Zwanger worden in 2020

@drupje
dat is een enorm lange cyclus! Mijn vriendin had ook een cyclus van 40 dagen. Haar arts adviseerde dus ook om een maand lang om de 2 dagen sex te hebben, dat hebben ze 3 maanden gedaan en toen was ze zwanger.
Die ovulatietesten klopten niet bij haar. Maar dat is wel een opgave hoor, een maand lang, zo veel sex... ?
Het is wat allemaal he.. volgen jullie okk de deelnemers van "niets liever dan een kind?"

Hai, hier een weekje geprobeerd effe helemaal niet met zwanger worden bezig te zijn. Lekker mezelf afgeleid, niks gegoogled en ook niet op het forum geweest. Zoveel nieuwe berichten alleen nu en raak tijdens het terug lezen steeds het overzicht een beetje kwijt. ?Sorry als ik niet op iedereen reageer gelijk nu! 
Voor de nieuwe dames Welkom!
@honingblij Gefeliciteerd! die testen zijn mooi opgelopen! Spannend en geniet ervan!
@lovetennis Hier mezelf voorgenomen om deze ronde ook gewoon lekker te eten waar ik zin in heb. En af en toe een lekker kopje koffie als ik daar zin in heb. En om vooral niet op google te zoeken wat wel en niet goed is voor zwanger worden. 
@belgogermano Wat ontzettend niet leuk dat je je hier weer aansluit. Hopelijk ben je snel weer zwanger
Hier aan het twijfelen of ik deze ronde ovulatietesten ga gebruiken.Heb ze in huis en aangezien mijn eisprong nooit op dezelfde dag is, waarschijnlijk wel. 

@littlesunflower dat heb je knap gedaan! Hoe voelde dat? Ik merk ook dat het lekker is om er even niet mee bezig te zijn! Het mooie weer helpt dat wel goed bij. Toch blijf ik het lastig vinden om "overal" zwangere vrouwen tegen te komen. En dan lees ik weer dat een stel 5 jaar heeft moeten wachten totdat ze zwanger raakten.. dan denk ik.. "o please laat het alsjeblieft niet zo zijn"
Naarmate ik dichterbij dat jaar kom, denk je.. dan moet het nu toch echt een keer raak zijn, als het gemiddelde een jaar is.. 

Ik hoop dat we de volgende ronde allemaal zo veel geluk aan onze zijde hebben! 

Hoihoi,
Ik zou graag ook mee willen schrijven in dit forum! 

Ik ben 21 jaar en ik en mijn vriend gaan voor ons 1e kindje. We zouden in juli gaan trouwen maar hebben dit helaas moeten verplaatsen naar volgend jaar! Ik zou na de bruiloft gaan stoppen met de pil, maar nu we het hebben moeten verzetten hebben we op 1 mei besloten de pil in de prullenbak te gooien.. ?

Na het stoppen met de pil ben ik netjes "ongesteld" geweest. Maar na 17 dagen heb ik dus een hele lichte bloeding gehad van 2 dagen. Ik weet nu niet of dit dus mijn eerste echte menstruatie was of?? Afgelopen zaterdag had ik licht roze/bruine waterige afscheiding. Ik weet natuurlijk nog niet wat mijn cyclus is, maar ik hoop daar snel meer duidelijkheid over te krijgen haha ... 

Groetjes ??

Dag Saarr
Dit heeft waarachijnlijk allemaal te maken met het ontpillen. Het heeft tijd nodig om het op gang brengen. Ik denk dat je moet afwachten wanneer je voor het eerst 5/6 dagen echt bloed verliest.
Bij de een is dat na 3 weken, bij de ander duurt het een half jaar.
Bij mij ging het heel vlot, maar dat wil nog niets zeggen over de vlotheid van zwanger worden heb ik gemerkt ?

Okee ik ga zo meer doorlezen maar moet echt dit even kwijt ?. Mijn vriend en ik weten al een tijdje dat we kinderen willen maar de afgelopen 3 jaar was ik bezige met een opleiding naast mijn werk. Hierdoor hebben wij besloten te wachten tot ik klaar ben. Nu heb ik vorige week het laatste ingeleverd en had ik met een vriendin er over dat hoe veel mensen we kennen waar het moeilijker gaat. Of die een miskraam hebben gehad. Kortom dat het niet vanzelf sprekend is dat het zomaar lukt. Dus hebben we besloten dat ik morgen ga bellen om een afspraak te maken om mijn spiraal te laten verwijderen. Dus ben de hele dag al van alles aan het lezen. ? Het meest spannende vind ik nog om na 5 jaar weer ongesteld te worden ?

Tessiee
Ik weet nog dat ik voor het moment dat we zouden stoppen met de pil, heel internet al had afgestruind. Mijn vriendinnen zeiden allemaal: "maak je niet gek, niet te veel doen, ontspan"
En dan zeg je: "komt goed, doe ik niet" Nou ik maakte mezelf soms echt gek en zo onzeker.
Ik lees nu bijna niets meer en mag alleen van mezelf op het forum kletsen ?

Lovetennis
Ja ik lees vooral nu over hoevaak je seks zou moeten hebben. En wat stoppen met het spiraaltje betekent. Maar ik moet zeggen dat ik met alles wat nieuw is me er volledig op stort ?

Terug
Bovenaan