Zwanger worden in 2020

Het wisselt nog wat. Ik ben nu een klein half jaar geleden met de pil gestopt. De laatste 3 maanden zit de cyclus ergens tussen de 26 en 28 dagen. Komt wel aardig overeen met mn cyclus van 27 dagen voordat ik aan de pil ging 1,5 jaar geleden. We nemen het nu gewoon ruim met mn vruchtbare dagen,  mocht het in januari nog niet gelukt zijn beginnen we met ovulatie testen. Nu eerst er gewoon nog even van genieten zonder teveel gedoe eromheen. Benieuwd of ik deze maand de eisprong ook weer voel
 
@Saarr Hier vorige week helaas toch ongesteld geworden dus ronde 2 is mislukt. Denk zelf aan een mislukte innesteling vanwege het lang voorbloeden en onrust in buik. Ben nu wel weer oke ermee en ga vol goede moed de derde ronde in. Nu CD8 dus ga bijna weer beginnen met de ovulatietests. Hopen op een kortere ronde! Mocht deze weer zo lang zijn, dan gaan we het ziekenhuis inschakelen.
 
alyda
dat begrijp ik, vooral omdat je nog niet zo lang onderweg komt. Lekker relaxt doen, die ovulatietesten is alles behalve relaxt.
 
@drupje
hoe lang zijn jouw cyclussen? Heb je al gekeken op ovabalance? D- inositol? Ik slik het ook en de reviews zijn erg goed, je cyclus wordt erg regelmatig! 
 
Hallo dames, 
Hopelijk mag ik met jullie meelezen en meeschrijven. 
Mijn man en ik hebben een dochter van 5 en hebben vorige maand besloten om voor een 2e te gaan. Ik ben inmiddels al bijna een jaar van mijn spiraal af omdat ik daar last van had. 
Nu moet ik morgen ongesteld worden en heb ik vandaag al de hele dag af en toe heel lichtroze afscheiding. Ben bang dat het de eerste ronde niet gaat worden, maar opzich ook normaal. Heb dit alleen nooit, ben altijd meteen ongesteld. Vorige maand was ik in 1x 3 dagen overtijd maar test vanochtend geeft aan niet zwanger. 
Herkennen meer van jullie dit? 
 
Hoi toch vanaf vrijdag testen die aan het aflopen zijn, het zat al niet lekker. Maar nu in ieder geval duidelijkheid! Succes verder allemaal!!
 
Esther
Jeetje wat verdrietig, zou je dan toch spreken van een vroege miskraam? Omdat je eerst een vroege positieve test had?
Hoe gaat het verder met iedereen? Mijn NOD is zaterdag. Zou fijn zijn als we het hele ziekenhuissantakraam mogen afbellen ? Maargoed.. ronde 9.. wachten duurt lang.. heb buikpijn, elke dag ander soort buikpijn. T zal wel tussen mn oren zitten.
 
Hier gaat het redelijk. Hier veel stress op het moment, en behoorlijk toe aan vakantie. Energielevel erg laag. Probeer alle dingen zo goed mogelijk op te vangen en mee om te gaan maar merk dat het me momenteel erg veel moeite kost. Maar nog 1,5 week werken en dan kunnen we beiden even tot rust komen. 
@lovetennis superspannend elke keer weer. Het is jullie zo gegund. Nog een paar dagen in spanning, ik duim voor jullie. Zou mooi zijn als het ziekenhuiscircus achterwege kan blijven!
 
@alyda wat lief. Wat wordt het ons steeds moeilijk gemaakt he! Die spanning is soms ondraaglijk. Ik was vandaag weer even op school om voor te bereiden en ik had zo'n last van mn borsten! Niet normaal, ik dacht echt... ooooo het zal toch niet. En toen bedacht ik me dat ik gister een nieuwe oefening had in de sportschool met een touw boven mn hoofd en dat het daarvan moet zijn die spierpijn...
ondanks dat blijft het mega spannend.. je hoopt het zo enorm..
 
Terug
Bovenaan