Zwanger worden in 2020

Zojuist ineens ietwat bloed bij het afvegen. Dat is dan weer nieuw voor mij. Sommigen van jullie die dit herkennen? Zit op dag 11 van mijn cyclus

Kievitje, mss niks te maken met je cyclus? Want dag 11 is wel heel vroeg voor een innestelling. Ben je zeker van je telling? Zoja denk ik dat het eerder een klein adertje is dat gesprongen is.

Belgogermano, innesteling zou zeker te vroeg zijn dus dat is het niet. Ook hebben we het nog niet genoeg gezellig gemaakt;) verwacht eisprong namelijk niet eerder dan dit weekend. Misschien zelfs nog wel later. Laatste menstruatie begon op 25 mei dus van dag 11 ben ik wel zeker. 

He, nieuw hier!
Vorig weekend ovulatie gehad (getest met ovulatietesten). Nu begint het wachten.. Vind dat zo lastig! Hopelijk volgend weekend niet ongesteld. Nu de vierde poging, hoop dat het gaat lukken. Nog meer mensen die het wachten zo lastig vinden?

Kievitje, mss let je er nu meer op en komt het wel vaker voor, maar merk je het de andere keren niet?
Het lijkt me in ieder geval onschuldig.

@kievietje, voor een ovulatiebloeding is denk ook nog een beetje vroeg, dus mischien idd iets wat niet met je cyclus te maken heeft. 

Ik gebruik sinds oktober ovulatietesten. Eerst de roze CB gebruikt, vond ze prettig, maar ze zijn ook erg prijzig, vooral in me langere rondes. Dus ben 3maanden geleden overgegaan op de dipsticks met 2 streepjes, want die kosten minder. Ergens vind ik het fijn om de streepjes op te zien lopen en soms heb ik er totaal geen geduld voor. 

Hallo! 
ook hier terug pilvrij voor een 2de kindje! 
Ons zoontje is van 2018, in februari jammer genoeg nog een miskraam gehad. 

1 juni was mijn ovulatie, nu dus op het wachtbankje ! Maar nu al een kutgevoel dat het niet gelukt is .. 

Terug
Bovenaan