tijden.
Opmerkingen als "je moet wel realistisch" blijven, het duurt gemiddeld een jaar.. en daf hoor je dan van een bekende die binnen 1 maand zwanger is, zullen wij van elkaar denk ik niet gaan horen ?
Zo pijnlijk soms..
Dus nu wachten op mijn NOD dag, ronde 6. Mijn geluksgetal.. en toch gaat je gedachte continue van positief naar negatief, om jezelf weer te beschermen tegen een teleurstelling..
In welke ronde zitten jullie momenteel?

@lovetennis, leuk dat je er bij bent! Hopelijk is ronde 6 voor jou echt je geluksronde!
Wat betreft de website, het voelt voor mij nog een beetje als 'zweverig'. Ik ga toch eerst eens kijken of de tarwekiemolie wat doet met mijn menstruatie. (die is al 2 rondes erg minimaal) Ik heb nu een menstruatiecup om te kijken wat er echt is :)
Ik zit nu trouwens in ronde 4! Na +/-14 maanden borstvoeding. 
Eerste ronde duurde 48 dagen. Geen seks (achteraf gezien) in de juiste periode. Dag dat ik ongesteld werd toevallig ook bloedprikken en had nog een verhoogd prolactine gehalte in m'n bloed. 
Tweede ronde 30 dagen, eisprong op dag 22. (ovulatietesten) Dus 9dpo ongesteld. 
Derde ronde 30 dagen, eisprong op dag 20. (ovulatietesten) Dus 11dpo ongesteld. 
Nu begin ik op cd 12 weer met ovulatietesten, want ik hoop dat m'n eisprong nog wat verder naar voren komt in mijn cyclus. Zou hem niet graag missen :)

@sylvestertje

Dankjewel, ik hoop het ook zo!
De dagen duren lang...... wachten tot vrijdag..

Iedereen moet doen waar zij zich prettig bij voelt. Ik slik sinds 2 maanden DCI chiro inositol op aanraden van mijn personal trainer.
Dit kan helpen als je cyclus/ovulatie niet regelmatig is. Maar ook bij pcos klachten. Het is prijzig, maar met deze ben ik veel meer tevreden dan het andere merk.
Ik heb het gekocht bij Ova balance.

Hey dames, het was even erg stil hier. Drukdrukdruk.. verjaardagen gehad en weinig tijd om even goed mee te lezen en reageren. Maar we zijn weer terug! Welkom allemaal

Nog plek voor eentje meer? ?
Hier al weer heel wat rondjes bezig voor een tweede kindje. Deze ronde is het sowieso denk niet gelukt, want vond me piek pas op cd19 en ondanks proberen was de druk van het moeten te groot geworden. 

Nu nog even 6 daagjes wachten tot me NOD en dan kunnen we weer aan een volgende ronde beginnen. 

@drupje wat goed nieuws! Wat fijn dat de goede gesprekken hebben geleid hebben naar zo'n leuk besluit! Vind het zo leuk!!
@little sunflower welkom! Natuurlijk ben je welkom!!
Ik ben inmiddels aan het aftellen naar NOD.. al m'n klachten zijn weer wat afgezakt, dus ik vermoed dat het deze ronde ook niet gelukt is. We gaan het meemaken! 
Hoe gaat het verder met jullie? 

Terug
Bovenaan