Hallo dames,
nou als iedereen heeft gereageerd dan schrijf ik ook nog maar iets.
iedereeen wil graag zwanger worden en we gunnen het elkaar! (ps, ik schrijf ook op het langer duurt forum).
Zelf wil ik best mensen advies geven over pijntjes enzo. Vind ik heel logisch (net als met mij heel veel anderen van alle forums) en ook heel leuk maar waar het mijn inziens de knoop zit is dit:
iemand die jaren lang (soms wel 10-15 jaar) de pil heeft geslikt moet rekening houden met een ontpil tijd en daar wringt het, die meiden schrijven dan dat hun NOD (op basis van hun cyclus voor de pil?) er is en er nog geen zijn. Doen binnen 1 week 2 of 3 testen. En dan denk ik meisje, meisje meisje, doe het rustig aan, relax, gun je lichaam de tijd om te ontpillen en maak het voor jezelf niet meteen zo (onnodig) heftig en gestressd door meteen te gaan testen. (waarom ik dit denk is: omdat ik weet dat het stressvol is als het langer duurt, want je wil zo graag, noem het de ervaring)
Ik schrijf dit niet om iemand voor het hoofd te stoten en zo zwaar til ik er verder niet aan en wat ik niet wil lezen lees ik niet of reageer ik niet op.
Dat is ook het moeilijke met geschreven taal, je krijgt soms dingen niet zo duidelijk als dat je ze normaal zou zeggen met als je non verbale communicatie erbij en dan de mogelijkheid om dingen meteen goed uit te leggen.
Vind het wel grappig om te zien hoeveel mensen hierop reageren.
Ik duim voor een spoedige zorgeloze zwangerschap of je nu 1 maand of heel lang bezig bent.
Liefs,
Belle