Zwanger worden in 2020

Ook ik heb de ovulatietesten van clearblue gebruikt. Soms gaven ze een ovulatie aan, maar ook niet altijd. 
Iederen keer had ik ovulatiepijn, al die rondes dat ik dus ook de clearblue gebruikte, ook als hij zei dat ik een ovulatie had.
Omdat ik hier zo onzeker van werd, ben ik daar dus mee gestopt.
Omdat ik een regelmatige cyclus heb (27-28) dagen, hebben wij het gezellig onder de lakens tussen dag 10 - 20 en dan om de dag.
Ik merk aan het slijm wanneer de ovulatie is  en ook aan de pijn. 
En ja, gebruiker, het wachten is zenuwslopend! Voor ons nu ronde 7, ik vind het erg lang duren en ons geduld wordt mega op de proef gesteld............................
Tarwekiemolie, granaatappel, walnoten, alles heb ik geprobeerd..... geluksarmbandjes, budha's, je wilt het niet weten of ik heb het geprobeerd :S
Waarschijnlijk probeer ik te veel ;)

Voor mij nu de eerste ronde met ovulatietesten. Ik heb die van sensitest gebruikt. Geen idee of de ervaringen daar positief bij zijn. Maar bij mij gaf hij het wel duidelijk aan. Na de piek voelde ik ook wel snel de eisprong. Dus denk dat het wel het juiste moment aangaf.

Vanaf 14 juni kan ik gaan testen. Dus even wachten.
Spannend ook voor jou @Lovetennis. Dat wachtbankje zullen wel veel mensen hier hebben. Ik probeer me maar druk te houden, dat is waarschijnlijk het beste om de tijd voor bij te laten gaan..... ;-)

Wat gezellig dat hier zoveel gekletst word! Hele klus om een beetje bij te blijven haha.
@Belgogermano wat vervelend dat je geen berichten gepost krijgt. Hopelijk is die storing gauw weg, hier niet zo'n last van. Heb wel met de telefoon dat hij blijft laden, maar dan is ie eigenlijk al gepost.
@Kievitje goh CD11 is wel bijzonder voor bloed. Misschien inderdaad een adertje die gesprongen is? Kan het anders ook niet zo verklaren eigenlijk..
@Lovetennis Het is niet gek dat je vanalles probeert, je wil toch er het beste uit proberen te halen. Soms tot in de extreme ;)
Hier dacht ik vorige week mijn eisprong te hebben gehad, maar ineens werd ik eergisteren verrast met een veeeel duidelijkere ovulatiepijn en wist ik zeker dat ik hem toen had. Dus mijn NOD is verschoven van 11 juni naar 15 juni. Nu vrolijk op het wachtbankje. Sinds vandaag moet ik veel plassen en heb ik een beetje een weeïg gevoel in mijn buik. Weet dat dit puur hormonaal is en trek me er dan ook niet zo veel van aan. Toch wel weer spannend om op het 'vertrouwde' wachtbankje te zitten. Nog tien dagen te gaan.

Hey drupje, spannend he? Ik voelde al een weekje n'a de eisprong dat het goed zat. Mss bij jou nog vroeger?
Ik duim voor alle wachtenden!
Vavdaag idd curetage gehad. Op zich geen last van nu en vanaf morgen 1 cyclus de pil. Binnen ongeveer 5 weken dus weer een eisprong wel jammer dat mijn vriend er niet bij kon zijn. De grenzen zijn nog steeds dicht he
Met de curetage is ook het rouwen afgelopen, tijd om vooruit te kijken. 

Belgogermano wat verdrietig, sterkte ☹️

Ik en mijn vriend zijn nu met de eerst ronde bezig. Ik ben maar gelijk begonnen met ovulatietesten omdat ik wilde weten of ik al een eisprong had.. (iets met weinig geduld) 3 en 4 juni had ik positieve ovulatietesten. 19 juni is als het goed is mijn NOD. Dus nu maar afwachten... ????

@Belgogermano Wat naar dat jouw man er niet bij kon zijn! Dat maakt het denk ik nog zwaarder. Je klinkt enorm krachtig en dapper, chapeau. Heel goed dat je je hoofd zo hoog houd en vooruit kijkt! Ik hoop echt met heel mijn hart dat het gauw weer raak mag zijn. Hier echt enorm het gevoel inderdaad dat het raak is, en waarom heb ik geen flauw benul van! En dan het volgende wat ik echt mega bizar vind. Vandaag met neefje naar de dierentuin geweest, was heel gezellig (we hebben niet zo veel 1 op 1 tijd met hem. Liepen we rond, zegt hij ineens: Tante, jij hebt een baby in je buik! Dus ik zeg, 'Omdat ik een dikke buik heb? Dat is een patatjesbuik'. Nou daar nam hij geen genoegen mee, absoluut was het een babybuik! Terwijl hij niet eens weet dat het bij ons speelt en er eigenlijk nooit over praat. Ik wist niet wat ik hoorde joh.
@Saarr Spannend zeg! nog eventjes wachten en hopen op een goede afloop van jullie eerste ronde.

Terug
Bovenaan