@ Lovetennis, het wachten is zwaar maar hou in gedachten ooit word je moeder! Blijf positief, het is je van harte gegund!
@Drupje, wat vervelend dat je NOD zover verschoven is ineens, succes op het wachtbankje!
@belgogermano, wat heftig allemaal. Knap dat je vooruit kunt kijken. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe!
Ik had net een heel verhaal getikt, herlaad de pagina en alles is ineens weg! Dus dit is poging 2!
Ik zit vandaag op 11dpo (25&26 mei een positieve ovulatietest). Ik wilde tot vandaag of morgen wachten met testen. Maar gistermiddag had ik ineens een onbedwingbare drang tot testen.
Ik heb er dus aan gewaagd met middagurine, die was gelukkig wel geconcentreerd. En tot mijn verbazing een lichte schaduw binnen afleestijd, zou het dan toch? Na afleestijd werd het streepje duidelijker. Nu vanochtend weer getest, ook heel licht, maar wel een streepje.
Ik ben dus voorzichtig blij! Heb wel mijn man, en mezelf, op het hart gedrukt dat het zo vroeg nog makkelijk mis kan gaan. Dus houd een slag om de arm.
Foto's
Gistermiddag:
Vanochtend: