zwanger worden is niet zo gemakkelijk

En ja ik leef met alle meiden mee die gaan testen en ik spring drie meter hoger in de lucht als hun!!!!!!!!!!!! ik GUN het iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hey Coor!!
(2e x dat ik reageer,forum doet raar)

Wat goed dat je dit topic hebt geopend..wat een reacties..hihi
Ik wil even zeggen dat ik het super vind hoe jij meiden een hart onder de riem steekt.."chapeau"!!
Ook wil ik even bevestigen hoe jij met mensen meeleeft (zwanger of niet zwanger),en dat terwijl het bij jou niet altijd van een leien dakje gaat..geweldig!

Coor ook jij wordt een heeeeele lieve mamma!!!!

xxx,Swinnie

Was dit topic in eerste instantie niet gewoon goedd bedoeld?
Als je vooraf er vanuit gaat dat het wel een jaar kan duren dan maak je het jezelf toch minder moeilijk dan dat je er van uit gaat dat je direct zwanger bent. Als ik zie hoe ongeduldig sommige vrouwen zijn, die kwetsen zichzelf dan onnodig denk ik dan.

Niet denken dat je direct maar zwanger zal worden heeft niets te maken met respect voor vrouwen die niet of moeilijk zwanger worden dan wel blijven, het heeft alles te maken met respect voor jezelf en   een stukje zelf bescherming.

Miep

Hoi allemaal,

Cora, ik  herkende je naam nog van de tijd dat ik hier ook heb rondgehangen.. Ik snap wel een beetje waarom je dit topic hebt gepost en ik vind het ook goed van je.
Het lijkt wel of er vaak toch te gemakkelijk over wordt gedacht, dat had ik zelf in het begin trouwens ook wel... Nu weet ik dat het inderdaad niet zo snel gaat als dat je in het begin hoopt of misschien verwacht. En ik zit "nog maar" in ronde 5, dus alles ligt nog open. Ik ben me er wel bewuster van geworden dat het niet altijd helemaal vanzelf gaat.
En natuurlijk hoeft niet iederen constant te denken aan hoe lang de weg misschien duurt, maar het leert je wel te relativeren, denk ik.
Ik heb mijn plekje inmiddels gevonden op een ander foum, met een Christelijke inslag, omdat ik me daar toch iets meer thuis voel. Ik lees af en toe hier nog wel mee...
Ik vind het echt een wonder dat je krijgt als je zwanger bent.
Groeten,
Truus 81

Het adres van het ander forum dat ik regelmatig bezoek is:
http://groups.msn.com/ParelinGodshand/messageboard

er zijn heel pittige andwoorden gegeven!

Wilde nog even zeggen dat ik het alleen maar goed bedoel!]

kus kus

he coortje en de andere

ook ffies reageren,
wij zijn nu 22 maanden bezig en in ronde 18. (lange cyclus) en ik vind het eerlijkgezegt heerlijk als er meiden zijn die hier hun vraagjes en kwaaltjes beschrijven. inmiddels heb ik heel wat uitgezocht en kan dus lekker andwoorden.

ik weet nog heeeeel goed hoe mijn 1e half jaar verliep. elk pijntje kriebeltje en steekje werd medegedeeld aan dit forum. en ik kreeg altijd andwoord!
omdat ik niet in de medische molen zit voel ii me niet thuis op het ""andere" forum want daar gaat het allemaal al over onderzoeken en ivf en andere termen waar ik niet mee bezig zit.

daarom zit ik hier, en ookal niet zo vaak meer de laatste tijd, ik vind het heerlijk. en wens IEDEREEN of ze nu in ronde 1 of in jaar 6 zitten een positieve test en 9 maanden in de wolken en daarna hemel op aarde met hun kindje! (en mijzelf ook wel eigenlijk)

dikke knuf esther

Hallo dames,

nou als iedereen heeft gereageerd dan schrijf ik ook nog maar iets.

iedereeen wil graag zwanger worden en we gunnen het elkaar! (ps, ik schrijf ook op het langer duurt forum).

Zelf wil ik best mensen advies geven over pijntjes enzo. Vind ik heel logisch (net als met mij heel veel anderen van alle forums) en ook heel leuk maar waar het mijn inziens de knoop zit is dit:

iemand die jaren lang (soms wel 10-15 jaar) de pil heeft geslikt moet rekening houden met een ontpil tijd en daar wringt het, die meiden schrijven dan dat hun NOD (op basis van hun cyclus voor de pil?)  er is en er nog geen  zijn. Doen binnen 1   week 2 of 3 testen. En dan denk ik meisje, meisje meisje, doe het rustig aan, relax, gun je lichaam de tijd om te ontpillen en maak het voor jezelf  niet meteen zo (onnodig) heftig en gestressd door meteen te gaan testen.   (waarom ik dit denk is: omdat ik weet dat het stressvol is als het langer duurt, want je wil zo graag, noem het de ervaring)

Ik schrijf dit niet om iemand voor het hoofd te stoten en zo zwaar til ik er verder niet aan en wat ik niet wil lezen lees ik niet of reageer ik niet op.
Dat is ook het moeilijke met geschreven taal, je krijgt soms dingen niet zo duidelijk als dat je ze normaal zou zeggen met als je non verbale communicatie erbij en dan de mogelijkheid om dingen meteen goed uit te leggen.

Vind het wel grappig om te zien hoeveel mensen hierop reageren.

Ik duim voor een spoedige zorgeloze zwangerschap of je nu 1 maand of heel lang bezig bent.

Liefs,

Belle

Terug
Bovenaan