Zwanger worden in 2020

@Belgogermano Ik leef met je mee. Wel heel sterk van je hoe je er nu in staat, met vooruit kijken. 

@Saarr Spannend die eerst poging! Welkom op het wachtbankje.. Is het je eerste kindje? Hoop met je mee dat het lukt!

Liizee, ja ons eerste kindje, dus het is allemaal extra spannend! 
Ik vind dit forum daarom ook mega fijn, je leest zoveel leuke dingen. Helaas ook de verdrietige dingen maar dat zorgt er voor dat ik wel realistisch blijf. Als je het om je heen vraagt is het meestal "ja na de eerste keer was het gelijk raak." 
K ben wel al aan het aftellen, maar wat gaan de dagen sloom zeg... hahaha. Probeer me er maar niet te veel mee bezig te houden, maar vind dat wel erg moeilijk ?. 

@ Lovetennis, het wachten is zwaar maar hou in gedachten ooit word je moeder! Blijf positief, het is je van harte gegund!

@Drupje, wat vervelend dat je NOD zover verschoven is ineens, succes op het wachtbankje!

@belgogermano, wat heftig allemaal. Knap dat je vooruit kunt kijken. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe!

Ik had net een heel verhaal getikt, herlaad de pagina en alles is ineens weg! Dus dit is poging 2!

Ik zit vandaag op 11dpo (25&26 mei een positieve ovulatietest). Ik wilde tot vandaag of morgen wachten met testen. Maar gistermiddag had ik ineens een onbedwingbare drang tot testen.

Ik heb er dus aan gewaagd met middagurine, die was gelukkig wel geconcentreerd. En tot mijn verbazing een lichte schaduw binnen afleestijd, zou het dan toch? Na afleestijd werd het streepje duidelijker. Nu vanochtend weer getest, ook heel licht, maar wel een streepje.

Ik ben dus voorzichtig blij! Heb wel mijn man, en mezelf, op het hart gedrukt dat het zo vroeg nog makkelijk mis kan gaan. Dus houd een slag om de arm.

Foto's

Gistermiddag:

Vanochtend:

En dan ineens is hij dubbel!
Ohja, het is voor ons ronde 4, waarvan de 3e ronde met ovulatietesten (bij de 1e ronde helemaal de eisprong gemist met het gezellig maken). Ik gebruikte deze ronde voor het eerst tarwekiemolie. Weet niet of dat heeft geholpen maar lijkt het iig niet te hebben geschaad.
Voor de rest, het was best wel even bijlezen, maar ook jullie eens ik natuurlijk snel een positieve test toe! 

@Sylvestertje
Dat ziet er wel echt uit als een positieve uitslag! Gefeliciteerd! Ik kan me helemaal voorstellen dat je graag wilde testen. Ik ben benieuwd of ik echt kan wachten tot mijn NOD.

@Saarr
ik hoop met je mee dat voor jou het ook geldt eerste keer meteen raak! 

@drupje hier ook op het wachtbankje. Hoeveelste ronde is dit nu voor jullie? Wanneer is je NOD?
Wauw, dat je neefje zoiets zei! 
@Saar zo'n eerste ronde is ook zoooo spannend, omdat je denkt; zou het meteen lukken? Ik hoop dat je niet hoeft mee te maken wat velen van ons meemaken. Elke teleurstelling is er een te veel :(
@Sylvestertje, super lief, dankjewel! Volgens mij mag ik je van harte feliciteren, geweldig zeg!! Ik denk dan; ik toch maar weer tarwerkiemolie gaan proberen, haha :p Maarja de verhalen zijn er zo verschillend over. Moeilijk wat te geloven he.
@Lizzie niet testen en wachten tot je NOD is heeeel moeilijk. Ik ging ook vaak van die testen kopen die je vroeg kunt gebruiken, maar die teleurstellingen kostten ook een hoop geld :p Ik heb nu in ronde 4, 5 en 6 niet meer getest, omdat ik toch steeds ongesteld werd. 
Ik mag van mezelf alleen testen als ik niet ongesteld wordt op de NOD dag. Scheelt mij persoonlijk nog meer verdriet en geld :p

Sylvestertje, dat is een duidelijke streep hoor!
Proficiat!!!
Aan alle wachtenden, hopelijk ook voor jullie snel positief nieuws!
Drupje, benieuwd of je neefje gelijk heeft. Spannend!

Terug
Bovenaan